• Ad
  • מסלול המרוצים החדש בערד יחנך בחול המועד פסח בפסטיבל מוטורי בן ארבעה ימים: בתכנון: ליגת Time Attack, מרוץ ראליקרוס, קארטינג ואופנועים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אם אתם מחפשים מה לעשות בחול המועד פסח, ואתם גם חובבי רכב וספורט מוטורי – תשמחו לדעת שיש לכם סידור לחג: מסלול המרוצים החדש בערד ייחנך במהלך חול המועד פסח בהפנינג מוטורי של ארבעה ימים. באופן טבעי, ההפנינג כולל מרוצי מכוניות, אופנועים ומופעי ראווה מוטוריים.

    בנייתו של מסלול המרוצים בערד החלה לפני כ-3 שנים והוא חלק מפארק מוטורי ותיירותי שיוקם על פני שטח של כ-50 דונם בשיתוף עיריית ערד והחברה הכלכלית לפיתוח ערד. בהקמת המסלול הושקעו עד כה כ-8 מיליון שקלים, מחציתם במימון משרד הספורט. המסלול בערד מצטרף למסלול בפצאל, שנפתח לפני כשנה, ואל שניהם יתווסף בקרוב גם מסלול שלישי, בשדה תימן, לאחר שהעבודה עליו תסתיים.

    ההפנינג במסלול ערד יחל ביום רביעי ה-4 לאפריל, שבו ייערך מרוץ קארטינג 2 פעימות וכן סבב שלישי בליגת קאדילאק Time Attack. טקס רשמי של חנוכת המסלול ייערך למחרת, יחד עם פרק שני של מרוצי היום הראשון, ובתוספת בכורה לאליפות ישראל למרוצי סופרבייק עד נפח של 300 סמ"ק. בימים שישי ושבת ייערכו מרוצי ראלי קרוס וראלי ספרינט, כמו גם סבב של אליפות ישראל בסופרמוטו. פרטים נוספים ואפשרות להזמנת כרטיסים תוכלו למצוא בקישור הזה.

    מחיר כרטיס כניסה ליום פעילות אחד במסגרת ההפנינג היא 99 ש"ח וכרטיס שני מוצע בהנחה של 30%. הרוכשים עד ל-20 במרץ יכולים ליהנות מכרטיס מוזל במחיר של 79 ש"ח. באופן מפתיע, וגם תמוה, לא מוצעים כרטיסים משולבים לכל ימי ההפנינג, וזה הופך את העסק ללא זול עבור חובבי רכב מתמידים. מאידך, ספק אם יש מי שיוכלו להגיע לכל ארבעת ימי התחרויות מבלי לקבל צו גירוש מהמשפחה. בכל מקרה אנחנו מקווים שעם פתיחת המסלול החדש בערד תהיה סוף סוף דחיפה משמעותית לספורט מוטרי בישראל, אשר נכנס בשנים האחרונות לקיפאון.

    צילום: דוברות עיריית ערד

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בחול המועד פסח: חונכים את המסלול החדש בערד

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.