• Ad
  • יונדאי מכונית מקושרת

    בואו לפתח אפליקציה עבור יונדאי

    יבואנית יונדאי קוראת ליזמים וסטארט אפיסטים לפתח עבורה אפליקציות שיוטמעו בדגמי החברה. שלוש האפליקציות שיעלו לגמר יזכו לליווי היבואנית כאשר המקום הראשון גם יזכה בפרס כספי של 100,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כלמוביל, יבואנית יונדאי, הכריזה על תחרות 'i way' לפיתוח אפליקציות שיעשירו את חווית הנסיעה עבור הנהג והנוסעים. במסגרת התחרות תקים יונדאי במתחם החברה חממה אשר תכיל את כל האמצעים הדרושים לפיתוח האפליקציה.

    מפתחים, סטארט-אפיסטים בתחילת הדרך ושאר יזמים מוזמנים להגיש את רעיונותיהם כאשר צוות שיפוט פנימי יסנן את ההצעות עד ה-15 ליולי. 20 ההצעות הנבחרות יוצגו בפני צוות שיפוט אשר יבדוק וייבחן את הרעיונות ויבחר את 3 האפליקציות שיעלו לגמר. צוות השיפוט יכלול חמישה שופטים בראשותו של דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, נציג צוות הפיתוח של יונדאי העולמי, אסתר ברק-לנדס, מנכ"לית חממת נילסן אינובייט, שחר בר דוד, מייסד ומנכ״ל חברת 'שרוטונים' ואור עופר שותף, מייסד ומנכ"ל SimilarWeb.

    יונדאי ix35 המכונית המקושרת
    יונדאי ix35 – המכונית המקושרת. צלם: רונן טופלברג

    מפתחי שלוש הרעיונות שיעלו לשלב הגמר יוזמנו לחממה שתקים כלמוביל אשר תכיל את האמצעים הדרושים לפיתוח אפליקציות: מערכות פתוחות לתכנות, ליווי טכנולוגי, רכבי הדגמה לבחינת המערכות ועוד. למפתחים יינתן עד סוף אוקטובר 2015 לסיים את עבודתם, כאשר בתחילת נובמבר באירוע חגיגי, יוצגו שלוש האפליקציות בפני צוות השופטים. זה יבחר את הזוכה ויעניק פרסים. מקום ראשון יזכה בפרס של 100,000 שקלים, מקום שני ב-30,000 שקלים ושלישי ב-15,000 שקלים.

    "חיבור הרכב לעולם הדיגיטלי מעסיק חברות ענק כמו אפל, מיקרוסופט, גוגל ועוד אשר מחפשות את הכיוון בענף." אומר פיאמנטה. "אנו כאן בישראל הצלחנו להעמיד מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד ולחבר אותה לרכב עצמו, כך שהיא "מדברת" איתו ומקבלת ממנו חיוויים. המטרה שלנו היא ליצור סביבת רכב דומה לסביבה הטכנולוגית של הבית או העבודה ומאמינים שיונדאי i Way היא נדבך חשוב בתהליך זה."

    שלב נוסף במכונית המקושרת
    הרעיון של כלמוביל הוא להטמיע את שלושת האפליקציות שיפותחו בתוך ממשק 'המכונית המקושרת' אשר הוצג במרץ שנה זו. מדובר במערכת שמחברת את מערכת המולטימדיה של המכונית לרשת האינטרנט כך שמצד אחד יוכל בעל המכונית ליהנות מקישוריות לאינטרנט (כמו 'וויז', רדיו אינטרנטי, ענן אחסון תמונות, וידאו ועוד) ומצד שני המכונית תקושר למרכזי השירות של היבואנית וגם למוקדי חילוץ. ממשק המכונית המקושרת פותח בשיתוף פעולה עם חברת 'מובייל גרופ', והוא מוצג ומופעל דרך מערכת המולטימדיה של המכונית באמצעות אייקונים ותפריטים שונים הנתינים להצגה בארבע שפות (עברית, רוסית, אנגלית וערבית).

    יונדאי ix35 Connected Car
    יונדאי ix35 – המכונית המקושרת. צלם: רונן טופלברג

    כרגע ממשק המכונית המקושרת ניתן בכל דגמי i35 ו-ix35 בחינם (כולל בדגמי ציי רכב) ומחירו לצרכן מוערך ב-4,500-5,000 שקלים. המערכת מצריכה גם כרטיס SIM שמוצע חינם לשנה הראשונה כאשר לאחר 12 חודשים יהיה על בעל המכונית להסדיר חבילת תקשורת באופן עצמאי שבמחיר הנוכחי עבור נפח גלישה דומה (3 ג’יגה) עומד על 150-200 שקלים לשנה.

    מטרת היבואנית היא להמשיך ולהטמיע את המערכת בכל דגמי יונדאי בשלבים, תחילה ב-i40 ובסנטה פה ובהמשך גם בדגמים הזולים יותר. לפני כשבוע סיפרנו כאן באתר על כך שהיבואנית מתכננת להוסיף את המערכת גם ב-i20 אשר זכתה לביקורות פושרות בנוגע לרמת האבזור.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.