• Ad
  • ארגון הצמיגיות בדרך חזרה אל איגוד המוסכים?

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הארגון היציג של הצמיגאים פרש לפני מספר שנים מאיגוד המוסכים ופועל תחת ארגון לשכות המסחר. יו"ר איגוד המוסכים מבקש "לאחד את השורות למען היעילות וההצלחה של רפורמות דרושות בענף"

    יו"ר איגוד המוסכים, רונן לוי, מנהל מגעים עם יו"ר ארגון הצמיגיות באיגוד לשכות המסחר, יוסף נעים, במטרה להחזיר את הצמיגאים אל איגוד המוסכים.

    יוסף נעים פרש לפני מספר שנים מאיגוד המוסכים לנוכח חילוקי דעות בינו לבין ראשי האיגוד, וטענתו לפיה האיגוד לא ייצג כראוי את האינטרסים של הצמיגאים.

    נעים הקים ארגון חדש לצמיגאים, אשר החל לפעול תחת איגוד לשכות המסחר, וזה מונה כעת לדבריו כ-70 בעלי צמיגיות. ארגון זה נחשב בשנים האחרונות כמייצג העיקרי של סקציית הצמיגיות מול משרד התחבורה.

    באחרונה החלו אנשי משרד התחבורה לדון בהסדרה מחודשת של ענף הצמיגים, ודיונים אלה נערכים במשותף עם נציגי יבואני הצמיגים, כמו גם עם נציגי ענף הצמיגיות במטרה להגביר את התחרות בענף מבלי לפגוע בבטיחות.
    לנוכח זאת פנה רונן לוי ליוסף נעים והציע לו לחזור לאיגוד המוסכים כדי לרכז שם את פעילות הענף וזאת לדבריו בגלל הצורך "לאגד את השורות תחת קורת גג אחת למען היעילות וההצלחה בכל הקשור לרפורמות הנדרשות לענף". למרות המתיחות הרבה ששררה בשנים האחרונות בין השניים ההצעה לא נדחתה על הסף והיא נשקלת בחיוב על ידי יוסף נעים.

    בינתיים הודיע רונן לוי באגרת לחברי איגוד המוסכים על כך ש"בעלי הצמיגיות התחילו להתארגן מחדש בכדי להיות מיוצגים ולשמור על האינטרס של המקצוע ושל עתידו באיגוד המוסכים. ניתן לפנות לנציגינו בכדי להתרשם אודות העשייה וההתארגנות המחודשת… הנציגים של האיגוד הם: אריה אשד מנכ"ל האיגוד, דודי יניב מרחובות (יו"ר ועד הצמיגאים באיגוד), גבי ברבי מב"ש וגיל חמי מבית עובד" – נכתב באגרת.

    לוי מציין עוד באגרת כי "בחודשים האחרונים נדרשנו להשקיע מאמץ רב בריכוז הבעיות הרוחביות של ענף הצמיגים בישראל ובדיונים אודות הדרכים הנכונות לשיפור הענף ולקידומו לעשורים הבאים. מריכוז הנתונים ומשיחות רבות עם בעלי צמיגיות, עם יבואני צמיגים ועם לקוחות מוסדיים עולות מספר בעיות חריפות שרובן יכולות להיפתר רק באמצעות שינויי חקיקה ותקנות :

    * הענף סובל מאי שוויון תחרותי הדומה למה שקורה בענפים אחרים: דחיקת העסקים הקטנים הצידה.
    * צמיגים רבים נמכרים ישירות ללקוח ללא פיקוח מקצועי.
    * יבואני צמיגים, בדומה למצב במרכזי שירות היבואן הופכים להיות בעלי הצמיגיות עצמם ובכך יוצרים יתרון תחרותי רב משקל מול הצמיגיות הרוכשות מהן צמיגים לשיווק לצרכן.
    * רווחיות נמוכה בקרב הצמיגיות הפרטיות גורמת לאי השקעה של הון חוזר לצורך החלפת ציוד ולצורך עדכון מידע מקצועי מודרני (צמיגים, זוויות הרכב, מנגנוני בטיחות הקשורים להתנהגות הצמיג ולהשפעה עליו וכד').
    * ריבוי הולך וגובר של צמיגיות ללא רישיון – מוסכים פיראטיים.
    * חידוש וחריצת צמיגים מרוכז אצל מיעוט גורמים.
    * בעיות של פינוי ואחסנת צמיגים.
    * קיים ביקוש מצומצם לעיסוק בקרב בני הנוער והבוגרים.
    * קיים חוסר תכנון עתידי בכל הקשור לתדמית העוסקים בענף, נראות, מיקום, חניית לקוחות, צירי הגעה ואזורי תפעול וכד'
    * סוגיית יבוא מקביל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.