• Ad
  • אפליקציית HopOn
    אפליקציה ישראלית שמאפשרת לשלם עבור תחבורה ציבורית באמצעות הסמארטפון עלתה לגמר בתחרות אמריקנית וזכתה ברבע מיליון דולר. אם תזכה במקום הראשון היא תזכה במיליון דולר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אפליקציית 'הופ-און' (HopOn) הישראלית שמאפשרת לשלם עבור תחבורה ציבורית באמצעות הסמארטפון עלתה לגמר בתחרות שמארגנת ענקית התקשורת האמריקנית Verizon. משמעות ההעפלה לגמר היא זכייה ברבע מיליון דולר ואפשרות לזכייה במיליון דולר אם תצליח לקטוף את המקום הראשון.

    אפליקציית הופ-און שפותחה על ידי היזמים עופר סיני (30) ודויד מזומן (30) משתמשת במשדרים שנמצאים בסמוך לדלתות האוטובוס כדי לבצע את תהליך התשלום. אלה מזהים את פרטי הנסיעה (קו, תחנת עליה, שעה וכו') ובאמצעות מסרון שמכיל קוד אישור, מחייבת בתשלום את המשתמש.

    לעת עתה אפליקציית הופ-און זמינה בכל קווי חברת 'דן' ונמצאת בפיילוט עם חברת 'קווים' במודיעין, 'רמה' ברמת הגולן, 'מטרו דן' בבאר שבע, 'סופרבוס' בבית שמש והרכבת הקלה בירושלים. בשבועות הקרובים יושק גם שיתוף פעולה עם חברת תל אופן בתל אביב שיאפשר שחרור אופניים ישירות מהנייד. בנוסף לניסויי הפריסה הישראליים הצליחה החברה לפרוץ את גבולות המדינה ולאחרונה חתמה על שיתוף פעולה עם חברת האוטובוסים CAM שבנסיכות מונקו.

    לתחרות שמארגנת ענקית התקשורת האמריקנית Verizon, נרשמו מייסדי האפליקציה ברגע האחרון – ארבע ימים לפני המועד האחרון, בעקבות ניוזלטר של קהילת EcoMotion (קהילה התומכת ביזמים בתחום התחבורה החכמה בישראל). לתחרות המתמקדת בפתרונות טכנולוגיים במגוון תחומים כמו תחבורה, חינוך וכו', הגישו מועמדות כ-1,870 חברות ברחבי העולם ומבין 12 החברות שעלו לגמר (בארבע קטגוריות שונות) נמצאת גם אפליקציית הופ-און הישראלית. עצם עלייתה לגמר זיכה את בעלי האפליקציה ברבע מיליון דולר ובמידה ותזכה במקום הראשון, תגרוף החברה פרס בשווי מיליון דולר. הזוכה בתחרות תוכרז ב-27 בינואר 2015.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אפליקציה HopOn הישראלית מתחרה על פרס של מיליון

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.