• Ad
  • אסטון מביטה לאחור בגאווה ומשיקה גרסה במהדורה מוגבלת לאחד מהדגמים הקלאסיים ביותר שלה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    61Aintree GP 9536.tif

    לעולם לא מאוחר מדי: אסטון מרטין הודיעה בסוף השבוע כי היא מחזירה לחיים את ה-DB4, יותר מיובל שנים לאחר שזו ירדה מפס הייצור.
    בעיני מרבית האנשים ה-DB5, האסטון הראשונה של ג'יימס בונד, נחשבת לבריטית הקלאסית הנחשקת ביותר, אך ה-DB4 נחשבת לנדירה יותר ובהתאם לכך ליקרה יותר.

    החברה תייצר במפעל שייצר את ה-DB4 המקורית 25 יחידות של גרסת ה-GT הסופר נדירה ממנה יוצרו בסך הכל 75 יחידות, לפי מפרט מהדורת "משקל קל" למרוצים משנת 1959 ממנה יוצרו רק שמונה אקזמפלרים שיועדו למסלול בלבד.
    גם המכוניות החדשות, שמן הסתם לא יעמדו בשום תקנות בטיחות או זיהום עדכניות, לא יזכו לרישוי לכביש ויהיו מיועדות לשימוש על המסלול או באירועים מיוחדים בלבד, וכל רוכש יקבל גם כניסה חופשית לא מוגבלת לימי מסלול במספר מסלולים מפורסמים ברחבי העולם כולל שינוע הרכבים למסלול, הכנתם לשימוש וליווי והדרכה צמודה של נהגי מרוצים מפורסמים.

    ה-GT DB4 החדשות יישארו נאמנות לתכנון ולעיצוב המקורי ובבנייתן אסטון מרטין תשלב שימוש בטכניקות ישנות תוך הסתמכות על התוכניות המקוריות וציוד מפס הייצור המקורי עם שלדת צינורות ולוחות מרכב מאלומיניום, אך עם זאת בקרת האיכות והדיוק יבוצעו בטכניקות מודרניות כמו גם שיפורים מתבקשים במערכות הבלימה, המתלים והבטיחות. כל זאת, כך על פי אנשי אסטון, מבלי לפגוע בתחושות ובאופי המיוחד והקלאסי של המכונית המקורית.

    עוד ב-TheCar:
    ההייפר קאר המטורפת של אסטון מרטין ורד בול
    אסטון מרטין DB11 היא המכונית החזקה בתולדות המותג
    מנכ"ל אסטון מרטין ל-TheCar: "מי שלא יבין את גוגל לא ישרוד"

    db4fffff

    מספרי השלדה של המכוניות החדשות ימשיכו מהמספר של ה-DB4 האחרונה שיוצרה כדי לשמור על המשכיות הדגם. בתא המנוע ניתן יהיה לפגוש מנוע 3.7 ליטרים עם 6 בוכנות בטור שישמור על מאפייניו המקוריים, אך יפיק כעת 340 כ"ס שיועברו לגלגלים האחוריים דרך תיבת 4 הילוכים ידנית ודיפרנציאל מוגבל החלקה.

    "השקת המכונית הקלאסית הזו היא סימן ליכולות המגוונות של אסטון מרטין. באותה שנה בה השקנו את DB11, המכונית הכי מתקדמת שאי פעם ייצרנו, אנחנו יכולים לצאת גם להרפתקה שעושה כבוד למסורת שלנו כמו ה-GT DB4", התגאה אנדי פאלמר, מנכ"ל החברה, והוסיף: "הפרויקט מדגיש את התשוקה שלנו לייצר מכוניות ואת היכולות הייחודיות הקיימות בחברה עם מסורת כמו שלנו שיכולה לעצור לרגע ולהביט לאחור בגאווה על ההיסטוריה שלה".

    תג המחיר של הגרסה המחודשת של ה-GT DB4 לא פורסם אבל כפי שאתם יכולים לנחש היא לגמרי לא תהיה שווה לכל כיס וההערכות נעות סביב מיליון וחצי לירות שטרלינג ליחידה. יחד עם זאת, גם אם במקרה זכיתם בירושה שמנה או מצאתם מטמון בלב ים, כנראה שלא תוכלו לשים יד על אחת משום שכל 25 היחידות נמכרו מראש, עוד לפני ירידתה של המכונית הראשונה מקו הייצור לקראת סוף השנה הבאה.

    db55767

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אסטון מרטין חוזרת לייצר מכונית בת יותר מ-50 שנה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.