• Ad
  • ונקוויש זגאטו קונספט, כשמה כן היא, לא מיועדת כרגע לייצור מסחרי. אלא כמובן אם יגיע לקוח מספיק נחוש עם חשבון הבנק המתאים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אסטון מרטין ונקוויש היא אמנם אחת המכוניות היותר יפות שמיוצרות בימינו, אבל מסתבר שאין גבול ליופי: קבלו את דגם הקונספט 'ונקוויש זאגאטו', אשר הוצג על-ידי אסטון מרטין במפגש 'קונקורסו אלגאנזה' (Concorso d'Eleganza Villa d'Est) אשר נערך מידי שנה על שפת אגם קומו שבצפון אטליה מאז שנת 1929.

     

    אסטון מרטין ונקוויש זגאטו 06

     

    ונקויש זאגאטו קונספט היא "יצירה חד פעמית" – הפרשנות של סדנת זאגאטו האיטלקית ל'ונקוויש' אשר ממוצבת בפסגת היצע דגמי אסטון מרטין, מעל ל-DB11 החדשה.
    זאגאטו ואסטון מרטין משתפות פעולה ביניהן מזה עשרות שנים, החל ב-DB4 GT המאד נדירה שהוצגה בשנת 1960 ויוצרה ב-25 יחידות בלבד.

     

    אסטון מרטין ונקוויש זגאטו 04

     

    ונקוויש זאגאטו קונספט היא פרויקט משותף שביעי של שני המותגים האריסטוקרטים, והיא מוצגת כחמש שנים לאחר ה-V12 זאגאטו של שנת 2011.

    ונקוויש זאגאטו מתאפיינת בעיצוב נועז יותר מן המקור, המוצלח מאד כאמור, עם חרטום מחודד שכולל שבכה קדמית עצומה ובעיצוב אופייני לאסטון מרטין על רוב החזית, ובתוכה משובץ צמד פנסי ערפל עגולים בטכנולוגיית LED.

     

    אסטון מרטין ונקוויש זגאטו 02

     

    קווי הדופן פוסלו מחדש וכעת הם משוכים עד לאחוריים שמסתיימים בחדות, ומעבר לקו הגוף בולט מסיט אוויר שבנוי מסיבי פחמן, ומהווה את רוב הפגוש האחורי.
    ארבעה מפלטים עגולים פורצים מבעד לחלקו התחתון והמושחר של הפגוש האחורי, ומעליהם בולטים פנסי הלד האחוריים, והעגולים.

     

    אסטון מרטין ונקוויש זגאטו 03

     

    קורות גג מלאות, וגג שעוצב בצורת שתי בועות, מזכירים את אותה V12 זאגאטו שנזכרה לעיל, והתוצאה הסופית מרהיבה מכל כיוון, במיוחד בצבע אדום בוהק שנבחר למכונית.

    זאגאטו קונספט היא לא רק מכונית יפה אלא מהירה: מנוע ה-V12 האטמוספרי של אסטון מרטין, בנפח 5.9 ליטר, מספק 600 כ"ס ומאיץ אותה תוך 3.7 שניות מאפס למאה ואל 321 קמ"ש מרביים, ואלה פחות או יותר כל הנתונים שפורסמו באופן רשמי אודות המכונית.

     

    אסטון מרטין ונקוויש זגאטו 01

     

    בכל מקרה מדובר, כאמור, ביצירה חד פעמית, אם כי כל תכנית היא הרי בסיס לשינויים. היה ודגם התצוגה יעורר את רעבונו של בעל הממון המתאים סביר להניח שלאסטון מרטין תהיה אפשרות לייצר כזאת עבורו, וגם עבור כמה לקוחות, אם יהיו כאלה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אסטון מרטין ונקוויש: אריסטוקרטיה בריטית בעיצוב איטלקי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.