• Ad
  • אחרי שכמעט לא השתמש בו, ארנולד שוורצנגר מציע את היונימוג שלו למכירה ב-eBay. אם אתם צריכים כלי אידאלי לאתגרי עבירות ומתרגשים מחתימה של הטרמנייטור, זה בדיוק הרכב בשבילכם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    5465677886מחפשים כלי עם יכולת שטח אמיתית, מראה קשוח וקצת אבק כוכבים? יתכן שיש לנו להציע לכם משהו שמתאים בול בשבילכם: היונימוג של ארנולד שוורצנגר שמוצע בימים אלה למכירה באתר eBay.
    למי שאינו מתמצא בדיוק בדגמי רכב נציין שהיונימוג הוא משאית קלה, גבוהה וקצרה, המצוידת במערכת הנעה כפולה קשוחה ומתלים ארוכי מהלך המעניקים לה עבירות יוצאת דופן. היא משמשת צבאות רבים וכן כוחות הצלה שצריכים להגיע למקומות נידחים ולצלוח בדרך קשיי עבירות.

    לשוורצנגר יש עבר מפורסם של בעלות על רכבי שטח לא הגיוניים בגודלם ובין היתר הוא היה מהראשונים ששמו את ידם, בראשית שנות ה-90, על האמר H1 הצבאי שזכה למהדורה אזרחית מיוחדת בעקבות בקשתו.
    הטרמינייטור המיתולוגי החזיק בשלב מסוים צי של לא פחות מ-8 האמרים שונים. עם זאת, לאחר שנבחר ב-2003 לתפקיד מושל מדינת קליפורניה, אחד המקומות בהם המודעות הסביבתית היא מהגבוהות בעולם, שוורצנגר בחר להצניע את חיבתו למכונית ענקיות ומזהמות וב-2006 החליט, כדי לשמש דוגמה אישית וליצוק תוכן להבטחתו, לפעול להפחתת פליטת גזי החממה בקליפורניה ולמכור את כל ההאמרים שהיו ברשותו, למעט אחד שעבר הסבה מיוחדת וצויד ביחידת הנעה היברידית.

    079-0079

    87988989זמן קצר לאחר שפרש מהחיים הציבוריים ב-2011, השחקן חזר לימי ה"אסטה לה ויסטה, בייבי" שלו ובמקביל לחזרה למסך הגדול ב-2012 הוא גם פינק את עצמו במרצדס יונימוג U1300.
    הכלי עבר התאמה מרכב עבודה קשוח לרכב שמתאים לשיוט בשדרות סנטה מוניקה על ידי Mertec, חברה גרמנית המתמחה בהתאמת רכבים לצרכים אישיים, ועלה למושל לשעבר כ-250 אלף דולרים.

    היונימוג המיוחד של שוורצנגר נמתח לאורך 5.5 מטרים, רוחבו 2.1 מטרים, גובהו מעל ל-2.5 מטרים, הוא נהנה ממרווח גחון מטורף של 44 סנטימטרים ושוקל לא פחות מ-5 טון. בשביל להניע את המפלצת הזו, כפי שאתם יכולים לנחש, היה נדרש קצת יותר כוח מזה של מנוע היברידי של טויוטה פריוס ומתחת למכסה המנוע הכסוף הותקן מנוע דיזל עוצמתי בנפח 6.4 ליטרים המפיק 320 כ"ס.

    לא מעט אנשים הרימו גבה ואף טענו בקול שמאוד משונה ששוורצנגר, שהיה המושל שחתם על כמה מתקנות זיהום האוויר וצריכת הדלק המחמירות ביותר שחוקקו לרכבים בעולם, נוסע ברכב חזרי שכזה.
    34667878לא ברור אם זאת הייתה הסיבה או שהיו אלה מימדיו העצומים שלא ממש התאימו לשיטוטי קרוזינג ברחובות עיר הכוכבים, אך שוורצנגר כמעט לא השתמש בתפלץ ואחרי שנהג בו פחות מ-3,000 קילומטרים בשלוש וחצי שנים החליט לאחרונה להגיד "אסטה לה ויסטה, בייבי" ליונימוג ומכר אותו לסוכנות רכב בשם "טקסס דיירקט".
    כפי שאתם בוודאי מנחשים לפי שמה, הסוכנות ממוקמת בטקסס וכעת היא מציעה אותה למכירה בקניה מיידית ב-350 אלף דולרים באתר eBay, אך ניתן גם להציע סכומים נמוכים יותר עד לסגירת המכירה ב-21 לינואר ב-10:30 בערב על פי שעון ישראל.

    היונימוג מגיע עם מערכת הנעה כפולה ייחודית עם נעילות סרנים, קשת התהפכות מסיבית, מגן חזירים קדמי עליו מותקנים פנסי ערפל עוצמתיים של Hella, כננת של Warn וצמיגי ענק של מישלן ברוחב 445 מ"מ.
    במגזר אבזור הנוחות הרשימה הרבה יותר קצרה וכוללת מושבי סקאי, מזגן מכני, רדיו דיסק של בלאופוקנט, סאן רוף, מצלמת רוורס וחלונות בתפעול ידני.
    כמו כן, היונימוג כולל פריט ייחודי שבוודאי יתרום לערכו: חתימה גדולה של שוורצנגר במרכז הדשבורד.

    77676667

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אסטה לה ויסטה, בייבי: היונימוג המטורף של שוורצנגר למכירה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.