• Ad
  • אמריקה: כמה כדורים צריך לירות כדי להרוס מנוע של F150 ?

    כוכב יו-טיוב אמריקאי מציג "ניסוי מדעי" המשלב בין כמה מהאהבות הגדולות של תושבי ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    f150ffggאפילו יותר מאשר מקדונלד'ס ודונאטס, אמריקאים חולים על טנדרי פיק אפ ועל כלי נשק. על אף שלכאורה קצת קשה להבין מה גורם לאנשים רציונלים לבחור דווקא בטנדרים על פני מכוניות מודרניות ושימושיות בהרבה ולא להתנגד לכמות כלי הנשק הבלתי נתפסת שמחזיקים טיפוסים לא ממש מיומנים, המספרים מדברים בעד עצמם וכבר שנים שה-F150 של פורד נמצא בראש טבלאות המכירות באמריקה ובהפרש ניכר ושעדיין, על אף כל ניסיונותיו של הנשיא אובמה לשנות זאת, כלי נשק נמכרים באופן חופשי למדי לכל דורש אפילו בסניפי וולמארט.

    זאת כנראה הסיבה לכך שבשנים האחרונות סרטוני הנשק והפיצוצים של ריצ'ארד ריאן זוכים למיליוני צפיות והפכו אותו לכוכב יוטיוב של ממש. חשוב להדגיש לא מדובר בסרטונים שצולמו בטלפון הנייד המתעדים כל מיני רד-נקס שיורים על פחיות, אלא בסרטונים מושקעים מאוד עם הפקה מדהימה וצילומי HD בהילוך סופר איטי המתעדים משלל זוויות מה קורה כשיורים ומפוצצים כל מיני פריטים כמו כוסות קפה של סטארבקס, סמארטפונים חדישים ועוד חפצים שקצת קשה לנו להבין למה דחוף כל כך לירות בהם.

    בחלק לא מבוטל מהסרטונים ניתן היה לראות ברקע, בתפקיד משני, את רכב השירות של ריאן – טנדר פורד F150 משומש.

    לאחרונה, לאחר שנים ארוכות בהן הטנדר שימש את ריאן בנאמנות, המנוע התיישן ודרש שיפוץ משמעותי שעלותו יותר גבוהה מערכו של הרכב כולו.
    במקום למכור את הרכב בפרוטות למגרש גרוטאות, ריאן החליט לתת כבוד אחרון לרכב ששירת אותו ולהיפרד מה-F150 שלו בסרטון מושקע.
    כפי שאתם מבינים, לא מדובר בסרטון עם צילומים רומנטיים של נסיעה לעבר השקיעה אלא בסרטון שכולל שימוש אינטנסיבי בנשק חם שבמקרה זה מכוון כדי להשמיד את מנוע הוי 8 של הטנדר בצורה ספקטקולרית.f150-444

    הרעיון של ריאן היה לירות על המנוע בזמן שהוא פועל עם רובה צלפים המצויד בכדורי ענק בקוטר 0.5 קליבר ולקוות לטוב, משמע לפיצוץ גדול.
    f150dddלריאן היה ברור שיריות לעבר בלוק המנוע לא ממש ישיגו את התוצאה המבוקשת מאחר שיגרמו ללא יותר מלנזילת שמן. לכן הוחלט להתמקד בראש המנוע בציפיה ששילוב בין הירי לניצוץ במנוע יספקו את האפקט המבוקש.

    אבל… כוונות לחוד ומציאות לחוד ולמרות הירי המסיבי המנוע החסון של פורד פשוט סירב למות ועל אף כמה פגיעות מדויקות מאוד שגרמו להפסקת הפעילות של כמה בוכנות, הוי 8 המשיך לתקתק ולהוכיח שאת הקשוחים מדטרויט אף כוכב יוטיוב לא יעצור.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.