• Ad
  • פיאט ואמזון איטליה חברו למיזם שיאפשר ללקוחות לרכוש מכוניות חדשות בהנחות של עד 30% ממחיר המחירון. 50% מן הנשאלים אומרים שהם מתעניינים ברכישה אינטרנטית של מכוניות חדשות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מכירת מכוניות מקוונת כבר אינה דבר חדש, לא באינטרנט העולמי ובוודאי שלא באמריקה, אבל כעת נראה שהמגמה הזאת עולה שלב נוסף לנוכח חבירה בין פיאט-קרייזלר, יצרנית המכוניות השלישית בגודלה בארה"ב והשביעית בגודלה בעולם, לבין השלוחה האיטלקית של אמזון – ענקית הקניות באינטרנט.

     

    פיאט 500 למכירה באמזון 004

     

    אמזון עצמה השיקה לפני כשלושה חודשים בארה"ב אתר שמתמקד ברכב, אם כי בשלב זה עדיין לא ניתן לבצע בו עסקאות אלא לקבל מידע רב בנוגע לכאלף דגמים. באתר זה יכולים הגולשים גם להשאיר חוות דעת בנוגע לחוויות הרכישה והבעלות על מכוניותיהם, וגם לרכוש אבזור לרכב.

    מכירת המכוניות באתר של אמזון באיטליה, לעומת זאת, תוגבל בשלב ראשון לשלושה דגמי פיאט בלבד: פנדה, שהיא המכונית הנמכרת ביותר באיטליה, 500, ו-500L. עם זאת, אין סיבה לחשוב שאם פרויקט זה יצליח הוא לא יתרחב גם לדגמים נוספים.

    במסיבת עיתונאים – אינטרנטית כמובן – אמר ג'אנלוקה איטליה, מנהל מותג פיאט בחטיבת אירופה המזרח התיכון ואפריקה (שאחראית גם על מכירות פיאט בישראל), ש"הגיע הזמן לתת לצרכנים דרך חדשה, יעילה יותר ושקופה לבחירה ברכב חדש". לדבריו, החבירה עם אמזון נועדה "למשוך את הקונים והמחפשים עסקות מאזור הנוחות של הבית שלהם", והוא הוסיף שזה יבוצע בין השאר באמצעות הצעת מבצעים ייחודיים לגולשים.

    לפי מבחני שוק שערכה פיאט 97% מן הצרכנים האיטלקים עדיין מעדיפים לקנות מכונית בדרך המסורתית, ולכל הפחות לעבור דרך סוכנות המכירות, אולם קרוב ל-50% מן הלקוחות הביעו עניין ודיעה חיובית בנוגע לרכישה אינטרנטית.

    פיאט פנדה למכירה באמזון 005

    בהתאם לתקנות המקובלות באירופה (וגם בארה"ב) אי אפשר עדיין לעקוף לגמרי את רשתות המכירה, ולכן לאחר ביצוע העסקה האינטרנטית ייאלצו הרוכשים להגיע אל אחת הסוכנויות הפיזיות לפי בחירתם. התהליך, לפחות בשלב הראשון, יתחיל ברכישה האינטרנטית וימשיך – לכל המאוחר כעבור שבועיים – כאשר הלקוח יגיע לאסוף את מכוניתו מן הסוכנות.

    התמריץ לביצוע הרכישה דווקא באינטרנט ולא באולם הוא שהעסקאות האינטרנטיות באמזון איטליה צפויות להציע הנחות של עד 30% ביחס למחירים באולמות התצוגה.

    בשלב זה יהיה השירות של אמזון זמין רק באיטליה, אם כי ניצנים לפעילויות נוספות של אמזון בתחום הרכב נראים גם במקומות נוספים בעולם, כמו למשל חבירה בין אמזון ליונדאי לצורך הזמנת מכוניות לנסיעות מבחן.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אמזון תמכור מכוניות באינטרנט

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.