• Ad
  • אחרי יותר מדי שנים בהן המותג נזנח מאחור ולאחר הידלדלות היצע הדגמים, אלפא סוף סוף עושה צעדים בכיוון הנכון ואחרי השקת הג'וליה המרשימה כעת אנו מתבשרים שהדור הבאה של הג'ולייטה יעשה שימוש בפלטפורמת הג'וליה ויהיה ככל הנראה מצויד בהנעה אחורית, אחרי שנים בהן הגלגלים הקדמיים היו אלה שהניעו את מרבית דגמי המותג
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Alfa_Romeo-Giulietta_Sprint_20152אלפא רומיאו הולכת לאחור, אבל הפעם סוף סוף במובן החיובי של המילה. על פי דיווחים באתרי אינטרנט ברחבי העולם, הדור הבא של הג'ולייטה, משפחתית ההאצ'בק הקומפקטית של היצרנית האיטלקיה, יעשה שימוש בגרסה מקוצרת של פלטפורמת הג'וליה החדשה, משמע יהיה מצויד, לפחות בחלק מהגרסאות, בהנעה אחורית.

    45 שנים אחרי שאלפא הציגה את מכונית ההנעה הקדמית הראשונה שלה, לאחר שבעשורים האחרונים מרבית רכבי המותג התמקדו בהנעה של הגלגלים הקדמיים ולמרות שהאלפאסוד, ה-156 וה-159 הציגו כל אחת בתקופתה שלדות הנעה קדמית מצוינות, עושה רושם שבאלפא הבינו לאחרונה את מה שהרבה חובבי נהיגה טוענים כבר שנים – הנעה קדמית זה דבר מצוין לנסיעה לאחור.

    עוד על אלפא רומיאו ב-TheCar:
    שמונה דגמים חדשים לאלפא-רומיאו בתוך שלוש וחצי שנים
    חזון אחרית הימים? אלפא סוף סוף יורדת לשטח
    ברוכה הבאה אלפא-רומיאו ג'וליה

    אלברטו דילילו, ראש מחלקת רכבי הנוסעים של קונצרן FCA, דיווח באירוע של הקונצרן לאחרונה על ההחלטה להשתמש בפלטפורמה מקוצרת של הג'וליה בדור החדש של הג'ולייטה שאמור להיחשף במהלך 2017 (אם, כפי שכבר למדנו להתאכזב מאלפא, בהחלט יתכנו עיכובים בלתי צפויים) וכשנשאל האם הדבר אומר שהיא תהיה מצוידת בהנעה אחורית הוא השיב :"זה בהחלט אפשרי מבחינה טכנית".

    הפלטפורמה המודולרית החדשה של אלפא תשמש גם את ה-SUV הראשון והחשוב כל כך של המותג שאמור להיחשף מתישהו בשנה הקרובה ושימוש באותה פלטפורמה גם לג'ולייטה ללא ספק יתרום להקטנת עלויות הפיתוח וכמו כן יעזור לאלפא למצב את עצמה כיצרנית עצמאית ללא קשר לפלטפורמות ההנעה הקדמית של פיאט.

    כיום, רק ב.מ.וו סדרה 1 מציעה הנעה אחורית במרכב קומפקטי, אך עד שהג'ולייטה תגיע לשווקים יוצג דור חדש של הבימר הקטנה וזה יעשה שימוש בפלטפורמת המיני הכוללת מנוע רוחבי והנעה קדמית.

    ההחלטה של ב.מ.וו לנטוש, בדגמים הבסיסיים שלה, את ההנעה האחורית שהייתה סימן ההיכר של המותג שהבטיח את חוויות הנהיגה המושלמת, באה בעקבות מחקר שגילה שקרוב ל-80 אחוזים מרוכשי הב.מו.וו הקטנה כלל לא ייחסו חשיבות לעובדה שמדובר במכונית הנעה אחורית.

    כך או כך, בעוד שלא בטוח שבגרסאות החלשות יש לגלגלים המניעים חשיבות עצומה מבחינת הלקוחות, המעבר להנעה אחורית בהחלט יאפשר לאלפא רומיאו להציג הוט האץ' מרגשת ולוהטת, במיוחד לנוכח גרסת התלתן הירוק של הג'וליה שלפחות על הנייר, עם 505 כ"ס, מסתכלת לגרסאות ה-M וה-AMG של הגרמניות בלבן של העיניים.
    אמנם יש להניח שגרסת התלתן של הג'ולייטה תהיה קצת פחות מטורפת, אבל גם עם יחידת הנעה צנועה יותר שתפיק בערך 300 כ"ס, ללא ספק, סוף סוף אחרי שנים ללא מתמודדת ראויה, התלתנית האיטלקיה תתן קרב הוגן לקומפקטיות הלוהטות מבית פולקסווגן, אודי, מרצדס וב.מ.וו.

    Alfa_Romeo-Giulietta_Sprint_2015_

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אלפא רומיאו חוזרת לאחור?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.