• Ad
  • לאחר שלל דחיות, שמועות והכחשות, עכשיו זה סופי למבורגיני יורדת לשטח ותשיק ב-2018 רכב פנאי שייוצר במפעל בסנטה אגטה באיטליה ויבוסס על דגם הקונספט, אורוס, שהוצג ב-2012
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    545456565זהו, עכשיו זה רשמי. רכב הפנאי המדובר של למבורגיני קיבל סוף סוף את האור הירוק, ייוצר במפעל למבורגיני בסנטה אגתה שבאיטליה ויגיע לשווקים לקראת 2018.

    רכב הפנאי החדש של יצרנית רכבי הספורט האקזוטית יתבסס על רכב הקונספט "אורוס" שהוצג בתערוכת בייג'ינג בסין בשנת 2012 ושם סוף לשנים של דיבורים, שמועות והכחשות על רכב פנאי-שטח עם סמל השור הזועם בחזיתו.

    בעקבות פורשה, שהקאיין מהווה מעל ל-50 אחוזים מהיקף מכירותיה, ובדומה לאסטון מרטין, בנטלי וגם מזראטי, נראה שבלמבורגיני הבינו כי רכב פנאי אופנתי יקפיץ את היקפי המכירות של החברה באופן דרמטי ולמעשה יאפשר לה להמשיך להתקיים, לתכנן ולייצר מכוניות ספורט קיצוניות.

    עם זאת, בניגוד לכל היצרניות שהוזכרו לעיל, ללמבורגיני יש כבר ניסיון ברכבים עם מרווח גחון מכובד ויכולת לרדת מהאספלט והרבה לפני שבכלל חשבו על רכבי פנאי סופר יוקרתיים, למבורגיני השיקה בשנת 1986 את ה-LM 0002 – רכב שטח של ממש שצויד במנוע של הלמבורגיני קונטאש ובמראה אגרסיבי סופר קשוח ששימש לאחר מכן השראה להאמר H1.

    בכל מקרה, הפעם למבורגיני הולכת לכיוון אחר ואב הטיפוס שנחשף ב-2012 עושה שימוש בשפת העיצוב העדכנית של למבורגיני שנחשפה באבנטדור ומעלה אותה על 4X4.
    החזות הייחודית מתעצמת בזכות המימדים של רכב הפנאי הנמתח לאורך של 5 מטרים, נפרש לרוחב של כמעט 2 מטרים ומצויד בחישוקי ענק בקוטר 24'.

    בלמבורגיני מבטיחים יחידת הנעה עם כ-600 סוסים, אך בשלב זה לא ברור אם זה יהיה מנוע וי 10 מופחת הספק המבוסס על זה המצוי בהורקאן או מנוע וי 8 כפול מגדשים תרומת דגמי הקצה של אאודי.
    בכל מקרה מתחת לפני השטח רכב הפנאי של למבורגיני יתבסס על הפלטפורמה של הדור החדש של האאודי Q7, פלטפורמה שתשמש גם את שניים ממתחריו הבולטים – פורשה קאיין ורכב השטח החדש של בנטלי.

    מאחר שהרכבים האלה, כמו גם הטוארג של פולקסווגן, מיוצרים כולם זה לצד זה במפעל של קונצרן פולקסווגן בסלובקיה, בתחילה דובר על כך שגם רכב הפנאי של למבורגיני ייוצר שם, אך לאחר התנגדות עזה של בכירים בחברה ומתוך חשש שמהלך שכזה יפגע בתדמית הייחודית והמאוד איטלקית של המותג הוחלט כאמור על ייצור (או לפחות על הרכבת) האורוס בבולוניה.

    לאור צפי לכ-3,000 יחידות מדי שנה, שלמעשה יותר מיכפילו את כמות המכוניות שלמבורגיני מייצרת, ולאור ההחלטה ליצר את הרכב באיטליה, בלמוברגיני מתכוונים להגדיל את שטח המפעל ולהוסיף עוד 500 מקומות עבודה.

    המחיר של רכב הפנאי של למבורגיני לא צפוי להיות נמוך וככל הנראה יעמוד על 200 אלף דולרים, לפני מסים.

    Lamborghini-Urus-Concept-12

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אור ירוק לג'יפון של למבורגיני

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.