• Ad
  • אופל מקימה את 'עיר החשמל' של גרמניה

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קבוצת פיג'ו-סיטרואן, אשר רכשה לפני מעט יותר משנה את 'אופל' מידי ג'נרל מוטורס, ממצבת אותה כמותג אשר יוביל את הקבוצה כולה במהלך "המהפכה החשמלית" שמתרגשת על תעשיית הרכב. בתוך פחות משנתיים צפויה אופל להשיק ארבעה דגמים חדשים של מכוניות חשמליות והיברידיות-נטענות, ומה שמשותף להם הוא ההסתמכות שלהם על עמדות טעינה חשמליות – פרטיות וציבוריות, רגילות ומהירות.

     

    כדי לעמוד בציפיות מהם החליטו קברניטי אופל להקפיד על דוגמא אישית, ולהפוך את "עיר הבירה" של החברה, רוסלסהיים שבמרכז מערב גרמניה (לא הרחק מפרנקפורט), ל"עיר חשמלית", עם התשתית המפותחת ביותר של עמדות טעינה למכוניות חשמליות.

    לטובת התוכנית השאפתנית שלהם גייסו קברניטי אופל את אוניברסיטת ריינמיין שבעיר רוסלסהיים, ואת הממשלה המקומית, ובמהלך השנתיים הקרובות הם יקימו ויפרשו יותר מ-1,300 עמדות טעינה ברחבי העיר. העמדות יוקמו בכל המחוזות, באזורי מגורים, בשטחים של חברת אופל, בקמפוס של אוניברסיטת ריינמיין, במגרשי חנייה של סופרמרקטים ומרכזי קניות, בחניה של המרפאה העירונית ועוד. מדובר בפרויקט בהיקף משמעותי, הגדול ביותר בגרמניה ביחס לשטח שבו ייפרשו האמדות, והממשלה המקומית תומכת בו בהיקף של כ-12.8 מיליון אירו. בסופו, כך מבטיחים הגרמנים, רוסלסהיים תהיה העיר עם מספר עמדות הטעינה הגדול ביותר גם ביחס למספר התושבים, בכל מדינות האיחוד האירופי.

    בממוצע, כל עמדת טעינה תשרת 72 תושבים, וזאת בנוסף ל-400 עמדות טעינה נוספות שיותקנו באתרים בבעלות פרטית. לשם השוואה, בעיר המבורג, אשר מובילה כיום מבין כל ערי גרמניה בתחום תשתיות הטעינה, יש 785 עמדות נגישות לציבור של כ-1.8 מיליון תושבים.

     

    ליווי מחקרי

    במקביל להקמת רשת הטעינה יערכו חוקרי תחבורה מאוניברסיטת ריינמיין מחקר שיבחן את התנהגות המשתמשים בכלי רכב חשמלי וזאת במטרה לייעל את הצבת העמדות באזורים עירוניים למיקומים האידאליים.
    שיתוף אוניברסיטת ריינמיין, כך מבטיחים הגורמים המעורבים, "יהפוך את העיר רוסלסהיים למעבדה עירונית לניידות חשמלית, ובמסגרת זאת ייבחנו נושאים טכניים כמו יציבות האספקה של חשמל ואינטגרציה של הרשת, לצד היבטים חברתיים-כלכליים שונים. נתונים שייאספו וייחקרו יאפשרו לחזות את הדרישות העתידיות מרשת החשמל ולסייע לזהות צרכים של משתמשים ברכב חשמלי.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.