• Ad
  • המשפחתית החדשה של אופל נחשפת במראה אלגנטי מבעבר ולאחר דיאטה חריפה שהביאה להפחתת 200 קילוגרם ממשקלה. בתפריט גם יחידות הנעה חדשות, דשבורד מבורדק פחות, מערכת מולטימדיה עם סנכרון לממשקי הרכב של אנדרואיד ואפל ואפילו תאורת לד אדפטיבית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אופל אסטרה החדשה 2016כמה שעות לאחר שתמונות של האסטרה החדשה דלפו באורח פלא לרשת, אופל החליטה למהר ולחשוף באופן רשמי את הדור החדש של המשפחתית הקומפקטית שלה.
    הדור החמישי של אסטרה אמנם שומר על קווי עיצוב המזכירים במעט את הדור הנוכחי שהוצג ב-2009, אך לא מדובר במתיחת פנים אלא במכונית חדשה לחלוטין, הקלה בלא פחות מ-200 קילוגרם מהדור היוצא ומבוססת על פלטפורמה הנחשפת כאן לראשונה ותשמש גם את השברולט קרוז הבאה.

    הדיאטה החריפה תתרום, מן הסתם, בעיקר לשיפור נתוני צריכת הדלק, אך באופל מציינים שעם משקל עצמי של פחות מ-1,200 קילוגרם שכבר מזמן לא פגשנו בסגמנט הזה, האסטרה החדשה תהיה גם ספורטיבית, דינמית ומתקשרת מבעבר.

    על אף שמבחינה עיצובית אין כאן, כאמור, מהפכות, האסטרה החדשה מציגה מראה דינמי מרשים למדי.
    היא לא רק קלה באופן משמעותי אלא גם קצרה (ב-5 סנטימטרים) ונמוכה (ב-2.6 ס"מ) מקודמתה ויחד עם פרונט המאופיין בקווים מעוגלים וקורת C מושחרת המעניקה לגג מראה צף, האסטרה החדשה, עם מקדם גרר מרשים של 0.30 CD, היא ללא ספק אלגנטית מבעבר.

    אופל אסטרה החדשה 2016

    בניגוד לנטיה של יצרני הרכב להגדיל עוד ועוד בכל דור את בסיסי הגלגלים של המכוניות שלהם, האסטרה החדשה מציגה דווקא בסיס גלגלים קצר ב-2 סנטימטרים מבעבר.
    עם זאת, באופל מבטיחים שבזכות תכנון מתקדם הנוחות בתא הנוסעים דווקא השתפרה ולטענתם מרווח הרגליים של היושבים מאחור גדל בדור החדש ב-3.5 סנטימטרים.

    בשלב ראשון (עד להצגת הגרסאות הספורטיביות) האסטרה תוצע במגוון גרסאות בנזין ודיזל עם נפחי מנוע שבין 1.0 ל-1.6 ליטרים ובהספקים שבין 95 ל-200 כ"ס.
    הגרסה הרלוונטית לשוק הישראלי תצויד במנוע 1.4 טורבו המפיק 145 כ"ס. למרות הנתונים הדומים למנוע הטורבו המניע את הדור הנוכחי של האסטרה, באופל מציינים שמדובר במנוע חדש לחלוטין שתוכנן מאפס, עשוי כולו אלומיניום וכולל הזרקת דלק ישירה.אופל אסטרה החדשה 2016

    תא הנוסעים עבר אף הוא רה-ארגון משמעותי ובמקום הדשבורד המסורבל והקונסולה המרכזית על אין ספור מתגיה, כעת אנו פוגשים פריסה אלגנטית בהרבה כשבמרכז הקונסולה מסך גדול של מערכת בידור IntelliLink שתכלול נקודת WIFI לנוסעי הרכב במהירות 4G ואפשרות סנכרון עם מערכת אנדרואיד לרכב או עם אפל Carplay.
    אופל אסטרה החדשה 2016
    ברמות הגימור הגבוהות האסטרה החדשה תציע, לראשונה בסגמנט המשפחתי העממי, פנסים קדמיים ראשיים אדפטיביים בטכנולוגית לד, כמו גם עזרים בטיחותיים מתקדמים כמערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת זיהוי שלטים, מערכת התראה על סכנת התנגשות ובלימה אוטומטית במהירות עירונית, מערכת חניה אוטומטית וממשק ONSTAR שלבד מאפשרות של הנוסעים ליצור קשר עם מוקד החברה או שירותי החירום במקרה של תאונה, מזעיק באופן אוטומטי את שירותי החירום במקרה של תאונה ופתיחת כריות האוויר.
    האסטרה החדשה תושק באופן רשמי ותיחשף לציבור בתערוכת פרנקפורט בסתיו ולארץ היא צפויה להגיע לקראת שנת המודל 2016.

    אופל אסטרה החדשה 2016

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אופל אסטרה החדשה נחשפת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.