• Ad
  • אופל אסטרה החדשה בישראל החל מ-132 אלף שקלים

    האסטרה החדשה, שזכתה בתואר "מכונית השנה באירופה", יוצאת לדרך בישראל. בתפריט עיצוב דינמי יותר, הפחתה במשקל ומנוע טורבו עוצמתי. חבל רק שמערכות הבטיחות המתקדמות מוצעות רק בגרסאות הבכירות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קצת פחות משנה אחרי שנחשפה וכחודשיים אחרי שקטפה את התואר היוקרתי "מכונית השנה באירופה", האסטרה החדשה מבית אופל נחתה בארץ עם תג מחיר של החל מ-132 אלף שקלים.
    האסטרה החדשה אמנם די מזכירה בקוויה הכלליים את האסטרה המוכרת שהושקה עוד בשנת 2009, אך על אף שמבחינה עיצובית אין כאן מהפכות היא מציגה מראה דינמי מרשים למדי.
    בכל מקרה, האסטרה בדורה החמישי היא מכונית חדשה לחלוטין שתוכננה מדף חלק והיא קלה, קצרה (ב-5 סנטימטרים) ונמוכה (ב-2.6 ס"מ) מקודמתה. יחד עם פרונט המאופיין בקווים מעוגלים וקורת C מושחרת המעניקה לגג מראה צף, האסטרה החדשה, עם מקדם גרר מרשים, היא ללא ספק אלגנטית מבעבר.

    עוד ב-TheCar:
    אופל אסטרה היא מכונית השנה באירופה
    מאזדה MX5 מיאטה היא מכונית השנה בעולם

    אופל אסטרה החדשה 2016

    באירוע ההשקה אנשי היבואנית טענו שמשקל המכונית ירד בלא פחות מ-200 קילוגרם, אולם על פי טבלאות הנתונים נראה כי מדובר בדיאטה צנועה יותר המסתכמת בגרסאות הישראליות בכמה עשרות קילוגרמים.
    בניגוד לנטיה של יצרני הרכב להגדיל עוד ועוד בכל דור את בסיסי הגלגלים של המכוניות שלהם, האסטרה החדשה מציגה דווקא בסיס גלגלים קצר ב-2 סנטימטרים מבעבר. עם זאת, באופל מבטיחים שבזכות תכנון מתקדם הנוחות בתא הנוסעים דווקא השתפרה ולטענתם מרווח הרגליים של היושבים מאחור גדל בדור החדש ב-3.5 סנטימטרים.

    בשוק הישראלי האסטרה משווקת עם מנוע 1.4 טורבו המפיק 150 כ"ס ומומנט של 25 קג"מ. למרות הנתונים הדומים למנוע הטורבו המניע את הדור המוכר של האסטרה, באופל מציינים שמדובר במנוע חדש לחלוטין העשוי כולו אלומיניום וכולל הזרקת דלק ישירה. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 יחסי העברה והביצועים, עם האצה למהירות תלת ספרתית ב-8.9 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש, מרשימים למדי ביחס לסגמנט המשפחתי.
    נתון צריכת הדלק המשולב הרשמי בתנאי מעבדה מדווח על כ-18 קילומטרים לליטר והמכונית מדורגת בדרגת זיהום אוויר 4 על פי מדד משרד התחבורה.

    bd926d09-44eb-4d45-b974-d9bce01b05fc

    תא הנוסעים, ללא ספק אחת הנקודות הבעייתיות באסטרה היוצאת, עבר רה-ארגון משמעותי ובמקום הדשבורד המסורבל והקונסולה המרכזית על אין ספור מתגיה, כעת אנו פוגשים פריסה אלגנטית בהרבה כשבמרכז הקונסולה מסך גדול של מערכת בידור IntelliLink מקורית עם ואפשרות סנכרון עם אפל Carplay, מסך 7" וממשק בעברית.
    נוסף למערכת ה-Intellink האסטרה החדשה מגיעה עם רשימת אבזור הכוללת כסטנדרט בכל הגרסאות מערכת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חיישני תאורה וגשם ומראה מרכזית מתכהה נגד סינוור בלילה.

    אופל אסטרה החדשה 2016

    האסטרה החדשה זכתה לציון של 5 כוכבים במבחני יורו NCAP לאחרונה וכוללת את כל המערכות האלקטרוניות כמתחייב בחוק ו-6 כריות אוויר.
    גרסת ENJOY הבסיסית, המיועדת בעיקר לציי רכב, לא כוללת מעבר לכך דבר ולמרות שהדבר לא מופיע במפרט הרכב, ב"שלמה" היבואנית טוענים כי ישווקו את גרסה זו עם מערכת מוביל איי בהתקנה מקומית.
    עם זאת מדובר, לטעמנו, בהחלטה מעט תמוהה מאחר ששוק הציים צפוי להיות המשמעותי ביותר עבור הדגם החדש ולנוכח העובדה שלאופל יש כבר על המדף מערך בטיחותי יעיל ומתקדם בהרבה במחיר סביר אשר ממנו ייהנו הלקוחות הפרטיים שישלמו 3,000 שקלים נוספים וירכשו בתמורה ל-135 אלף שקלים את גרסת ה-ENJOY PLUS המצוידת במערכת "אופל איי" מקורית (המבוססת, אגב, על טכנולוגיה מבית מוביל איי הישראלית) שכוללת זיהוי תמרורים, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת התראת התנגשות קדמית ומערכת בלימת חירום עירונית אוטונומית במהירות של עד 30 קמ"ש.
    בנוסף, גרסת האבזר הבכירה תצויד גם בחיישני חניה קדמיים ואחוריים, שמשות כהות בחלק האחורי ומערכת מולטימדיה משופרת עם מסך 8" מצלמת רוורס ו-4 רמקולים (2 בלבד בגרסת הבסיס).
    האסטרה תוצע בגרסת האצ'בק בשתי רמות אבזור ובגרסת סטיישן טורר ברמת האבזור הבסיסית בלבד בתמורה ל- 133 אלף שקלים.

    בשלב זה לא קיימת גרסת סדאן לדור החדש, ושיווקה של הברלינה המבוססת על הדור היוצא ימשך בשלב זה ויכלול, מעבר לגרסת הבנזין המוכרת, גם גרסת דיזל חדשה.
    ב"שלמה" מאמינים כי האסטרה החדשה צריכה ויכולה להפוך לשחקנית משמעותית בסגמנט המשפחתיות, שלמרות הצטמצמותו לטובת הג'יפונים הוא עדיין הגדול והחשוב בשוק הישראלי ומקווים כי בסיכום שנה מלאה יעלו כ-5,000 אסטרות חדשות על כבישי ישראל.

    9857d51e-9663-4175-971b-e687b99490e0

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.