• Ad
  • אודי מציגה: מציאות מדומה באולמות התצוגה

    בתקווה להחזיר את הלקוחות לאולמות התצוגה, אודי פיתחה מערכת מציאות מדומה חדשנית שתאפשר ללקוחות לראות באופן המוחשי ביותר את כל הדגמים של החברה בגודל מלא, מכל זווית ובכל צבע ומפרט רצוי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בימים בהם ניתן למצוא כל מידע רלוונטי, מפרטים ותצלומים של כל כלי רכב הנמכר בארץ ובעולם במרחק של כמה הקלקות ומבלי לזוז מהבית, מי שמחפש רכב חדש כבר לא באמת חייב לכתת רגלים בין סוכנויות הרכב השונות ולא מעט אנשים מגיעים אליהן רק כדי לסגור עסקה ולנסות לקבל מחיר טוב.

    אמנם מצד אחד מאוד נוח לסוכנים לפגוש לקוחות בעלי דעה מגובשת שבאו לעשות הזמנה, אבל מצד שני שינוי תפיסתי זה מביא גם להפסד של הרבה לקוחות פוטנציאליים שבעבר היו עושים סיור סוכנויות מסורתי ועל הדרך היו יכולים להשבות בקסמו של דגם זה או אחר.
    בעולם תחרותי עם היצע אין סופי אסור לתת ללקוחות לחמוק כך בין הידיים. באודי החליטו לאחרונה לנסות למצוא דרך להתמודד עם המציאות החדשה בעזרת מציאות מדומה שתשדרג את חווית הביקור באולמות התצוגה של המותג ותיצוק בה תוכן חדש במקום זה שפג תוקפו.

    עוד ב-TheCar:
    iGo מחשבת מסלול חדש
    אופל אסטרה מול פורד פוקוס, סיאט לאון ופיג'ו 308
    החל מהשנה הבאה: רכבי אודי יתקשרו עם רמזורים

    בעזרת טכנולוגיה המתבססת על משקפי מציאות מדומה הלקוחות יוכלו להתרשם לא רק מהמכוניות שנמצאות באופן פיזי באולם התצוגה אלא גם יוכלו לבחור צבע, רמת גימור או גרסה של כל דגם בפורטפוליו ולראות אותה באופן הכי מציאותי שיש.
    יתרה מזאת, מעבר ליכולת לראות באופן מוחשי כל אופציה במפרט האבזור הלקוחות יוכלו גם להתרשם מסימולציה של פעולת המערכות השונות שהם מסתכלים עליהן.gfp_29095034

    המערכת הגרפית כוללת רמת דיוק גבוהה במיוחד המסוגלת לתת מראה מושלם של כל פריט במכונית, כמו למשל עומק הברק בצבע מכל זווית והמרקם המדויק של גימורי האלומיניום המוברש.
    כדי להציג רמת דיוק שכזו נדרש שימוש במחשב על שרק עלותו של הכרטיס הגרפי שבו, מתוצרת NVIDIA, עומדת על כ-50 אלף שקלים.

    באודי פיתחו שתי גרסאות למערכת המציאות מדומה: קומפקטית המתאימה לסוכנויות בהן השטח מוגבל, המאפשרת ללקוחות לעשות שימוש במערכת בזמן שהם יושבים על כורסה, ומערכת גדולה המאפשרת לנוע בחופשיות סביב המכונית הוירטואלית בחלל בשטח של כ-25 מטרים רבועים.

    "אנחנו רוצים להחזיר את אולמות התצוגה למרכז, לגרום ללקוחות פוטנציאליים לבקר בהם ולא להסתפק באיסוף מידע ברשת", הסביר מרקוס קאהן, מנהל מחלקת חטיבת הקמעונאות של אודי. "בעזרת המערכת הלקוחות יוכלו לבחור כל דגם ולראות את כל מאות האופציות הקיימות בקטלוג להתאמה אישית בצורה הכי מציאותית שיש – מבחירת הגוון דרך עיצוב החישוקים ועד לסוג הריפוד. המערכת מאוד מציאותית והלקוחות אפילו יוכלו להתרשם מהסאונד של המנועים השונים".

    בחינת אב טיפוס של המערכת החלה בסוף 2014 ולאחר סיום שלב הפיילוט כעת המערכת מותקנת בשש סוכנויות של אודי ברחבי גרמניה ובעתיד הלא מאוד רחוק תגיע לסוכנויות רבות נוספות.

    "המשוב המתקבל מהלקוחות מאוד חיובי", מציין קאהן, "מעבר לתרומה של המערכת לתהליך חווית המכירה, משקפי המציאות המדומה יכולים להיות פתרון מצוין גם לסוכנויות במרכזי ערים בהן הנדל"ן מאוד יקר ואין אפשרות להקים אולם תצוגה מרווח דיו כדי להציג בו את כל ליין הדגמים".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.