• Ad
  • אדום לכבוד סוף האביב (והפועל תל-אביב)

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הפרגים האדומים בשדות לכיש קוראים לכם לקחת יום חופש, וכדאי שתעשו את זה מהר – לפני שיבוא הקיץ ומראות האביב יהפכו לזיכרון רחוק ומצהיב

    המראה התגלה באחת: סיימנו מסלול בשטח, בדרך עפר שנקראת "דרך החיטה", והתקדמנו מערבה מתוך כוונה להתחבר עם כביש מספר 40. לאחר שחצינו גשר מעל כביש 6 לכיוון נחלה וסגולה, התגלה לעינינו שטיח אדום, ענק, בתוך שדה בקיה וחיטה.

    האדום זעק ביופיו מתוך המרחבים הירוקים – כתם ענק אחד ושני כתמי-משנה בשדות הסמוכים. לתוך כל היופי הזה צעד זוג ילדים מתוקים, לבושים בכובעים ענקיים, והמראה היה פשוט משגע.

    זה קרה עוד לפני הניצחון המיוחד של הפועל תל-אביב בבלומפילד, אבל אולי היה בו משום רמז למה שעומד לקרות. מה שבטוח הוא שזה האות לכך שהקיץ כבר מתחיל לזנב באביב: פריחת הפרגים האדומים מסמלת את תום פריחת האביב המשגעת.

    באזור חבל לכיש קוראים לכם השדות שבשולי כביש 6 וכביש 40 למהר ולהגיע אליהם כדי להתמלא במראות שכבר בעוד זמן קצר, בקיץ הישראלי החם שלנו, נתגעגע אליהם. אמנם עכשיו הכל ירוק, אבל עוד מעט קט הכל יקמול ויעלם.

    ממש בקרוב נביא לכם כאן את סיפור המסלול של "דרך החיטה", שמיועד לרכבי שטח (או "רכבי חברה"…). אבל חבל לפספס: מהרו, אם תוכלו, לנסוע ולחזות את היופי המדהים של שדה הפרגים, אשר עלול לקמול ולהיעלם עד לסוף השבוע.

    הדרך הקלה ביותר להגיע היא על כביש 40, מצפון לקריית גת. חוצים את המושב סגולה, עוברים ליד המושב נחלה, נוסעים מערבה בדרך עפר שמוליכה לגשר חקלאים שמתוח מעל לכביש 6. אל תשכחו להביא אתכם מצלמה (או טלפון מתאים).

    ועוד טיפ אחד: זאת העונה שבה הכי כדאי לקחת יום חופש, ולצאת ביחד עם בן/בת הזוג (ובני המשפחה, אם הם מתעקשים) ליהנות ממראות האביב המתפרץ.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.