• Ad
  • אבארט מרימה למאזדה להנחתה עם 170 כוחות סוס ו-25.5 קג"מ שמזניקים את 124 ספיידר ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בזמן שמנהלי מאזדה מתלבטים האם להכין ולשווק גרסה מחוזקת למיאטה החדשה שלהם מוכיחים עמיתיהם האיטלקים שהם לא מבזבזים זמן.

     

    160301_Abarth_124_spider_04

     

    אתמול, בתערוכת ז'נבה, חודשים ספורים לאחר שפיאט הציגה (בתערוכת לוס אנג'לס) את הגרסה שלה למיאטה – הלא היא ה-124 ספיידר, הציגה חטיבת הביצועים של פיאט את הפרשנות שלה לרודסטר העממית.

    למי שפיספס משהו – 124 ספיידר היא מאזדה מיאטה לכל דבר ועניין (למעט המנוע) והיא גם מיוצרת על-ידי היפנים של מאזדה עבור האיטלקים – אולם היא מעוצבת בדרך מעט שונה ועוטה את סמליה של פיאט. במילים אחרות, המכונית הזאת היא הגרסה של אבארט לפיאט 124 ספיידר שהיא הגרסה של פיאט למאזדה מיאטה.

    בגרסת אבארט נותרה 124 ספיידר עם מנוע ה-1.4 ליטר המוגדש של פיאט, לאחר שזה זכה לתוספת של 10 כ"ס ו-4 קג"מ – וכעת הוא מספק 170 כ"ס ו-25.5 קג"מ.

    יש שיתאכזבו מעט, שהרי הערכות מוקדמות דיברו על אבארט עם 200 כ"ס, אולם בהתחשב בכך ש-124 ספיידר שוקלת רק 1,060 ק"ג עדיין מדובר בכמות כח מספקת כדי להאיץ אותה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות, ולהגיע למהירות מרבית של 230 קמ"ש.

    המנוע קיבל מערכת פליטה פתוחה ומשודרגת, שמעניקה לו "נוכחות ווקאלית" מרשימה יותר, ממש כפי שאנחנו מכירים מדגמי אבארט אחרים.

    אבארט 124 שומרת על חלוקת משקל אידיאלית ושווה בין הסרן הקדמי לאחורי והיא מצוידת כסטנדרט בדיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה, כמו גם בבולמי זעזועים מוקשחים מתוצרת בילשטיין ובמוטות מייצבים מעובים ומחוזקים.
    מערכת הבלימה שודרגה אף היא, עם קאליפרים מתוצרת ברמבו שעשויים מאלומיניום.
    את 124 ספיידר אפשר להזמין עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית פלנטארית, שתיהן בעלות שישה יחסי העברה, ומבחינה קוסמטית נבדלת אבארט מ-124 ספיידר הסטנדרטית בעיצוב מחודש לפגושים מלפנים ומאחור, וכן בשבכה בסגנון חלת דבש.

    מכסי המנוע ותא המטען צבועים בשחור, כמחווה ל-124 ספיידר הקלאסית משנות ה-70', וארבע פתחי מפלטים בולטים מאחור ומתגרים בתנועה, ותא הנוסעים עבר מספר נגיעות עיצוביות, בהן ציפוי אלקנטרה ללוח המכשירים, ומושבי עור בשני גוונים.

     

    160301_Abarth_124_spider_02

     

    בתערוכת ז'נבה לא הסתפקו אנשי אבארט בהצגת גרסה סטנדרטית ל-124 ספיידר ובנוסף לה הם מציגים גם גרסת ראלי קרבית במיוחד – כמחווה למכונית שאיתה זכו בשנת 1972 באליפות הראלי האירופאית.
    cheap prom dresses 2016

     

    נוסף לסכמת הצביעה הקלאסית, באדום-צהוב, עברה ה-124 שדרוג מקיף בהתאם למפרט של קטגוריית ה-R-GT של ה-FIA, והותקנו בה גג קשיח קבוע וכלוב בטיחות תקני, מושבי מירוץ עם חגורות בטיחות תואמות, ויחידות תאורה נוספות בחזית.
    המנוע הסטנדרטי הוחלף למנוע בנפח 1.8 ליטר שמספק 300 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים סינקוונסיאלית בעלת שישה יחסי העברה.

    החל מהשנה הבאה תציע אברט 124 ראלי לקבוצות מרוצים שיתחרו איתה, תמורת סכום צנוע של 150 אלף אירו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אבארט מציגה: מיאטה למתקדמים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.