• Ad
  • אאודי S1 מלפנים
    הגרסה הספורטיבית ביותר של אאודי A1 הגיעה לישראל. בתפריט מנוע 2.0 ליטר טורבו, 231 כ"ס, הנעה כפולה ותיבה ידנית. המחיר עומד על 232,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, ממשיכה לחזק את הפן הספורטיבי שלה בישראל ואחרי שהשיקה את S3 סדאן (במרץ השנה) ואת RSQ3 (ביוני), מודיעה היבואנית על תחילת שיווק S1 – המכונית הקטנה ביותר שלה עם מערכת הנעה כפולה.

    בעבר ציין ניב אורן, מנהל חטיבת אאודי בצ'מפיון מוטורס, שהוא מתכנן לחזק משמעותית את ליין הדגמים הספורטיביים של המותג בישראל. לדבריו לקראת סוף שנה זו תגיע לארץ TT החדשה ובשנה הבאה תגענה גרסאות ה-RS האימתניות של אאודי A6 ו-A7. אורן מעריך שבאמצעות הנגשת הדגמים לצרכן ובאמצעות פעילויות מיוחדות שיבצע (כמו אירוע 'דרייבינג אקספריאנס' שנערכה עם השקת ה-RSQ3), כ-10% מכלל מכירות המותג בישראל יהיו מדגמי S ו-RS.

    אאודי S1 הוצגה בתערוכת ז'נבה האחרונה במרץ 2014 ומציעה מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו עם 231 כ"ס ו-37.7 קג"מ ב-1,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים והכוח עובר לכל ארבעת הגלגלים. זו המכונית הקטנה ביותר של אאודי עם הנעה כפולה וכדי לשלב את התמסורת הנוספת הגוזלת מקום יקר, הוחלף המתלה האחורי מקורת מתח בדגמים הרגילים למתלה מסוג רב-חיבורי. גם המתלה הקדמי שודרג וכמו כל הדגמים הספורטיביים של אאודי המכונית הונמכה (במקרה של S1 ב-25 מ"מ) ומוצעת עם מערך 'דרייבינג סלקט' ששולט במאפייני הניהוג (מצערת, היגוי וצליל).

    הביצועים מצוינים: תאוצה ממצב עמידה ל-100 קמ"ש עורכת 5.8 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. כדי לעמוד בתקני זיהום למיניהם מוצעת המכונית עם מערכת עצור-התנע כך שתצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 14.3 ק"מ לליטר סבירים למכונית שכזו.

    באירופה מוצעת S1 גם בתצורת חמש דלתות ('ספורטבק'), אבל בשלב זה המכונית תגיע לישראל בתצורת 3 דלתות בלבד. היא תוצע רק ברמת גימור אחת הכוללת גג פנוראמי נפתח, מושבי ספורט עם עור משולב, פנסי קסנון משולבים עם לד, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 6.5 אינץ' ועוד. המחיר עומד על 231,800 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אאודי S1 הגיעה לישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.