• Ad
  • בצ'מפיון מוטורס מקווים למכור כ-30 יחידות מדגמי RS בשנה הראשונה, ולהעלות את המודעות לדגמים הספורטיביים של אאודי כדי למכור כ-200 מכוניות נוספות מדגמי S
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    צילומים: רונן טופלברג

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסווגן לישראל, השיקה היום (ב') את חטיבת הספורט של אאודי – אאודי ספורט – במטרה לחזק את מכירת הדגמים הספורטיביים והיקרים של החברה.

     

    השקת אאודי ספורט32

     

    גם עד היום יובאו לישראל מכוניות מדגמי S ו-RS של אאודי, לרוב בהזמנות מיוחדות, אולם כעת מתכוונת היבואנית ליישר קו עם מדיניות שיווק עולמית חדשה של אאודי ולמצב חטיבה נפרדת שתתמחה במכוניות הספורטיביות שבהיצע הדגמים.

    עד לשנה שעברה הייתה אאודי פעילה בתחום זה, שמקביל לחטיבת M אצל ב.מ.וו. ול-AMG אצל מרצדס, באמצעות חברת "קוואטרו בע"מ" והמותג 'קוואטרו', אולם בשנת 2015 מיתגה היצרנית מחדש את החטיבה הזאת תחת המותג "אאודי ספורט".

    ישראל היא השוק הראשון מחוץ לגרמניה אשר מאמץ את המדיניות החדשה, ובין השאר הוקם לטובת חטיבה זאת איזור תצוגה מובחן וייחודי בקומה השניה של אולם התצוגה המרכזי של אאודי בתל-אביב.

    יבואנית אאודי תשקיע השנה כ-3 מיליון ש"ח במיתוג החטיבה ובפעילויות מכירה שונות, אשר בין השאר יכללו גם ימי הדרכה ללקוחות וגם ימי מסלול בגרמניה ונסיעות חוויה בחו"ל.

    ניב אורון, מנהל חטיבת אאודי בצ'מפיון מוטורס, העדיף שלא להתחייב על מספר מכירות מסויים של הדגמים הסופר-ספורטיביים, אך העריך שבשנה הראשונה מדובר בכ-30 יחידות של מכוניות שמחיריהן נעים בין 400 אלף ש"ח ל-1.5 מיליון ש"ח.

    לדבריו, "צ'מפיון מוטורס לא שמה בשלב זה דגש על היקף המכירות, אלא בעיקר על הפעילות שצפויה לעורר גם עניין בסדרות S הספורטיביות – במהלך 2015 נמכרו בישראל כ-175 מכוניות כאלה – ואפילו בסדרות האיבזור S-LINE עבור מי שרק רוצה תחושה ספורטיבית יותר למכונית האאודי ה"רגילה" שלו".

    היות שניב אורון מעריך שפלח שוק הפרימיום צפוי להוסיף ולגדול גם במהלך 2016, ולנוכח ההשקעה במיתוג חטיבת אאודי ספורט ובשיווק דגמי RS, אפשר להעריך שבצ'מפיון נערכים למכירה של לפחות 200 יחידות נוספות מדגמי S.

    לדברי אורון, "אאודי שומרת על הובלת שוק הפרימיום מזה שנה שביעית ברציפות, ועל דומיננטיות ברורה בשוק הקרוס-אוברים היוקרתיים.

    בנוסף, בין השנים 2013 ל-2015 חווינו גידול של 250% במכירת גרסאות ספורטיביות של מכוניות אאודי… מותג הספורט מחזק את המותג אאודי בכלל, ובפרט את "הגרעין הקשה" של לקוחות שמזוהים יותר מכל עם אאודי… אנחנו לא נסתפק רק במכירת מכוניות אלא ניצור ערך מוסף ללקוחות, בין השאר באמצעות חוויית נהיגה ללקוחות עם מדריך נהיגה, יום הדרכת נהיגה מתקדמת בארץ לרוכשי RS3 ו-RSQ3, ואילו רוכשי RS6, RS7 ו-R8 יקבלו יום נהיגה של על מסלול מירוצים בגרמניה. בנוסף נקיים גם טיולי חוויה בחו"ל ללקוחות המותג".

     

    השקת אאודי ספורט 002

     

    כחלק מן ההשקעה במיתוג חטיבת הספורט תשקיע אאודי בהפעלת מספר מכוניות מבחן, כמעט של כל דגם RS שיוצע בישראל, אם כי נסיעות מבחן בדגמים היקרים יותר יבוצעו בנוכחותו של מדריך נהיגה מיומן יחד עם הלקוח.

    דגמי RS שיוצעו בישראל כוללים את RS3 – שמחירה החל מ-400 אלף ש"ח, RSQ3 – שמחירה כ-377 אלף ש"ח, RS6 ו-RS7 שמחיריהן סביב ה-1.1 מיליון ש"ח, ו-R8 שתעלה כ- 1.5 מיליון ש"ח.

    דגמי S שמוצעים מעתה הם S8 שמחירה 1.2 מיליון ש"ח, ו-TTS שעולה 490 אלף ש"ח.

    החברה תעמיד כלי רכב לנסיעות מבחן, מן הדגמים הבאים: RS3, RSQ3, RS5, RS7 ו-R8

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אאודי משיקה את חטיבת 'אאודי ספורט' בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.