• Ad
  • אאודי חשפה את Q2 ורוצה לקוחות צעירים

    הקרוס אובר הקטן ביותר של אאודי, נכון לעכשיו, שוקל כ-1,200 קילו ומיועד ללקוחות עירוניים צעירים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קדחת הקרוסאוברים שפוקדת את תעשיית הרכב מאלצת את יצרניות הרכב להמציא נישות ותתי-נישות של מכוניות חדשות בתוך הקטגוריה עצמה, או במילים אחרות: קרוסאובר לכל פועל ולכל טעם.
    הכלים שנותנים את הטון בשנתיים האחרונות הם קרוסאוברים קטנים ועירוניים, תת נישה שגדלה במהירות ומפתה את אאודי לקחת בה חלק.

     

    Audi Q2

     

    לאאודי יש רכב פנאי קטן במשפחת ה-Q שלה, קוראים לו Q3, אלא שהוא נתפש אולי כ"בורגני" מידי, לכן היום, בז'נבה, הוסיפה לו אאודי אח קטן ומקוצר, עם רוח צעירה, שנקרא Q2.
    אורכו של Q2 הוא 419 ס"מ, כלומר שהוא קצר מ-Q3 בכ-20 ס"מ, שהוסרו בעיקר מחלקו האחורי. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי, ועומד על 260 ס"מ.

    העיצוב הצעיר כולל קורה אחורית זקופה ועבה יותר, שצבועה בצבעי כסף או שחור כדי להדגיש את עיצובו של הגג המשתפל, בסגנון עדות הקופה. ה"כנפיים" תפחו לטובת מראה שרירי, והחזית עוצבה מחדש עם שבכה עדכנית שמשייכת אותה לדגמי אאודי הנוכחיים.

     

    Audi Q2

     

    את Q2 אפשר יהיה להזמין עם חבילת 'עיצוב שטח' שכוללת כנפונים ו"חצאיות" בצבע שחור ועם "מיגוני גחון".
    לוח המכשירים הועתק מ-A1, עם פתחי אוורור עגולים והאפשרות לבחירת גימור צבעוני שתואם את צבע הגוף, וזה עוד דבר שמבדיל את Q2 מ-Q3 המיושב יותר.

    היצע המנועים של Q2 כולל שישה מנועי טורבו עם הזרקה ישירה, החל במנוע התלת-צילינדרי בנפח 1.0 ליטר בהספק של 115 כ"ס, דרך מנוע 1.4 ליטר ארבעה צילינדרי שמספק 150 כ"ס (עם ניתוק צילינדרים בשיוט), וכלה במנוע ה-2.0 ליטר שמספק 190 כ"ס. בנוסף מוצעים שלושה מנועי דיזל בנפחי 1.6 ו-2.0 ליטר בהספקים דומים – ומכיוון שהם לא יצטרכו לסחוב משקל עצום – רק כ-1,200 קילו בגרסת הבסיס – נראה שהוא גם יעניק ביצועי תאוצה ותצרוכת דלק לא רעים.

     

    Audi Q2

     

    היצע תיבות ההילוכים כולל תיבה ידנית עם שישה יחסי העברה, או כפולת מצמד עם שבעה, וזו תוצע כסטנדרט במנועי הבנזין והדיזל החזקים, אשר מצוידים בהנעה כפולה ובמתלה אחורי רב חיבורי, לעומת האחרים שיוצעו עם מתלה חצי עצמאי והנעה קדמית. רשימת האופציות כוללת מתלים אדפטיביים וחבילת שטח עם מרווח גחון מוגדל ב-2 ס"מ ממצב שטח למערכת בקרת המשיכה.

     

    Audi Q2

     

    מערכת התרעת התנגשות עם בלימה עצמאית היא ציוד סטנדרטי לטובת הבטיחות, ואפשר לקבל גם מערכת זיהוי עצמים בשטחים מתים, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים וסימני דרך, וחניה עצמאית – כל זאת בתוספת תשלום כמובן.

    מצ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, נמסר ש-Q2 צפויה להגיע לישראל לקראת סוף השנה הנוכחית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.