• Ad
  • פיאט קרייזלר ורנו מאוחדות לחברה אחת

    שתי יצרניות הרכב אישרו שמתקיימות ביניהן שיחות מיזוג, במטרה להתאחד תחת חברה חדשה, משותפת, עם בעלות בשיעור זהה לכל צד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עדכון 14:30: רנו תקבל החלטה בשבוע הבא

     

    פיאט קרייזלר הכריזה הבוקר (ב') לראשונה באופן רשמי על כך שמנהליה הציעו למנהלי רנו לאחד את שתי החברות. במקביל, רנו פרסמה הודעה לעיתונות שבה היא "מאשרת את קבלת ההצעה של פיאט קרייזלר".

     

     

    לדברי אנשי פיאט-קרייזלר, מתווה העסקה שמונח "על השולחן" הוא למה שמוגדר על ידם כ"מיזוג טרנספורמטיבי" בין שתי החברות, באמצעות חברה חדשה, משותפת, שתירשם בהולנד. לכל אחת משתי החברות יהיה שיעור בעלות זהה, של 50% בחברה המשותפת, ומכיוון שהערך הנוכחי של פיאט קרייזלר גבוה מזה של רנו – הצרפתים יעבירו לאיטלקים דיבידנד בהיקף של כ-2.8 מיליארד דולר מן החברה המשותפת.

    לדברי אנשי פיאט-קרייזלר, ההצעה הסופית, אשר מונחת כעת לפתחם של אנשי מועצת המנהלים של רנו, סוכמה בישיבה לילית בין שני הצדדים.

    חברה מאוחדת – רנו-פיאט-קרייזלר, תייצר ותמכור יחד כ-8.7 מיליון כלי רכב בשנה, ולדברי אנשי פיאט-קרייזלר, האיחוד הזה יחסוך לשתי החברות יחד כ-5.6 מיליארד דולר בכל שנה בזכות התייעלות, ואיחוד משאבי מחקר ופיתוח ורכש. כאמור, עסקת המיזוג כפופה בין השאר להסכמה של מועצת המנהלים של רנו, אשר מכונסת הבוקר בפריז וצפויה לפרסם בקרוב את החלטתה.

    לקריאה נוספת: האם רנו ופיאט-קרייזלר יכריזו היום על מיזוג

    עדכון 14:30: רנו תקבל החלטה בשבוע הבא

    לאחר סיום ישיבת מועצת המנהלים פרסמה חברת רנו הודעה לעיתונות ובה נכתב שהמועצה תחליט בשבוע הבא אם להמשיך בשיחות המיזוג עם פיאט-קרייזלר: "מועצת המנהלים של רנו נפגשה היום לבחינת ההצעה שהתקבלה מפיאט קרייזלר בנוגע למיזוג פוטנציאלי של 50/50 בין רנו לפיאט קרייזלר", נכתב בהודעה. "דירקטוריון רנו, לאחר בחינה מדוקדקת של תנאי ההצעה הידידותית של פיאט קרייזלר, החליט לבחון לעומק את האפשרויות שגלומות במיזוג עסקים כזה תוך התמקדות בשיפור ייצוגה של רנו וביצירת ערך נוסף עבור הברית. הודעה נוספת תפורסם בבוא העת (במטרה) ליידע את השוק אודות תוצאות הדיונים, בהתאם לחוקים ולתקנות (שנדרשים מחברה ציבורית – ג.מ.).

    מקורות מקורבים מסרו לסוכנות הידיעות רויטרס שחברי מועצת המנהלים של רנו ייפגשו באופן לא רשמי לפגישות עבודה בימים הקרובים במטרה להחליט עד לתחילת השבוע הבא אם להמשיך בשיחות המיזוג.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.