• Ad
  • סובארו אימפרזה החדשה בישראל: החל מ-128 אלף ש"ח

    אימפרזה החדשה אמורה להשיב את סובארו אל ציי הרכב ואל פלח השוק של משפחתיות קומפקטיות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת סמל"ת, יבואנית קבוצת פיאט-קרייזלר וסובארו לישראל, השיקה היום (ב') בישראל את אימפרזה החדשה, המכונית המשפחתית הקומפקטית של סובארו, ומחירה, בדומה לרוב המכוניות בקבוצתה, מתחיל ב-128 אלף ש"ח.

     

     

    הדור הנוכחי של אימפרזה הושק לראשונה בעולם בדיוק לפני שנה, בתערוכת ניו-יורק, ומכירתה באירופה החלה בספטמבר האחרון.

    בישראל היא תתמודד בפלח שוק מתכווץ והולך של מכוניות משפחתיות קומפקטיות, שבו המתחרות המובילות הן טויוטה קורולה, סקודה אוקטביה המחודשת, מאזדה 3 עם מנוע בנפח 2.0 ליטר והצמד של יונדאי – איוניק ההיברידית ואלנטרה.

    הדור החמישי של אימפרזה מבוסס על פלטפורמה גלובלית חדשה של סובארו, עם בסיס גלגלים באורך 267 ס"מ, שעליה מבוססת גם גרסת הקרוסאובר החדשה – XV דור שלישי – אשר הושקה זה עתה בתערוכת ז'נבה.

    המכונית תוצע בגרסאות סדאן 4 דלתות והאצ'בק 5 דלתות, והיא מונעת באמצעות מנוע הבוקסר האטמוספרי בנפח 1.6 ליטר של סובארו אשר מספק 114 כ"ס ו-15.3 קג"מ של מומנט. מנוע זה מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT). בנוסף, גרסת ההאצ'בק תוצע גם עם מנוע בוקסר אטמוספירי בנפח 2.0 ליטר שמספק 156 כ"ס ו-20 קג"מ של מומנט ומצויד בתיבה הרציפה ובהנעה הכפולה הסימטרית של סובארו.

    מחיר המחירון של הגרסה הבסיסית, עם מנוע ה-1.6 ליטר, מתחיל, כאמור ב-128 אלף ש"ח, ואילו מחירה של גרסת ה-2.0 ליטר מתחיל ב-135,000 ש"ח ויוצר תחרות "ראש בראש" מול מאזדה 3, אם כי רמת האבזור של מאזדה נדיבה יותר.

    יבואני סובארו לא מביאים בשלב הזה את המכוניות עם מערכות בטיחות מקוריות כמו התרעת התנגשות עם בלימה אוטונומית, אלא לנצל את הטבת המס הישראלית שמעודדת התקנת מערכת התרעה מקומית מתוצרת חברת מובילאיי, למרות שזאת לא מציעה בלימה אוטונומית. עם זאת, בשנה הבאה צפויה סובארו להוסיף את מערכות הבטיחות המקוריות שלה במקום את המערכת מהתקנה מקומית.

    אימפרזה מוצעת רק עם רמת גימור אחת ועם הבדלים קטנים בין גרסת ה-1.6 ליטר לגרסת ה-2.0 ליטר. כל המכוניות מצוידות ב-7 כריות-אוויר בטיחותיות ומערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל 6.5 אינטש, מצלמת רוורס, תמיכה בממשקי אנדרואיד ואפל, מראות צד בצבע הרכב עם איתות וקיפול חשמלי, בקרת אקלים ועם חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' בדגם סדאן ו-17 אינץ' בדגם 5 דלתות.

     

    צילומים: אופיר דואק, יצרן

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.