תפריט

ניסאן מציגה: דריפטינג למחבקי עצים

אנשי מגזין הרכב "אוטוקאר" החליטו לקחת ניסאן לאליפות בריטינה בדריפטינג, אבל במקום בחירה צפויה בדגמים פופולריים כמו סילביה, סקאיליין או Z370 הם החליטו לעלות על המסלול עם ניסאן ליף חשמלית אשר למרות ההספק העלוב וההנעה הקדמית התגלתה, בזכות שינוי קטנטן, כמכונת דריפטים מרשימה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

5454554545חולי דריפטים במצב סופני, מהסוג שמוכרח להוציא לסחיפת צד כל כל דבר שמחובר לגלגלים בין אם מדובר בטויוטה סופרה עם מנוע 2JZ או בעגלת הקניות בין המדפים של הסופר, בוודאי ישמחו לשמוע שגם בעתיד, כשפליטות מזהמים יוצאו אל מחוץ לחוק, ניתן יהיה ליהנות משעשועים ישבניים גם אם לא יהיה להם מספיק כסף כדי לקנות טסלה מודל S בגרסת ה-PD85 החזקה ביותר.

עוד ב-TheCar:
צפו: ניסאן בדריפט במהירות של מעל ל-300 קמ"ש
צפו: הדוד הרוסי של קן בלוק
בעלי ניסאן ליף בבריטניה ימכרו חשמל לרשת

על אף שמכונית מתוצרת ניסאן, בין אם מדובר בסילביה SX, בסקאי ליין GTR או ברכבי סדרת Z נחשבות לפופולריות מאוד בקרב חובבי דריפטינג, סביר להניח שאף אחד מהם על הפלנטה הזו לא מביט בערגה על ניסאן ליף חשמלית ומדמיין אותה כפרטנרית אופציונלית לסשן לוהט של הנאה אחורית, אבל מסתבר שלמרות שעל פניו נראה שהסיכוי לגרום לליף החלשה והגמלונית המצוידת בהנעה קדמית לכשכש בישבנה בחושניות משול בערך לסיכוי שבחורה תסכים לסקס אנאלי בדייט הראשון, לפעמים בחיים יכולות להיות הפתעות מכיוונים בלתי צפויים כמו שהוכיחו השבוע אנשי מגזין אוטוקאר הבריטי.

לכבוד עוד פרק בסדרת הסרטונים האהובה שלהם "Will it Drift", החליטו אנשי המגזין לקחת את הליף למקום בו רכבי ניסאן (מדגמים אחרים) זוכים להערכה רבה – אליפות בריטניה בדריפטינג.
חשוב להדגיש כי החבר'ה באוטוקאר לא שדרגו את עוצמת המנוע ל-1.21 גיגה וואט, לא החליפו את מערך המתלים, לא שינו את זוויות ההיגוי או התקינו בליף בלם יד הידראולי כוחני ולמעשה הסתפקו בשינוי קטן אחד – החלפת צמד הצמיגים האחוריים מצמיגי מישלין אנרג'י העשויים מגומי לצמיגים עם סוליית פלסטיק קשיח ומסתבר שמדובר בשינוי משמעותי מאוד.545466565677

על אף שהליף מצוידת בבלם יד חשמלי שלא יכול לעזור להכניס את המרכב להחלקה, מסתבר שעם קצת משחקים של אפל קונטרה אפל הגה והעברת משקל גם הליף, על אף שכמובן לא תוכננה לכך, יכולה להפתיע בהחלקות צד מרשימות למדי.

מן הסתם לא מדובר בסחיפות כוח עוצמתיות ומעושנות האופייניות לרכבי דריפטים מקצועיים עם מאות רבות של כוחות סוס בגלגלים האחוריים וזוויות היגוי פסיכיות, אבל הליף וצמיגי הפלסטיק שלה מוכיחים שלא חייבים שיפורים באלפי דולרים וניתן לעשות את זה על הצד כל היום, בעלות כמעט זניחה ומבלי לזהם את הסביבה.