• Ad
  • מכירתו של דגם 'פור-טו' החלה כעת עם מחיר בסיס של 100,000 ש"ח ו'חבילת השקה' שעולה 7,000 ש"ח. דגם 'פור-פור' יגיע לקראת סוף השנה ויעלה 110,000 ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, מיצובישי ויונדאי לישראל חנכה היום (א') את אולם המכירה הארצי החדש שלה בהרצליה פיתוח, והכריזה על תחילת השיווק של הדור השלישי של מכוניות 'סמארט' בישראל.

    סמארט החדשות
    סמארט החדשות

    כלמוביל פינתה ביום חמישי שעבר את האולם הוותיק שלה בתל-אביב, שפעל בסמוך לאצטדיון יד אליהו, והשיקה אולם ענק, בגודל 2,000 מ"ר, בהרצליה פיתוח – לא הרחק מאולמות התצוגה של לקסוס, אאודי, אינפיניטי וקאדילק, וגם מאלה של פיז'ו-סיטרואן, סיאט ואופל.

    הבשורה החדשותית החשובה היום היא אודות תחילת השיווק של דור שלישי למכוניות סמארט בישראל, מכוניות שמבוססות על שיתוף הפעולה החדש עם רנו ונבנות על פלטפורמה משותפת עם 'טווינגו' הקטנה.

    אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס, אמר שהחברה הצליחה לבלום כמחצית מן היבוא האישי של מכוניות מרצדס לישראל, ושממילא רק בודדות מבין המכוניות שיובאו כך היו חדשות – והרוב המכריע הן מכוניות משומשות.
    "למי שמחפש מכונית מרצדס משומשת אנחנו מציעים כיום הצעה כלכלית משתלמת יותר, ולצורך זה, בין השאר, אנחנו מחזיקים באולם החדש צי חסר תקדים של 200 מכוניות הדגמה. המכירות לפלח השוק הזה הן חלק ממנוע הצמיחה שלנו אל מספרי מכירות של 2,300-2,400 בשנה.
    האולם החדש, כמו גם הרחבת שעות הפעילות שלו, הם מקצת מן המהלכים שלנו שצפויים להגדיל עוד את המכירות בשנים הבאות".

     

    אולם התצוגה המרכזי של מרצדס בהרצליה פיתוח
    אגב, אולם התצוגה המרכזי החדש הוא אחד הראשונים של מרצדס בעולם אשר עוצב ותוכנן בהתאם למאפייני הזהות המותגית (C.I.) החדשים של מרצדס בעולם.

    קטנה ולא זולה

    כאמור, כלמוביל החלה לקבל הזמנות ל'סמארט פור טו' הדו מושבית העירונית, אשר תשווק בישראל עם מנוע בנפח 1,000 סמ"ק מתכנון של מרצדס וביצוע של רנו.

    מנוע תלת צילינדרי של סמארט פותח על-ידי מרצדס

    תיבת ההילוכים שמחוברת למנוע זה היא אוטומטית רובוטית בעלת מצמד כפול ("טווינמאטיק" בלשון מרצדס), אשר תוכננה בלעדית עבור מרצדס לשימוש בסמארט ולא משמשת באף דגם אחר.

    המנוע האטמוספירי והתלת-צילינדרי מספק 71 כ"ס ו-9.3 קג"מ של מומנט, מגיע עם המכונית למהירות של 100 קמ"ש 14.4 שניות לאחר הזינוק, ולמהירות מרבית של 151 קמ"ש.

    תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית בעלת מצמד כפול
    תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית בעלת מצמד כפול
    סמארט 'פור-טו', מוצעת עם מנוע תלת צילךינדרי בנפח 1.0 ליטר ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים

    יתרונה של 'פור-טו' כמכונית עירונית נובע מקוטר הסיבוב הקטן שלה, שמקנה לה זריזות רבה וכושר תמרון רב, וגם מן הממדים הצנועים שמאפשרים לה לחנות במקומות שנהגים אחרים מוותרים עליהם מראש.
    אלא שבגזרת המחיר הבשורה לא כל כך דרמטית, וגם אריאל פינטו מודה שסך המסירות הצפוי לא ישבור שיאים חדשים: "סמארט תישאר שחקן נישה יוקרתי עם מעט מאד מכירות בסגמנט גדול של מכוניות מיני".

    רמת האבזור של המכונית גבוהה יחסית, וכוללת מערכת שמע מקורית עם חיבוריות BT, בקרת אקלים, התראת התנגשות ועוד, כמו גם מעמד מקורי לטלפונים ניידים שעליו אפשר להציב טלפון עם אפליקציית 'סמארט' ייעודית שהופכת את הטלפון למשהו דומה למסך מקורי ברכב. "חבילת ההשקה" כוללת חישוקי גלגלים בקוטר 16 אינטש, מתלים מונמכים, גג פנורמי ומסך מגע.

    על אף שגם דגם ה'פור-פור' בעל חמש הדלתות וארבעת המושבים רחוק מלהיות זול (110,000 ש"ח לגרסת ה-1.0 ליטר האטמוספירית) – בעיניי פינטו זה יהיה מנוע הצמיחה של סמארט – כאשר הדגם החדש יגיע ארצה בסוף השנה הקלנדרית.
    שתי המכוניות יקבלו אופציה למנוע ה-900 סמ"ק מוגדש הטורבו של רנו בסוף השנה, כמו גם גרסת 'בראבוס' יוקרתית, ספורטיבית ויקרה יותר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מרצדס משיקה דור שלישי לסמארט בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.