• Ad
  • מצאו שם לאופניים החשמליים של GM – קבלו $10,000

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רוב יצרניות הרכב תמימות דעים לגבי החשיבות של "כלי רכב לקילומטר האחרון", או "כלי רכב לניידות אישית". חלקן אפילו משקיעות מאמצים משמעותיים בגיבוש פתרונות כאלה, מתוך ידיעה שבלעדיהם מכוניות הופכות למוגבלות יותר ויותר ככל שהערים מצטופפות ומקומות החניה הופכים לנדירים.

     

     

    ג'נרל מוטורס, למשל, פיתחה, תכננה, וייצרה בעצמה כלי רכב כאלה וכעת מציגה שני דגמים של אופניים חשמליים מתוחכמים לתחבורה אישית עירונית. ג'נרל מוטורס מתכוונת להרחיב את הפעילות שלה בתחום הזה במסגרת חטיבה חדשה וייעודית שתהיה חטיבה עסקית לכל דבר. אלא שבשונה מן המותגים הוותיקים שלה – מקאדילק ועד GMC, משברולט ועד ביואיק – מותג שנולד באלף השלישי בתוך כדי מהפיכת התחבורה הגדולה ביותר מאז המצאת הגלגל חייב שיהיה לו שם קליט ואהוד.

    בדיוק כאן אתם נכנסים לתמונה: אם תציעו לג'נרל מוטורס שם מתאים והיא תאמץ אותו – תוכלו לזכות לא רק ב-10,000 דולר, שזה ממש נחמד, אלא גם בתהילת עולם. מה שהאמריקנים מחפשים הוא "שם פשוט, חכם ונועז, שיהיה מסוגל להחדיר חיים למותג (הזמני) eBike". הם רוצים רעיונות כיפיים שיהיו קליטים ומובנים בכל רחבי העולם.

    לוקחים את התנועה העירונית ברצינות

    ג'נרל מוטורס החלה לפעול לקידום רעיונות בתחום הניידות האישית כבר בשנת 2015, וכעת מציגה שני דגמים שונים של אופניים חשמליים – אחד קומפקטי ואחד מתקפל. הדגש בעיצוב הוא על שילוב אפשרי לכלי רכב (קיפול לתא המטען) ועל נוחות תמרון ותנועה בתוך העיר, להבדיל מרכיבת כיף או רכיבה מקצועית בשטח או על כביש.
    החברה טרם פרסמה פרטים מלאים אודות מפרטים ומשקלים אבל ממש לא מדובר בסתם שילדה סינית עם מנוע מ'עלי אקספרס' אלא בפרויקט טכנולוגי מאד מתוחכם ומושקע. הכלים פותחו "בתוך הבית", במרכז ההנדסה והפיתוח של החברה באונטריו, ואנשי ג'נרל מוטורס הביאו לשולחן הרבה מאד ידע וניסיון בתחום ההנעה החשמלית.

    ככל הידוע, האופניים מונעים באמצעות מערכת הנעה ייחודית שמוגנת בפטנטים, והתכנון שלהם מבוסס על הרבה עבודת מחקר וניסיון מעשי בשטח במסגרת שיתופי פעולה עם מיזמים להשכרת אופניים. הדגש הוא לא רק על היכולות של מערכת ההנעה אלא גם על שירותי הקישוריות שמוטמעים בהם, ואשר הופכים את הכלי ליעיל יותר מבחינת המשתמש.

     

     

    לא מיותר להזכיר שלג'נרל מוטורס היה בשעתו מיזם משותף עם גוגל ועם מפעילת שירותי ההשכרה Spark להפעלת אופניים "מקושרות" במרחבים עירוניים. במסגרת זאת בוצע מחקר מעמיק אודות יעילות תוכנות ההפעלה והניהול של המערכת החשמלית, כמו גם אודות דפוסי השימוש, חוויית המשתמש ולוחות הזמנים של המשתמשים.

    דרוש שם מחשמל

    פרויקט eBike החדש של ג'נרל מוטורס מתמקד בעיקר ברעיון של תחבורה אישית משולבת, כלומר משלימה לתנועה במכונית, ו"מחוברת". ייתכן שהפרויקט יהיה חלק מרשת שיתופית או יופעל באמצעות שותפים עסקיים שונים במקומות שונים אבל די ברור שבכל זוג אופניים תוטמע מערכות טלמטריה, ולפחות בארה"ב היא תתבסס על התשתית המפותחת של OnStar.

    אז אם אתם חושבים שיש לכם שם מתאים ומשכנע אתם מוזמנים להציע אותו עד ל-26 בנובמבר, כלומר בתוך פחות משלושה שבועות. תהליך השיפוט יתבצע עד ל-7 בדצמבר, וגם במקרה המצער שהשם המוצע לא ייבחר עדיין יש סיכוי לזכות באחד מתוך 9 פרסי ניחומים בסך 1,000 דולר כל אחד אשר יחולקו לתשע ההצעות שידורגו בין עשר המוצלחות ביותר. הכרזה על הזוכים המאושרים תתקיים ב-31 בינואר 2019.

    אפשר לקבל פרטים נוספים ב-ebikebrandchallenge.com.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.