• Ad
  • מכונית הג'ימקאנה של קן בלוק יכולה להיות שלכם

    הפורד פיאסטה המטורפת של קן בלוק שכיכבה בכמה מסרטוני הג'ימקאנה המפוסמים ביותר מוצעת למכירה. בתפריט רכב מרוץ ברמה הגבוה ביותר עם מנוע המפיק 600 כ"ס, הנעה כפולה, תיבת הילוכים סיקוונסיאלית ובעלים סופר מפורסם. שלכם במחיר מציאה של 250 אלף לירות שטרלינג  
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    4332438אם הייתם חיים בבריטניה למשל והייתם רוצים לשים רבע מיליון לירות שטרלינג על הכביש הייתם יכולים לקנות למבורגיני הורקאן לסופי השבוע ופורשה בוקסטר GTS ליום יום או למשל בנטלי פליינג ספור בשבילכם וריינג' רובר לאישה. אבל הייתם גם יכולים להשקיע את הסכום הזה ולקבל תמורתו פורד פיאסטה שקרעו לה את הצורה המוצעת בימים אלה למכירה.

    עד כמה שזה ישמע מוזר, אם היה לנו את הכסף הזה זמין ביד בהחלט יתכן שהיינו בוחרים דווקא באופציה האחרונה. כפי שאתם בוודאי מצליחים לנחש לא מדובר בפיאסטה "יד שניה מליסינג תפעולי" אלא באקזמפלר קצת יותר ייחודי שהיה שייך לאחד אמריקאי העונה לשם קן בלוק.

    אך גם מעבר לייחוס מדובר ברכב מאוד לא סטנדרטי המבוסס על גרסת הראלי של הפיאסטה הכוללת, כלוב בטיחות מלא, מנוע טורבו עוצמתי והנעה כפולה אשר נבנתה על ידי מחלקת הספורט של פורד על מנת להשתתף באליפות ה-WRC.

    המכונית הספציפית של בלוק שופרה הרבה מעבר לסטנדרט ה-WRC וכוללת, במקום מנוע ה-1.6 ליטר "הרגיל" שמפיק רק 350 כ"ס, מנוע 2 ליטרים מוגדש המפיק לא פחות מ-600 כ"ס המזניקים את הסופר פיאסטה למהירות תלת ספרתית בתוך 1.9 שניות.

    1262635בנוסף את הגיר הידני הרגיל מחליפה תיבת הילוכים סיקוונסיאלית ללא קלאץ וברשימת השדרוגים ניתן לציין גם מערכת בלימה של ברמבו, מתלים מחוזקים, דיפרנציאל מוגבל החלקה משופר, צמת חוטים קלת משקל, מערכת ניהול מנוע מבית קוזוורת' ועוד.

    הרכב הספציפי כיכב בכמה מסרטוני הג'ימקאנה האחרונים של בלוק שזכו לעשרות מיליוני צפויות ובלוק השתתף עם הרכב גם במספר מרוצי ראלי ואף זכה עימו במקום הראשון בראלי ניו זילנד.
    המכירה כוללת גם את כל החלקים הנדרשים כדי להתאים בחזרה את הרכב לתקנות מרוצי ראלי קרוס ומכונאי סדנת Hoonigan של בלוק שיפצו ובנו למעשה את הרכב מחדש כך שבאופן טכני מדובר ברכב  במצב חדש המאפשר מיד לאחר הרכישה להתייצב עימו על קו הזינוק של כל מרוץ ראלי מאתגר ברחבי העולם.

    4969937

    לבעלים הבאים תהיה בחירה קשה לעשות מאחר שמצד אחד מדובר בכלי ברמה העדכנית הגבוהה ביותר שיכול להיות תחרותי מאוד בכל מרוץ, אך מאידך מדובר גם ברכב שהיה בבעלותו של קן בלוק וכיכב בכמה מסרטוני הג'ימקאנה המפורסמים ביותר – מה שיכול להפוך אותו בעתיד לפריט אספנים בעל ערך רב שממש חבל יהיה להרוס באיזה מרוץ משני. עם זאת על אף שללא ספק מדובר בהחלטה לא פשוטה זו דילמה שהיינו יותר משמחים להתמודד איתה.

    2385259

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.