• Ad
  • מיצובישי השיקה את מתיחת הפנים של אאוטלנדר היברידי-נטען

    לאאוטלנדר החדש יש מנוע גדול וחזק יותר ומערכת היברידית משופרת. המחיר: החל מ-190,000 ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, מיצובישי ויונדאי לישראל, השיקה היום (ג') את מתיחת הפנים של מיצובישי אאוטלנדר היברידי-נטען בישראל.

     

     

    אאוטלנדר PHEV מונע באמצעות מערכת ההנעה ההיברידית-נטענת של מיצובישי, אשר מיום הצגתה, בשנת 2012, ועד היום, נחשבת לאחת היותר מתוחכמות ויעילות מסוגה. אאוטלנדר, ככלל, הוא "ספינת הדגל" של מיצובישי בעולם, והגרסה ההיברידית-נטענת שלו היא היהלום שבכתר של האאוטלנדרים, וגם כלי הרכב ההיברידי-נטען הנמכר ביותר באירופה בשלוש השנים האחרונות.

    אאוטלנדר ההיברידי-נטען יוסיף ליהנות מהטבת המס הקיימת לכלי רכב מסוגו, ולכן לא יושפע מעליית המס שצפויה באפריל הקרוב. מחירי שלוש גרסאות האבזור שאיתן הוא משווק מעתה בישראל נעים בין 190,000 ל-220,000 ש"ח – כלומר לא הרבה יותר יקר ממחיריהם של קרוסאוברים ברמת אבזור מקבילה באותה קטגוריית גודל.

    הדור הנוכחי של אאוטלנדר הושק בשנת 2013 והוא מבוסס על פלטפורמת GS אשר פותחה בתחילת שנות ה-2000 במסגרת שותפות דיימלר-קרייזלר-מיצובישי. לכן הכלי הזה נחשב כיום לאחד הוותיקים יותר בקטגוריה שלו. בשנת 2015, ולאחר מכן בשנה שעברה, בוצעו שתי מתיחות פנים לאאוטלנדר – הראשונה קלה והשנייה בלתי מורגשת מבחינה עיצובית. אלא שבמהלך מתיחת הפנים האחרונה שודרגה גם המערכת ההיברידית של מיצובישי במידה ניכרת, ובתור התחלה היא מבוססת כעת על מנוע בנזין אטמוספירי בנפח 2.4 ליטר שהחליף את מנוע ה-2.0 ליטר הקודם ומספק כעת הספק גדול ב-10%.

    המנוע החדש מתוחכם למדי מבחינה זאת שמערכת הניהול שלו מסוגלת להעביר את מוד הפעולה שלו בין 'מחזור אוטו', שהיא שיטת הפעולה הקונבנציונלית של רוב מנועי הבנזין, לבין 'מחזור אטקינסון' שאמנם מייצר מעט פחות כח אבל הרבה יותר יעיל מבחינת הבעירה ותצרוכת הדלק.
    בנוסף, מהנדסי מיצובישי הציבו מנוע חשמלי חדש ויעיל יותר על הסרן האחורי והגדילו את ההספק של הגנרטור וכן את קיבולת הסוללה. במיצובישי טוענים גם לעדכון של מערכות ההיגוי, הבלמים, המתלים, וגם של מערכת הניהול של המערכת ההיברידית ושל ההנעה הכפולה. עוד טוענים אנשי מיצובישי לשיפור ניכר בצמצום רעשים ורעידות.

     

    בהתאם למדיניות היבואנית גם אאוטלנדר PHEV מוצע בישראל עם כל מגוון מערכות הסיוע לנהג שמקובל בקטגוריה, ובנוסף למערכות הרגילות של בלימה אוטונומית והתרעה מפני סטייה מנתיב הנסיעה מותקנות גם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת התרעה מפני כניסה לנתיב נסיעה חסום.

    אאוטלנדר נמכר בישראל עם 8 שנות אחריות מלאה לסוללה ו-5 שנות אחריות למערכות החשמל. במקרה של פגם בסוללה אפשר, במקרה של מיצובישי, להחליף כל תא פגום ואין צורך להחליף את הסוללה כולה.
    ארז סבג, מהל חטיבת מיצובישי בישראל, מעריך שבהתאם למספר הכלים שמיצובישי תקצה לישראל יימכרו במהלך 2019 "יותר מ-400 יחידות", שמייצגות את מספר הכלים מן הדגם היוצא שנמכרו במהלך 2018.
    לדבריו, באמצעות כבל טעינה חדש, אשר מאפשר טעינה משקע ביתי של 16 אמפר (לעומת 10 אמפר בעבר) אפשר לטעון כעת טעינה מלאה של הסוללה בתוך 4 שעות. לחילופין, אפשר לטעון את הסוללה ל-80% מן הקיבולת שלה בתוך 25 דקות, ובשני המקרים תספיק טעינה כזאת לנסיעה של כ-45-55 ק"מ ללא הפעלת מנוע הבנזין.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.