• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    וולוו העלתה אל עמוד הפייסבוק שלה אילוסטרציית וידאו ראשונית בת 13 שניות שנועדה לעשות בדיוק את מה שאנחנו עושים כרגע: לגרות את הסקרנות שלכם ושל עצמנו.

     

     

    וולוו החליטה לדלג על פני רוב תערוכות הרכב בעולם ובשעה שרוב יצרניות הרכב האחרות מכינות את החומרים שלהן לקראת תערוכת פריז הקרובה היא משדרת לנו מסר על מכונית קונספט שתיקרא, כך יש לשער, 360c.

    אם כבר התחלנו לפנטז אז בואו נמשיך עם מה שאמור להיות מובן מאליו: וולוו בונה עתיד עם פלטפורמות של מכוניות חשמליות מלאות והיברידיות, ומחוברת חזק מאד לחזית הפיתוח בתחום הרכב האוטונומי, לכן מותר להניח ש-360c יהיה בדיוק זה: קדימון למכונית חשמלית טהורה, וככל הנראה גם בעלת כישורים אוטונומיים ברמה כזאת או אחרת.

     

    Coming soon: the 360c

    Coming soon: our vision for the future of travel. Could time spent travelling become time well spent? #360c

    Publiée par Volvo Cars sur Lundi 27 août 2018

     

    מה שמכונית הקונספט הזאת תכלול בוודאות הוא עיצוב סקנדינבי מודרני בהתאם לקו הנוכחי, והעתידי, של המותג שהחל לפרוח תחת הבעלות של ג'ילי הסינית, מערכת הנעה חשמלית חדשה, ואוטונומיה ב"רמה 4" – כלומר "אוטומציה גבוהה" עם יכולת לבצע נסיעות בעיר ובפרבריה, ואף נסיעות בינעירוניות על כבישים מהירים סלולים טוב.
    רמות 4 ו -5 של אוטונומיה מתארות כלי רכב שמסוגל לפנות, לבלום, להאיץ, לנטר את כל הפעילות של הרכב עצמו ושל המתרחש על הכביש סביבו, וכמובן להגיב לאירועים, לקבוע מתי לשנות נתיבים ולהשתמש בתקשורת ויזואלית ואלחוטית עם כלי רכב אחרים על הכביש.

    בפרסומים קודמים של וולוו הובטחה רמת אוטונומיה כזאת בדור הבא של XC90 אשר יושק בשנת 2021, שזה די "מעבר לפינה". בתחום האחר, החשמלי הטהור, וולוו הבטיחה לנו מוצר מסחרי חדש כבר בשנה הבאה, או לכל המאוחר בתחילת 2020, תחת שם המותג פולסטאר.

     

    החשמלית הראשונה מתוך סדרת כלי רכב חשמליים של וולוו תונע באמצעות מערכת שתספק כ-300 קילוואט עם טווח נסיעה של כ-560 ק"מ, והיא תבוסס על פלטפורת CMA של החברה, שעליה בנויה גם XC40.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מה אומרות עינייך? הצצת בכורה לקונספט של וולוו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.