• Ad
  • לקראת 2018: כל הדגמים החדשים בישראל – חלק א'

    שנת 2018 תהיה עתירת דגמים חדשים בשוק הרכב הישראלי, חלקם עם פוטנציאל להיות להיטי מכירות. פרק ראשון בסקירת החדשות שינחתו במהלך השנה הקרובה באולמות התצוגה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אאודי

    2018 תהיה שנה משמעותית עבור אאודי בישראל עם הגעת דגמי הסלון הבכירים, והחדשים, של המותג. ברבעון השני של השנה תנחת אצלנו ספינת הדגל A8, כשהיא מכילה את מיטב הטכנולוגיה שיש לאאודי להציע כיום ועם שפע מערכות עזר ובטיחות אקטיבית מתקדמות. באותה תקופה תנחת כאן גם A7 ספורטבק המסוגננת, שנחשפה לאחרונה, וגם בה יוצעו רמות אבזור גבוהות מאד.

     

     

    A6 חדשה, שחולקת פלטפורמה ומכלולים עם A7, צפויה להיחשף בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ הבא, וכעבור מספר חודשים, ברבעון השלישי של 2018, היא תגיע לישראל.

    גם Q8 המסקרן צפוי להיחשף בקרוב כשהוא מציע מערכת הנעה היברידית מתקדמת. לכאן הוא יגיע בסוף שנת 2018.

    אופל

    2018 היא שנה משמעותית גם עבור אופל בישראל, ולא רק בגלל המעבר של החברה לבעלות קונצרן PSA. מספר דגמים חדשים אצלנו יעניקו למותג הגרמני דחיפה קדימה, כששני הדגמים החשובים ביותר הם קרוסלנד X וגרנדלנד X  רכבי פנאי שמבוססים על דגמי 2008 ו-3008 של פיג'ו. הגרסאות של אופל מעוצבות בעיצוב סולידי יותר מבפנים ומבחוץ, ושניהם צפויים להגיע ארצה במחצית הראשונה של השנה כשהם מאובזרים היטב ומצוידים במגוון מערכות בטיחות מתקדמות.

     

     

    בשבוע שעבר החל השיווק של אופל אינסיגניה החדשה והמרשימה, ולמרות שהקטגוריה שאליה היא מכוונת מצטמקת והולכת – אינסיגניה היא מכונית הדגל של אופל (והאחרונה שפותחה תחת בעלות GM) ולכן היא מקדמת תדמית שמוצעת במגוון רמות אבזור.

    גרסת הסדאן של אסטרה, שנחשפה השנה באוסטרליה, צפויה לעבור תקינה אירופאית במהלך 2018 וזה יכשיר את הגעתה ארצה. עדיין לא ידוע אם ומתי זה יתרחש.

    אינפינטי

    אינפיניטי מרחיבה את מגוון דגמי הפנאי שלה עם QX30, הגרסה המוגבהת של Q30, ועם QX70 החדש והגדול שצפוי לנחות כאן במהלך השנה ולהתמודד מול ב.מ.וו X5 ואאודי Q7. בין לבין יגיע  QX50 החדש שנחשף לאחרונה בתערוכת לוס אנג'לס, אבל עדיין לא ברור אם הוא ינחת עוד במהלך 2018 או רק ב-2019.


    אלפא רומיאו

    באלפא רומיאו יקוו להמשיך השנה בתנופה שהעניקו ג'וליה וסטלביו למותג האיטלקי. החידוש העיקרי ב-2018 הוא גרסת תלתן ירוק של סטלביו, שצפויה אצלנו ברבעון הראשון של השנה. יורשת הג'ולייטה צפויה להיחשף לקראת סוף 2018, ותגיע ארצה רק בשנה שלאחר מכן.

    ב.מ.וו

    החידושים העיקריים של ב.מ.וו השנה הם בתחום רכבי הפנאי. בסוף הרבעון הראשון של 2018 יחל השיווק של X2 החדש, שהוא גרסה מסוגננת ל-X1. בסמוך לכך יגיע X3 החדש שאמור להתחרות בוולוו XC60 ובאאודי Q5 – הכלים שמובילים את קבוצת רכבי הפנאי היוקרתיים בגודל בינוני. בסוף השנה ינחת ה-X4 החדש, גרסת הקופה המוחצנת של ה-X3, ובכך תשלים את קו רכבי הפנאי והקרוסאוברים הבאווארי.

     

     

    בימים אלה נחשפה גרסת רודסטר ל-i8 ההיברידית, וזו תגיע אלינו יחד עם i8 קופה מתוחת הפנים ברבעון האחרון של 2018. חובבי ביצועים שלא מוטרדים מצריכת דלק ואיכות הסביבה ישמחו לדעת שבמקביל לכך יגיע גם הדור החדש של ב.מ.וו M5, עם 600 כ"ס ומערכת הנעה אשר בלחיצת כפתור עוברת בין הנעה כפולה לאחורית. לקינוח, סדרה 8 החדשה אמורה להיחשף במהלך 2018, אם כי לפי תחזיות היבואן נראה אותה על כבישנו רק בתחילת 2019.

    ג'יפ

    הבשורה הגדולה של ג'יפ עבור השוק הישראלי ב-2018 הוא קומפאס חדש שצפוי בתחילת השנה. קומפאס יתחרה בפלח העליון של קטגורית רכבי הפנאי הקומפקטיים, ואם יוצע בטווח מחירים של החל מ-180 אלף ש"ח הוא יוכל למשוך לא מעט לקוחות למותג האייקוני.

     

     

    ג'יפ רנגלר החדש שנחשף זה עתה אמור להגיע ארצה באמצע 2018 עם מרכב ארוך וקצר, וגם בגרסת 'רוביקון' קרבית. צ'רוקי, שעבר מתיחת פנים קלה, אמור להצטרף גם הוא לנבחרת של ג'יפ לארץ הקודש, וזה יקרה במהלך 2018.

    דאצ'יה

    דאסטר החדש, שהוא למעשה מתיחת פנים מאסיבית לדגם הקיים, נחשף לפני מספר חודשים בפרנקפורט ואמור להגיע לישראל במהלך 2018. כרגע לא ברור מועד הגעתו המדויק.

    הונדה

    הונדה תשלים את הצגת משפחת הסיוויק החדשה בישראל עם השקת Type R החדשה, שכבר נמצאת בארץ לצרכי תקינה. ל-Type R החדשה 310 כ"ס ועיצוב מוחצן יותר מאי פעם, והשאלה היא אם היא תוצע במחיר סביר שיאפשר לה הצלחה יחסית בקטגוריית הקומפקטיות החמות.

    חידוש חשוב להונדה השנה יהיה CR-V החדש שמתאפיין בעיצוב עדכני, איכות פנים משופרת ומגוון מערכות בטיחות מתקדמות. עם זאת, מחירו צפוי להישמר בטווח העליון של הקבוצה ולא לסכן את הפופולאריות של הספורטאז' וחבריו. ג'אז הקטנה, שעברה מתיחת פנים קלה, תגיע גם היא בחודשים הקרובים.

    וולוו

    בוולוו מצפים השנה להגעת XC40 החדש שמביא, כמו אחיו הגדולים, תא נוסעים מוקפד ושפע מערכות בטיחות מתקדמות. בתמחור נכון (כלומר באזור ה-225 אלף ש"ח פלוס/מינוס) אמור  הקרוסאובר הקומפקטי של וולוו להיות אחד הדגמים הנמכרים ביותר של המותג, ולעשות לא מעט כאב ראש למותגי היוקרה האחרים.

    מחליפת ה-S60 אמורה להיחשף במהלך 2018, אך לא ברור אם תנחת ארצה כבר בשנה זו או רק בשנת 2019.

     

    טויוטה

    בטויוטה לא צפויים שינויים דרמטיים במהלך 2018 בהיצע הדגמים (הנרחב מאד). לנד קרוזר מחודש אמור להגיע לקראת האביב, וכך גם קאמרי היברידית חדשה שכבר משווקת בארה"ב. ראב 4 חדש אמור להיות מוצג בעולם במהלך 2018, אך אנחנו נאלץ להמתין להגעתו עד לשנה שלאחר מכן.

    יגואר

    ביגואר נערכים השנה להשקת E פייס, הקרוסאובר הקומפקטי של מותג היוקרה הבריטי שנועד למשוך לקוחות חדשים וצעירים. מחירו לא יהיה זול וצפוי לנוע סביב הרבע מיליון ש"ח או צפונה משם. i פייס, החשמלית הראשונה של יגואר, תושק רשמית במהלך 2018 ויש סיכוי שתספיק להגיע לישראל עד סוף השנה.

    יונדאי
    כבר לפני מספר שבועות החלה יונדאי בבליץ של דגמים חדשים על השוק המקומי, עם השקתם של ה-i30 החדשה, סונטה מחודשת וגרסאות חדשות לטוסון. שיטפון הדגמים של יונדאי ימשיך גם לתוך שנת 2018 במטרה לבסס את שליטתה בשוק המקומי.

    I30 החדשה, אשר הושקה במרכב האצ'בק, תתוגבר בעוד כחודשיים עם גרסת פאסטבק מסוגננת ועם סטיישן שימושית, שגם הן מאובזרות באבזור בטיחות מתקדם כבר החל מגרסאות הבסיס שלהן. טווח המחירים הצפוי: בין 130 ל-140 אלף ש"ח. בשלב מאוחר יותר תגיע גרסת 'N' הספורטיבית עם 250 או 270 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית בלבד. זאת אולי לא תהיה להיט מכירות אבל יכולה לכבוש נתח נאה משוק הקומפקטיות החמות.

     

     

    הדגם המסקרן ובעל פונטציאל המכירות הגדול ביותר של יונדאי ל-2018 הוא קונה (Kona), הקרוסאובר הקטן שבנוי על בסיס i20. קונה אמור להגדיל את קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים שעדין לא זוכים להצלחה כמו אחיהם הגדולים. קונה צפוי להימכר בטווח מחירים של 120 עד 130 אלף ש"ח ולהציע שפע מערכות בטיחות מתקדמות. השאלה הגדולה היא אם הוא יגיע עם מנוע טורבו מודרני ותיבת הילוכים כפולת מצמד, או שנאלץ להסתפק במנוע אטמוספרי מיושן ותיבה פלנטרית כמו ב-i20.

    לבסוף, איוניק תגיע ארצה בתחילת השנה גם עם גרסה חשמלית טהורה שמאפשרת טווח נסיעה של כ-150-200 ק"מ. במחיר הנכון היא תוכל להביא את בשורת המכונית החשמלית לכלל הציבור, תוך שהיא תיאבק בדור חדש של ניסאן ליף, שגם הוא צפוי בארץ ב-2018.

    לנד רובר

    לנד רובר מצטרפת לגל ההיברידי בקטגוריית רכבי היוקרה, ובמהלך הקיץ הקרוב היא תשיק בישראל את הגרסאות ההיברידיות הנטענות (PHEV) לריינג' רובר ולריינג' ספורט עם 400 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כמה עשרות ק"מ. מעבר לכך לא צפויים כרגע חידושי נוספים ב-2018.

    לקסוס

    לקסוס מתחילה לשווק בימים אלה את IS300h לאחר מתיחת פנים קלה ועם חבילת מערכות בטיחות מתקדמות שנוספה לה. במהלך השנה צפויה להגיע סדרת LS החדשה, ספינת הדגל של לקסוס, וזו תצויד במיטב הטכנולוגיה ותציע, כרגיל, גם גרסה היברידית מתקדמת.

    לקסוס RX הוצגה לאחרונה גם בגרסה מוארכת עם שבעה מקומות ישיבה, וזו תגיע אלינו במוקדם או במאוחר ותתחרה בב.מ.וו X5 ובאאודי Q7.

     


    מאזדה

    למאזדה אין הרבה מה לחדש השנה עבור השוק הישראלי. מאזדה 6 עברה מתיחת פנים נוספת זה עתה ואמורה להגיע במחצית השניה של 2018. בדלק מוטורס היו שמחים מאד להביא ארצה את ה-CX8/CX9 כדי להתחרות בגזרת רכבי הפנאי הגדולים והיוקרתיים, אך זה יקרה רק אם הם יוכלו להשיג מן היצרנית מחיר תחרותי. כרגע עדיין לא ידוע אם ומתי הוא יגיע ארצה.

    קדימון לדור חדש של מאזדה 3 נחשף לאחרונה בתערוכת טוקיו, ויתכן שגרסה סדרתית תיחשף לקראת סוף 2018.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.