כוכבות פרנקפורט 2015: תכירו שם חדש – בורגוורד BX7

בורגוורד, יצרנית המכוניות הסינית-גרמנית, משיקה את הג'יפון שיתמודד מול ב.מ.וו. X3, אאודי Q5 ומרצדס GLC. המכירות יחלו בסין בתחילת השנה הבאה.
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

יצרנית המכוניות החדשה-ישנה 'בורגוורד' – בעבר מותג גרמני חשוב וכיום מותג גרמני בבעלות סינית – חשפה היום תמונות רשמיות ראשונות של קרוס-אובר בגודל בינוני שיושק בשבוע הבא בתערוכת פרנקפורט.

BX7, כך הוא נקרא, עוצב ותוכנן באירופה במרכז הפיתוח של החברה בשטוטגארט, לא הרחק ממקום מושבה של מרצדס, אבל הייצור שלו יבוצע בסין ושם גם צפויות המכירות הראשונות שלו – החל מתחילת השנה הבאה. בהמשך, בהנחה שתקופת ההרצה בסין תעבור בהצלחה, צפויה בשנת 2017 תחילת המכירה באירופה.

Borgward-BX-7-002

עיתון הרכב הגרמני הנחשב 'אוטו בילד' מדווח ש-BX7 מציע שבעה מקומות ישיבה בכלי באורך של 4.7 מטרים בלבד, כלומר מעט יותר ארוך בממדיו מאאודי Q5, ב.מ.וו.X3 ומרצדס GLC החדש, אך קצר מן הקרוס-אוברים הגדולים מהם – X5, Q7 ומרצדס GLE.

Borgward-BX-7-007

העיצוב של BX7 מזכיר במיוחד את סגנון העיצוב של אאודי, אולי מעט את פורשה, עם כתפיים מודגשות ותחושה עגלגלה אך מאסיבית. השבכה הקדמית ("גריל") שלו נוכחת מאד, עם הסמל החדש-ישן ולא ממש מוכר בימינו, של בורגוורד בולט למדי בתוכו.

Borgward-BX-7-004

בורגוורד טרם חשפה פרטים אודות מערכת ההנעה, ובמיוחד אודות מוצא המנועים, אבל יהיה מאד מפתיע אם מדובר במנועים מתכנון מקורי – ורבים יותר הסיכויים שלחברה יש הסכם ידע עם יצרנית רכב אחרת בתחום זה.

אנשי אוטו בילד מדווחים שמדובר במנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרי בנפח 2.0 ליטר שמספק 224 כ"ס ומשדר את הכח לארבעת הגלגלים. בתערוכת פרנקפורט, כך הם מספרים, תוצג גם גרסה היברידית של BX7.

בשלב זה טרם פורסמו תמונות פנים של המכונית, אולם לפי הדיווח בגרמניה המכונית תוצע ברמת אבזור מאד גבוהה, כולל בעיקר בתחומי מערכות סיוע לנהג ובטיחות, מערכת מולטימדיה מושקעת ואיבזור פינוק, וההערכה היא שמחיר המכונית בגרמניה יהיה כ-26,000 אירו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.