• Ad
  • הצעיר ששרף את הפרארי שלו

    בן עשירים מפונק שמאס בפרארי שלו התבייש לבקש מאביו מכונית חדשה ומצא דרך לוהטת למדי לגרום לאביו להחליף לו את הרכב
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פראריבזמן שאנחנו רק חולמים על היום בו נוכל לשבת מאחורי ההגה של מכונית עם סמל הסוס הצוהל, לתת גז ולצאת ולו לסיבוב קצר, יש אנשים שמכוניות אקזוטיות הן חלק משגרת החיים שלהם ומבחינתם נהיגה בפרארי 458 היא לא יותר מרגשת מנסיעה ברכב הליסינג הקוריאני שלכם.
    קחו למשל את בנו של מיליונר שוויצרי מאיזור ציריך שעוד לפני שמלאו לו עשרים שנה קיבל מאביו 15 מכוניות שונות, כולל פרארי ולמבורגיני.
    לפני מספר חודשים לאותו בן עשירים נמאס מהפרארי 458 "הישנה" בת ה-3 שלו והוא החל לפנטז על דגם חדש יותר, אבל מסתבר שגם לילדים מפונקים יש כנראה גבולות והוא היה נבוך לבקש מאבא שלו לשדרג עבורו את ה-458 ב-488 שמחליפה אותה.

    אז מה עושים? מוותרים? מחכים בסבלנות עוד כמה שנים? מה פתאום! משלמים ל-3 חבר'ה 15 אלף פרנק שוויצריים כדי שאלו "יגנבו" את הרכב ו… יציתו אותו.
    כדי לא לעורר חשד הצעיר השוויצרי החליט שגניבת הרכב ושריפתו יתבצעו מחוץ לגבולות המדינה, בגרמניה הסמוכה.
    בתחילה הכל עבד כמתוכנן ובזמן שהבן המיליונר ביקר חבר במכון מסאז'ים בעיירה אוגסבורג שבבוואריה, הפרארי השחורה שלו "נעלמה" באורח פלא מהחניה ונמצאה מאוחר יותר, מה אתם יודעים, הפתעה הפתעה, שרופה לחלוטין.

    לכאורה, לצעיר היה אליבי מוצק והדרך לצ'ק שמן מחברת הביטוח נראתה מובטחת, אבל למרות שמדובר במשפחה מבוססת מאוד עם תיק ביטוחי גדול, החוקר של חברת הביטוח החליט לבדוק את המקרה לעומק ולאחר שהשיג צילומים של מצלמות אבטחה סמוכות למקום ממנו נגנבה הפרארי ואת פירוט שיחות הטלפון הסלולרי של הצעיר המזימה נחשפה.

    --8-87777

    מסתבר שבן המיליונר ו"הגנבים" יצאו בשתי מכוניות משוויץ לעיירה בגרמניה. במגרש חניה באזור תעשיה סמוך למכון העיסוי בעל הפרארי נתן לשותפיו את המפתחות למכונית האקזוטית ואלה נסעו בה כמה קילומטרים והציתו אותה.
    בחקירתו במשטרה בן המיליונר המפונק הסביר שהוא החליט להפטר בדרך זו מהרכב מאחר שלא היה לו אומץ לספר לאביו שהוא לא אוהב את הפרארי שלו.
    בבית המשפט התברר שלבד מ-15 מכוניות, בן העשירים קיבל מאביו נכסי נדל"ן בשווי 30 מיליון דולרים וקצבה חודשית של עשרת אלפים דולרים.

    התובע ביקש מאסר מרתיע בפועל שילמד את הילד המקולקל שכסף לא יכול לסדר הכל בחיים, אבל בסופו של דבר ולנוכח העבר הפלילי הנקי של הצעיר השופט בחר להסתפק ב-22 חודשי מאסר על תנאי וקנס של 30 אלף יורו.

    עוד ב-TheCar:
    פרארי מורידה חלק עליון וחושפת את ה-488 ספיידר
    חברת הביטוח תפצה, למרות שהמבוטחת מסרה פרטים כוזבים

    יקבל עכשיו מאבא 488 חדשה?
    יקבל עכשיו מאבא 488 חדשה?
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.