• Ad
  • סקס מוכר. זאת עובדה ידועה, וב.מ.וו. עושה בזה שימוש מעניין בסרטון פרסומת קצר למכונית הקונספט החדשה שלה, Vision iNext, שלא משאיר יותר מידי מקום לדמיון. כך תספק לנו בעתיד "מכונת הנהיגה המושלמת" גם "רגעים של הנאה"
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ב.מ.וו. מקפידה, מזה עשרות שנים, למצב את המכוניות שלה ככאלה שמהונדסות במיוחד עבור מי שאוהבים לנהוג, ואשר שמות את הנהג ואת חדוות הנהיגה לפני הכל. המוטו של ב.מ.וו. הוא 'מכונת הנהיגה המושלמת', ואנשי מינכן טוענים שאפילו בעידן האוטונומי, שלתוכו אנחנו מתגלגלים ללא ספק, הם ייצרו מכוניות שאפשר (גם) לנהוג בהן וליהנות. הם גם מבטיחים להיות אחרונים לנטוש את האפשרות הזאת.

     

     

    ובכל זאת, כיצד מדמיינים אנשי ב.מ.וו. עולם שבו מכוניות נוהגות את עצמן בעצמן? מה יעשו הנהגים, והנוסעים שלהם, כאשר לא יהיה עוד צורך בנהיגה?

    מסתבר שאנשי ב.מ.וו. יודעים בדיוק מה יקרה בתוך מכוניות אוטונומיות. סרטון פרסומת קצר למכונית הקונספט האוטונומית החדשה שלהם, Vision iNext מראה שהגרמנים מאמינים בטבע האנושי ובאינסטינקטים בסיסיים, ולא מותיר שום מקום לדמיון. בני אדם שלא ינהגו יכולים ללכת… לעשות אהבה.

    בסרטון קצרצר חדש, שהופץ ב'טוויטר', נראים איש ואישה נפגשים בחדר כלשהו ומתחילים להתגפף. מיד לאחר מכן הם נמצאים בתוך מה שנראה כמו תא נוסעים של מכונית ואז הם נשטפים באורות כחולים ואדומים מהבהבים. מהר מאד מתגלה שאלה הם אורות ה"צ'קאלאקות" של ניידת משטרה שחולפת על פניהם, ובתמונות הבאות נראה הזוג מבסוט מעצמו ומוסיף להתגפף תוך כדי תנועה. המסר שעובר, והמסקנה המתבקשת, היא שכל מה שהם עושים, תחת עיניו הפקוחות של החוק, שייך לקטגוריה שמוגדרת בכתובית שמלוה את הסרטון כ"רגעים חדשים של שמחה", אם להשתמש במילים של ב.מ.וו.

     

     

    למען הסר ספק (או אחריות), לצד חלק מן הסצינות מוצמד הכיתוב "זאת הדגמה בלבד. ב.מ.וו. לא מציעה מכוניות אוטונומיות", וזה אולי בא להרגיע אנשים כמו כמה וכמה זוגות שנתפסו בחודשים האחרונים כאשר הם מקיימים יחסי מין בתוך מכוניות מתוצרת 'טסלה' בשעה שאלה נסעו במצב "טייס אוטומטי".

     

     

    Vision iNext מתאר את מכונית הדגל החשמלית האוטונומית שמהנדסי ב.מ.וו. שוקדים כעת על פיתוחה, ואשר צפויה להיבנות במפעל המרכזי שלהם בדינגולפינג, גרמניה, כבר בעוד פחות משנתיים. קברניטי ב.מ.וו. מבקשים להדגים, בשלב זה באמצעות אב-הטיפוס ובעתיד באמצעות המכונית הסדרתית, את היכולות הטכנולוגיות שלהם, ואז אולי גם יחליפו את המוטו מ"מכונת הנהיגה המושלמת" ל"סביבה המושלמת לאהבה בתנועה".

     

     

    לזכותם של אנשי הפרסום של ב.מ.וו. צריך לומר לא רק שהם השיגו, ללא ספק, את תשומת הלב שלכם ושלנו, אלא גם שהם חזו את הנולד כבר לפני 6 שנים, כאשר התאימו את קמפיין הפרסום שלהם לסדרה 4. עד אז התפתח הקמפיין סביב המוטו המוכר "מכונת הנהיגה האולטימטיבית", ומסעות הפרסום שלהם דיברו על  'Sheer Driving Pleasure' ("הנאה צרופה מנהיגה") ועל 'JOY' (שמחה, עונג), אבל כבר בשנת 2013 הם שידרגו ל"Designed For Driving Pleasure" (שאפשר לתרגם גם ל"מעוצבת/מהונדסת לתענוגות נהיגה").

    אגב, למקרה שהסצינות שמוצגות בסרטון לא ברורות מספיק, ומישהו זקוק ל"תרגום בגוף הסרט", הכיתוביות שמלוות אותו הן: "מרחב שבו אפשר לעשות הכל בקלות" ו"רגעי שמחה חדשים". כל זה נועד כנראה לגרום לנו להתלהב לקראת העידן האוטונומי, ולשכוח שהמחיר שלו הוא, בין השאר, ויתור על חדוות הנהיגה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    העתיד על פי ב.מ.וו: עשו אהבה, לא נהיגה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.