• Ad
  • הטנדר החשמלי של טסלה יעלה 49,000 דולר

    אלון מאסק התראיין לפודקאסט ורמז שהטנדר החדש של טסלה "יהיה טוב יותר מפורד F-150"
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    מנכ"ל טסלה, אלון מאסק, התראיין בסוף השבוע ל"פודקאסט הבלתי רשמי של טסלה" ושחרר מספר נתונים והבטחות לגבי אחד מכלי הרכב המסקרנים ביותר מבחינת האמריקנים חובבי הטנדרים: הטנדר החשמלי הראשון של החברה, שהשקתו צפויה בחודשים הקרובים.

     

     

    הכותרות החשובות: מאסק מבטיח טווח נסיעה של בין 640 ל-800 קילומטרים (!!!), ותג מחיר של "פחות מ-50,000 דולר", מה שלא ימנע ממנו, כך נראה, להיות כלי 'לייף סטייל' יותר מאשר כלי לעבודה ממש. בנוסף, לטנדר יהיו שני מנועים חשמליים, אחד לסרן הקדמי ואחד לאחורי, כלומר שתהיה לו הנעה כפולה טבעית.
    "אנחנו לא רוצים ש(הפיק אפ) יהיה ממש יקר. אני חושב שהמחיר שלו חייב להתחיל בפחות מ-50,000 $ – משהו כמו 49,000 דולר כמחיר התחלתי מרבי, ויהיה אידאלי אם אפילו פחות מזה. אסור שהוא יהיה מחוץ להישג יד, זה חייב להיות משהו זול. יהיו גם גרסאות יקרות יותר של הטנדר החשמלי, אבל אתה חייב להיות מסוגל לקבל (מאיתנו) טנדר גדול באמת תמורת 49,000 דולר או פחות", אמר מאסק.

    לגבי רמת השימושיות והעיצוב החיצוני של הטנדר מאסק אמר את הדברים הבאים: "(הטנדר) חייב להיות פונקציונלי באופן מדהים מבחינת כושר נשיאה, להיראות מדהים, ואסור שזה ייראה כמו "משאית" (הכינוי האמריקני לטנדר – ג.מ.) רגילה. זה ייראה די מדע בדיוני, וזה אומר שזה לא יתאים לכל אחד. אם מישהו מחפש טנדר שנראה כמו כל טנדר שראינו ב-20-40 שנים האחרונות – זה כנראה לא הטנדר בשבילו".

    באותו ראיון מאסק אישר שהעיצוב החיצוני של הטנדר ייראה קרוב מאד לתמונות ההדמיה שטסלה שחררה מוקדם יותר השנה, ושהוא "יהיה בסגנון של בלייד ראנר". אין זאת הפעם הראשונה שמאסק מתבטא כך אודות הטנדר, וקצת קשה להבין למה הוא מתכוון, אבל בהחלט אפשר לצפות לעיצוב "לא שגרתי". לגבי התכונות הטכניות והדינמיות של הטנדר מאסק מבטיח סטנדרטים גבוהים במיוחד: "זה יהיה טנדר עם יכולות גבוהות יותר מאלה של טנדרים אחרים. המטרה היא שהוא יהיה טוב יותר מאשר (פורד) F-150 במונחים של פונקציונליות של טנדרים, ושזאת תהיה מכונית ספורט טובה יותר מאשר (פורשה) 911. זאת השאיפה" (וכאן חשדנו… – ג.מ.).

    בסדרת ציוצים של מאסק בשנה שעברה הוא הבטיח שבטנדר החשמלי של טסלה יהיו שישה מקומות ישיבה, כושר נשיאה רב במיוחד ושקעי 240 וולט לציוד עבודה.

    לא מיותר להזכיר, בהקשר זה, שבשעה שטסלה מעוניינת לאגף את המוצר הנמכר והרווחי ביותר של פורד באמריקה – פורד מתכוונת לשחק במגרש של טסלה ולהשיק בקרוב גרסה חשמלית של F-150.

     

    צילומים: טסלה / יח"צ

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.