• Ad
  • ג'אז החדשה של הונדה שומרת על מאפייני העיצוב של שלושת הדורות הקודמים שלה, ותוצע אך ורק עם יחידת הנעה היברידית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    במסגרת תערוכת טוקיו, שנפתחה היום (ד'), חשפה הונדה באופן רשמי את הדור החדש, הרביעי במספר, של מכונית הסופר-מיני שלה – ג'אז (שנקראת FIT במקומות שונים בעולם).

     

     

    הייחוד של הדגם החדש, כך על פי הונדה, ממוקד בכך שהמכונית מוצעת כסטנדרט עם מערכת היברידית מתקדמת, וזאת גם הסנונית הראשונה למימוש ההבטחה הגורפת של היצרנית היפנית לפיה כל דגמי המיינסטרים האירופיים שלה "יחושמלו" עד לשנת 2022. ג'אז החדשה היא גם הדגם הראשון בקו האירופי של הונדה אשר "עונד" את תגית e: HEV החדשה, וגם זאת כחלק ממהלך מיתוגי חדש תחת הכותרת "טכנולוגיית הונדה e" שצפוי להיות מודבק לכל המוצרים המחושמלים בעתיד.

    מעצבי הונדה מבינים שפלח הסופר-מיני בסכנה ושעליהם לנקוט בקו עיצובי מרגש כדי שיבחינו במכונית החדשה, ומצד שני הם לא רוצים לאבד את בסיס הלקוחות הנאמן שבחן במכונית הזאת בזכות מאפייני ה"מונובוקס" השימושיים מאד שלה. הפתרון: ג'אז מעוצבת בעיצוב נקי ו"מינימליסטי" אשר משמר אמנם את צללית המונובוקס האופיינית אבל נראה עגלגל ומנופח מבעבר. היפנים גם מתלהבים מן הטענה שלהם לפיה באמצעות טכנולוגיות הנדסה חדשות הם הצליחו לצמצם לחצי את העובי של קורת A (הקורה שמחזיקה את חלקו הקדמי של הגג ואת השמשה הקדמית) – וזאת כדי לשפר את שדה הראיה קדימה. העיצוב החדש כולל גם פנסים ייחודיים ועיצוב חדש לפגושים ולמכסה המנוע. מגבי השמשה הקדמית מוסתרים כעת מתחת לקו החלון הקדמי.

     

     

    באופן מוזר, היפנים לא מפרסמים עדיין את המפרט הטכני של המכונית אבל טוענים שמערכת ההנעה ההיברידית שלה פותחה "באופן בלעדי עבור דגם זה", וגם שהיא "מספקת ביצועים טובים עם חסכון ניכר בתצרוכת הדלק". סביר יותר להניח שמדובר במערכת דומה להיברידית כפולת המנועים שמניעה את CR-V אבל בגרסה מוקטנת שמחוברת למנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ואולי גם למנוע בנפח 1.0 ליטר.
    עיצוב הפנים של המכונית נותר מרווח – אחת התכונות האופייניות לג'אז מאז ומעולם – ולטענת היפנים צפויים היושבים מלפנים ליהנות ממושבים חדשים ורחבים שמספקים תמיכה טובה יותר לגוף ("ברמה של מכונית נוסעים מובחרת"). גם המושב האחורי שופר עם כרית מושב עבה יותר. לקוחות העבר השרופים של ג'אז ישמחו ודאי לדעת שאנשי הונדה שימרו את אפשרויות הקיפול הפטנטיות והייחודיות של המושב האחורי.

     

     

    עיצוב סביבת הנהג פשוט, עם קווים נקיים ומסך מגע שמותקן בקונסולה המרכזית. ג'אז היא המכונית הראשונה ממכוניות המותג שקיבלה את חבילת הקישוריות החדשה 'הונדה קונטקט', אשר מאפשרת למשתמשים לשלוט מרחוק במערכת בקרת האקלים, לבדוק את מיקום החניה של המכונית ועוד. ג'אז החדשה תוצע למכירה באירופה במחצית 2020.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הונדה ג'אז החדשה: מערכת היברידית כסטנדרט

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.