• Ad
  • הג'וק של סיטרואן: נחשף C3 איירקרוס

    סיטרואן חשפה רשמית את המיני קרוסאובר שלה לקראת תחילת השיווק שלו באירופה אחרי תערוכת פרנקפורט
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סיטרואן חשפה היום במסיבת עיתונאים בפריז פרטים מלאים אודות C3 'איירקרוס' – מיני קרוסאובר חדש שלה שימוקם לצד 'קקטוס' ויחליף את C3 פיקאסו. המכונית הסדרתית נראית נאמנה מאד לדגם התצוגה שסיטרואן הציגה בתערוכת ז'נבה מוקדם יותר השנה.

     

     

    C3 'איירקרוס' החדש הפך, למעשה, ממיניוואן שימושי לקרוסאובר אופנתי אבל הוא משמר חלק מן התכונות השימושיות של הדגם היוצא – לתא המטען שלו, למשל, יש נפח מינימלי של 410 ליטרים ונפח מרבי של 520 ליטר, ועם עיצוב אגרסיבי שממשיך את הקו של 'קקטוס' ושל C3 הוא מספיק נועז כדי להתמודד מול ממציא הקטגוריה – ניסאן ג'וק. מתמונות הפנים שסיטרואן מפרסמת עולה שהקו העיצובי שהחל עם 'קקטוס' מתקיים גם כאן, אם כי הפלסטיקה נראית – ככל שאפשר לשפוט מתמונות, איכותית יותר, ומסך המגע הגדול הוא חלק אינטגרלי מלוח המכשירים ולא "צף" מעליו.

    העיצוב החיצוני נראה אגרסיבי וקרבי יותר מאלה של C3 ושל C4 קקטוס, ואולי כדי להדגיש את הייעוד הבינעירוני שלו (או לכל הפחות ליצור רושם של כלי שבאמת מיועד לשטח) הוא לא מקבל את מדבקות ה'איירבאמפ' של שתי מכוניות אלה. מאידך, מגוון מנועי הבנזין והדיזל שמניעים את C4 קקטוס ואת C3 מניע גם את איירקרוס הקטן, ובאירופה זה אומר שלושה מנועי בנזין ושלושה טורבו-דיזלים.

     

     

    כדי לעמוד בדרישות של Euro NCAP צויד C3 איירקרוס במערכות סיוע לנהג ובהן התרעת סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית, ובנוסף להם גם התרעת כניסה לנתיב נסיעה חסום ומצלמת רוורס.

    C3 איירקרוס ממשיך את מגמת התיקון של פיג'ו-סיטרואן אשר בעבר, במקום להבין את המגמה העולמית ולייצר קרוסאוברים בחרה לייצר מיניוואנים שימושיים מאד (אך פחות נחשקים) כמו סיטרואן פיקאסוC4 ) ו-C3) או פיג'ו 3008 ו-5008 (בדורות הקודמים, היוצאים, שלהם). כך הופקרה הזירה הכל כך חשובה הזאת לכלים כמו ניסאן ג'וק וקשקאי למשך דור מוצרים שלם. לזכות סיטרואן צריך לומר שעל פניו נראה שמעצבי הפנים שלה שימרו את החלק החשוב ב-DNA של C3 פיקאסו, שהוא השימושיות שלו, ואנשי סיטרואן טוענים שזאת המכונית המרווחת ביותר בקטגוריה שלה.

     

     

    המושב האחורי נע על מסילה קדימה ואחורה ומאפשר לנוסעים להגדיל את נפח תא המטען מ-410 ליטר ל-520 ליטר. עם מושבים מקופלים מתקבל נפח תא מטען של 1,289 ליטר.

    מפרטים ומחירים לשוק הישראלי יפורסמו כמובן רק במהלך ההשקה, שצפויה בסוף השנה הנוכחית (אם ממש יזדרזו) או ברבעון הראשון של 2018, אבל רשימת האבזור כוללת בנוסף למערכות הבטיחות גם תצוגה עילית, מצלמת רוורס מקורית וכניסה והתנעה ללא מפתח.

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.