• Ad
  • רכב השטח האייקוני של ג'יפ הושק בישראל במהדורתו העדכנית, כשהוא מודרני,מעודן ומאובזר מאי פעם. המחיר עלה ומתחיל ב-300 אלף ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ג'יפ רנגלר, אחד מהדגמים האייקוניים בעולם הרכב הושק הבוקר (יום ב') בישראל במהדורתו החדשה. זהו דור חדש לחלוטין (קוד דגם JL) שנחשף בארה"ב בסוף 2017, והוא מחליף את סדרה JK אשר יצא לאוויר העולםבשנת 2006. לישראל מגיע רנגלר בשלוש גרסאות אבזור שבהן הוא נמכר בארה"ב: 'ספורט' הבסיסית, 'סהרה' המאובזרת ו'רוביקון' הקרבית. רנגלר החדש התייקר משמעותית, בעשרות אלפי שקלים, ומחירו נע בין 300 ל-420 אלף ש"ח.

    עוד ב-TheCar
    ג'יפ קומפאס החדש מושק בישראל
    ג'יפ רנגייד במבחן השוואתי

     

    המכירות של רכבי פנאי וקרוסאוברים שוברים שיאי מכירות בארץ ובעולם מידי שנה, אבל היצע של רכבי שטח אמיתיים לא גדול. רנגלר הוא בין הדגמים האחרונים שמציע יכולת שטח אמיתית, ואף בנוי על בסיס שלדת סולם חסונה ונפרדת, עם סרנים חיים מלפנים ומאחור. הרכב היחיד הנוסף שנאמן לתצורה זאת הוא סוזוקי ג'ימני.

    ג'יפ מנסה להתקדם עם שיפור של כל הקשור לאיכות החיים והשימושיות לנהג ולנוסעים, בין השאר כדי להצדיק את המיתוג של ג'יפ כמותג פרימיום.

    הרעיון הוא לשמר את רנגלר ככלי שמציע ורסטיליות עם אפשרות לפירוק הגג, הדלתות, והשמשה הקדמית, עם קשת התהפכות מאסיבית (שהיא למעשה חלקה העליון של השלדה) ואפילו אפשרות לשטוף את רצפת הרכב במים לאחר טיול מאובק.

     

     

    לראשונה מוצע רנגלר עם מנוע 2.0 ליטר טורבו מודרני וחסכוני יחסית שמספק 272 כ"ס ו-41 קג"מ, וזה המנוע היחיד שאיתו הוא מוצע כרגע בישראל. בארה"ב קיימת גם גרסת V6 עם מנוע הפנטאסטאר הוותיק, אבל בינתיים עדיין אין לה תקינה אירופאית. בעתיד צפוי היבוא שלה לישראל יחד עם גרסת הטורבו דיזל (2.2 ליטר ארבעה צילינדרים) שכבר נמכרת באירופה.

    לרנגלר יש תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם שמונה יחסי העברה מבית ZF, אבל חשוב מכך: לראשונה הוא מצויד בתיבת העברה שמאפשרת נסיעה בהנעה כפולה גם על הכביש. כמובן שניתן לשלב למצב של הנעה כפולה עם נעילה של הדיפרנציאל המרכזי לחלוקת כוח שווה בין הסרנים, ויש גם הילוך כוח. גרסת רוביקון מוסיפה נעילות דיפרנציאל חשמליות מלפנים ומאחור, יחס העברה סופי קצר יותר, ומוט מיצב מתנתק חשמלית.

    ג'יפ רנגלר החדש מציע לראשונה גם מערכות בטיחות מודרניות כמו בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על עצמים בשטחים מתים ובנסיעה לאחור, אך אלה מוצעים רק בגרסת 'סהרה' היקרה. דגמי הספורט והרוביקון לא מוצעים עם מערכות אלה, אלא רק עם צפצפה מתוצרת מובילאיי בהתקנה מקומית.

     

     

    רנגלר החדש התייקר בעשרות אלפי שקלים לעומת הדגם היוצא, ומחיריו נעים בין 300 אלף ש"ח לספורט הקצר ועד  ל-419 אלף ש"ח לסהרה הארוך שמאובזר בריפודי עור, מושבים מחוממים, מפתח חכם ופנסי  LED מלאים בחזית.

    על הניר לא נראה שיש לאנשי סמל"ת סיבה לחשוש מן ההתייקרות, היות שזה כלי רכב עם רמת מכירות יציבה לאורך השנים, עם סדר גודל של כ-200 כלים בשנה. עבור מי שמחפש סמל סטאטוס יוקרתי מחירי הרנגלר דומים לאלו של רכבי פנאי גדולים של שאר מותגי היוקרה. למי שמחפש רכב שטח אמיתי יש מגוון מאד קטן של אפשרויות – וזה כולל את טויוטה לנד קרוזר, לנד רובר דיסקאברי  היקר משמעותית, סאנגיונג רקסטון או ג'יפ גרנד צ'רוקי.

    צילומים: רונן טופלברג

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ג'יפ רנגלר החדש הושק בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.