תפריט

ב.מ.וו סדרה 3 המחודשת בארץ

לאחר עדכון של אמצע החיים, ב.מ.וו סדרה 3 המחודשת נוחתת בארץ. בתפריט שינויים מינוריים מבחינה עיצובית, חידוד היכולות הספורטיביות ושלל עדכונים ביחידות ההנעה כולל גרסת בסיס המסתפקת בשלושה צילינדרים. החל מ-240 אלף שקלים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

ב.מ.וו סדרה 3 מתיחת פנים40 שנה אחרי שהושקה וקבעה סטנדרטים חדשים בכל הנוגע לשילוב בין אופי ספורטיבי למרכב משפחתי, ארבע שנים לאחר שהוצגה בדורה השישי ו-4 חודשים לאחר שעברה עדכון של אמצע החיים, הסדאן הספורטיבית המפורסמת בעולם נוחתת בארץ בשלל גרסאות, רמות אבזור ומנועים במחיר של החל מ-240 אלף שקלים.

סדרה 3 מתוחת הפנים לא כוללת שינויים גדולים מבחינה מבחינה ויזואלית וברשימת העדכונים ניתן לציין פגושים בעיצוב מחודש מקדימה ומאחור, חישוקים בעיצוב שונה ופנסי full led שמגעים כעת כאבזור תיקני בכל הגרסאות המשווקת בארץ ותורמים לנוכחות מעט יותר אגרסיבית וספורטיבית.

בעוד שמבחינה חיצונית השינויים, כאמור, קלים מאוד, מתחת למכסה המנוע יש בהחלט הרבה חידושים, בראשם גרסת כניסה חדשה שמעבר לשם החדש (318 במקום 316) מצוידת גם במנוע 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים שמחליף את מנוע ה-1.6 שהניע את גרסת הבסיס עד כה.

מדובר במנוע המוכר מהמיני החדשה ומהב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר שעבר הסבה כדי להתאים להצבה לאורכו של תא המנוע, כנדרש ברכבי הנעה אחורית. ההספק והמומנט זהים לאלה של מנוע ה-1.6 טורבו ועומדים על 136 כ"ס ו- 22.4 קג"מ, אך ב-ב.מו.וו מבטיחים זמינות כוח עדיפה המאפשרת לגרסת הכניסה לרשום מהירות תלת ספרתית בתוך 9.1 שניות (עשירית שניה פחות מבעבר) ונתוני צריכת דלק משופרים עם נתון רשמי בתנאי מעבדה של 18.5 קילומטרים לליטר לעומת 17.5 בעבר.
בנוסף המעבר ל-3 צילינדרים תורם לשיפור דירוג במדד זיהום האוויר וה-318 החדשה מסווגת בדרגת זיהום 4 לעומת 8 בדגם היוצא. המחיר כאמור החל מ-240 אלף שקלים לרמת הגימור "ספורט".

ב.מ.וו סדרה 3 מתיחת פנים

יחידת ההנעה מוגדשת הטורבו בנפח 2 ליטרים של גרסת ה-320 זכתה לעדכון קליל ולמרות שההספק נותר זהה (184 כ"ס), המומנט השתפר קלות וכך גם נתוני ההאצה וצריכת הדלק. המחיר לגרסה זו החל מ-277 אלף שקלים.
את מנוע 2 הליטרים המוגדש אפשר למצוא גם בגרסה הבאה שבהיצע, אך בניגוד לעבר היא נקראת מעתה 330 ולא 328.
לכבוד השם החדש ההספק שודרג קלות מ-245 כ"ס ל-252 כ"ס. תוספת הסוסים מאפשרת לגרסה זו לפרוץ את מחסום ה-6 שניות ולרשום 100 קמ"ש על הספידומטר כעבור 5.8 שניות. שלכם בתמורה ל-330 אלף שקלים.

גם הגרסה הבכירה (למעט ה-M3) של ה-3 שינתה את שמה ובמקום 335 נקראת כעת 340 וכוללת גרסה מחוזקת (אותה פגשנו ב-235M) למנוע ה-6 צילינדרים המוגדש והחלומי של ב.מ.וו עם 326 כ"ס (306 בעבר) ומומנט מרשים מאוד של 45.9 קג"מ (40.7 עד כה) המאפשרים לסיים את המאוץ הקלאסי בתוך 5.1 שניות. 420 אלף שקלים והיא שלכם.
מעבר לשינויים ביחידות ההנעה, ככל הנראה בעקבות תלונות שנשמעו מהמעריצים הותיקים של בימר שטענו שה-3 הפכה לסאלונית מדי, ה-3 החדשה כוללת שלדה שעברה כיול מחדש ומערך מתלים מוקשח והיגוי חד יותר בכל רמות הכיול המוצעות (סטנדרטית, ספורטיבית או מערכת אדפטיבית).
בנוסף בארץ כל הגרסאות כוללות מערך בטיחות אקטיבי כחלק מהציוד התקני הכולל מערכת התרעת סטייה מנתיב, מערכת להתרעה מפני פגיעה חזיתית, מערכת זיהוי והתרעה מפני פגיעה בהולכי רגל ומערכת בלימה עצמאית במהירות עירונית.

ב.מ.וו סדרה 3 המחודשת