• Ad
  • דור חדש של אופל אינסיגניה הושק בישראל ויתמודד מצד אחד מול רכבי הפנאי האופנתיים ומאידך מול סקודה סופרב, וזאת באמצעות מרחב פנימי משופר, אבזור עשיר וגרסת 2.0 ליטר חזקה עם 260 כ"ס והנעה כפולה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת ש.י.ר שלמה, יבואנית אופל לישראל, השיקה הבוקר (ג') בישראל את אינסיגניה החדשה – מכונית הדגל של אופל.

     

     

    הדור החדש של אינסיגניה נחשף בתחילת השנה והחליף את הדור הראשון שלה, אשר ירש בשנת 2008 את מקומה של 'וקטרה'. מאז ועד היום השתנו טעמי הלקוחות ופלח השוק אליו שייכות מכוניות אלה – המשפחתיות הגדולות – הצטמצם באופן ניכר עם מעבר של לקוחות לרכישת קרוסאוברים בגודל קומפקטי וגדול.

    הדור החדש של אינסיגניה הוא הדגם האחרון שפותח על-ידי אופל כחברה ששייכת לקבוצת ג'נרל מוטורס, ולכן הוא מבוסס על פלטפורמה משותפת לאופל ולג'נרל מוטורס שעליה בנויות, למשל, שברולט מאליבו וביואיק ריגל (שהיא, למעשה, אופל אינסינגיה עם מסמל של ביואיק).

    הבשורות החשובה ביותר במכונית החדשה הן הגדלת בסיס הגלגלים ב-8.5 ס"מ ל-283 ס"מ (במקביל לקיצור האורך הכולל ב-3.5 ס"מ ל-490 ס"מ), מה שמשפר מאד את המרחב הפנימי לנוסעים, וכן שימוש נרחב בפלדה בחוזק מתיחה גבוה ובחומרים קלים אשר הפחית משמעותית את המשקל הכולל (חסכון של עד 175 ק"ג בגרסאות מסוימות) והקשיח את המרכב ב-9% לפי נתוני היצרנית.

    אופל אינסיגניה החדשה מוצעת בארץ עם הנעה קדמית וכפולה, והגרסה שצפויה להיות הפופולרית ביותר היא הבסיסית, אשר מונעת באמצעות מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח 1.5 ליטר שמספק 165 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה. גרסה זאת מתחרה "ראש בראש" מול גרסת ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין של סקודה סופרב.

    הגרסה הבכירה, היקרה, וכמובן גם המעניינת יותר, מונעת באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמספק 260 כ"ס ו-40.8 קג"מ ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה. אל הגלגלים האחוריים מועבר כח המנוע ללא דיפרנציאל, והוא מחולק ביניהם באמצעות מערכת ייחודית של שני מצמדים.

    גרסת ה-1.5 ליטר של אינסיגניה מוצעת במחיר מחירון התחלתי של 170 אלף ש"ח, וזה מעמיד אותה כאמור מול גרסאות הכניסה של סקודה סופרב וגם מול מאזדה 6, יונדאי סונטה היבריד וקיה אופטימה היבריד החדשה. רשימת האבזור בגרסה זאת כוללת מערכת מולטימדיה וניווט מקורית, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני חניה מקוריים מלפנים ומאחור, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינטש. שתי רמות גימור נוספות שמוצעות הן "אינוביישן" ו"אנוביישן פרימיום" שמציעות רמות אבזור גבוהות יותר ותגי מחיר של 190 ו-210 אלף ש"ח.

    גם גרסת ה-2.0 ליטר מוצעת בשלוש רמות גימור, הבסיסית היא "אינוביישן" ומחירה 240 אלף ש"ח, האמצעית – "אינוביישן פרימיום" – עולה 250 אלף ש"ח, והבכירה היא OPC Line שמתהדרת בסממני עיצוב ספורטיביים, חישוקי 20 אינטש, תאורת LED מטריקס, ותצוגה עילית – כל זה תמורת 290 אלף ש"ח.

    מחירים אלה מציבים את אינסיגניה בטריטוריה של דגמי הסדאן פרימיום הבסיסיים של ב.מ.וו סדרה 3 ואאודי A4, ועל אף שהן מציעות תכולת אבזור נמוכה יותר נראה שהערך התדמיתי שלהן עדיין נתפש כיותר גבוה, ולכן נראה שהמתחרה העיקרית נותרת גרסת ה-280 כ"ס של סקודה סופרב, וכן הגרסאות היקרות של פולקסווגן פאסאט.

     

     

    בתחום הבטיחות מציגה אינסיגניה חבילת מערכות מרשימה שכוללת כסטנדרט מערכת התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה ומכסה מנוע אקטיבי לצמצום פגיעה בהולכי רגל. ברמת הגימור "אינוביישן" נוספת מערכת בקרת שיוט אדפטיבית וברמות הבכירות מותקנות גם מערכות להתרעה מפני כניסה לנתיב חסום, התרעת תנועה חוצה מאחור והתרעה על עירונות הנהג.

    אסי שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה, אמר במהלך ההשקה שבסופו של יום נגזרות כל התוכניות של יבואני רכב לישראל מן התוכניות והשאיפות של יצרניות הרכב. לדבריו, הוא שמח על רכישת אופל בידי קבוצת פיג'ו-סיטרואן אשר תצעיד, לדעתו, את המותג הגרמני אל עבר עתיד טוב יותר באירופה וגם בישראל.

    אגב, לאור התכנית האסטרטגית החדשה של אופל, לפיה כל דגמי החברה יתבססו בעתיד על שתי פלטפורמות משותפות עם פיג'ו וסיטרואן, יהיה מעניין לגלות מהו אורך החיים של אינסיגניה החדשה, ומתי היא תוחלף במכונית שתתבסס על הפלטפורמה הגדולה של PSA. מה שבטוח זה שתוחלת חיים שלה לא תהיה חריגה כמו זו של אופל אינסיגניה היוצאת, שהייתה בת 9 שנים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אופל אינסיגניה החדשה בישראל – החל מ-170 אלף ש"ח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.