• Ad
  • 20 שנים לאחר הופעת הבכורה של 'בוקסטר' חושפת פורשה את מתיחת הפנים של הדגם עם שתי בשורות חשובות: שם חדש, ומנועי בוקסר ארבעה צילינדריים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    לקראת השקתה הרשמית בתערוכת ז'נבה, בעוד מעט יותר מחודש, פרסמה הלילה פורשה תמונות ופרטים רשמיים ראשונים אודות מתיחת הפנים של 'בוקסטר', אשר תיקרא מעתה 718 בוקסטר.

    אנשי השיווק של פורשה בחרו לחזור אל ימי הזוהר של שנות ה-60 ואפשר לשער שההחלטה הראשונה הייתה להציג מנועי בוקסר בעלי ארבעה צילינדרים בלבד – ובעקבות זאת נלקחה גם ההחלטה הנוספת – להחזיר לחיים שם דגם מתקופה שבה מנועים כאלה עשו חייל במרכז המרכב של פורשה דו-מושבית פתוחה.

     

    718 Boxster und 718 Boxster S

     

    מכל מקום, אנשי פורשה מזכירים שהשקת הדור החדש של 'בוקסטר' 718 הדו-מושבית היא "הפעם הראשונה מאז שנות ה-60 המאוחרות שבה פורשה מציעה מכונית ספורט עם מנועים ארבעה צילינדריים שטוחים".

    בכך, כמובן, הם מוחקים את זכרה של 968, מחליפתה של 944 והמכונית שקדמה ל'בוקסטר' ויוצרה עם מנוע ארבעה צילינדרי (בשורה) בין השנים 1992-1995 – אם כי בהחלט אפשר להבין למה הם מתכוונים.

     

    718 Boxster S

     

    מכונית הספורט המחודשת שלהם, שזכתה לריענון נאה מאד לעיצוב החיצוני ולסביבת נהג מעודכנת ומשודרגת גם מבחינת תכולת האלקטרוניקה, תימסר ללקוחות הראשונים במהלך חודש אפריל הקרוב.

     

     

    בוקסטר 718 תוצע עם מנוע בוקסר בנפח 2.0 ליטר שמספק 300 כ"ס, ואילו גרסת S תוצע עם מנוע דומה, אבל בנפח של 2.5 ליטר, שמספק 350 כ"ס. בשני המקרים מדובר בתוספת הספק של כ-35 כ"ס ביחס למנועים היוצאים.
    לדברי אנשי פורשה, מנוע ה-2.0 ליטר מספק מומנט מרבי של 380 ניוטון מטר (תוספת של 100 ניוטון מטר), וכח זה זמין בטווח המהירויות שבין 1,950 ל-4,500 סל"ד.
    מנוע ה-2.5 ליטר של גרסת ה-S מספק 420 ניוטון מטר (תוספת של 60 ניוטון מטר) בטווח המהירויות שבין 1,900 ל-4,500 סל"ד.

     

    718 Boxster S

     

    במנוע החזק יותר משתמשת פורשה במגדש טורבו מתוחכם יותר, עם גיאומטריה משתנה – ולטענתה כיום היא יצרנית הרכב הסדרתית הראשונה שעושה שימוש בטכנולוגיה הזאת במנועי בנזין.
    גם הביצועים שופרו בהתאם: גרסת ה-2.0 ליטר מזנקת כעת מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות, שיפור של 0.7 שניות ביחס לדגם היוצא, וגרסת ה-2.5 ליטר מזנקת לאותה משימה ב-4.0 שניות, כלומר שהיא משיגה שיפור של חצי שניה במשך התאוצה.

    אנשי פורשה מתגאים בתוספת כח והספק שמושגים במקביל לחסכון בדלק של עד 13%.

    המנועים מגיעים כסטנדרט עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה, וכאופציה עם תיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול (PDK) ושבעה יחסי העברה. אנשי פורשה טוענים גם ל"כיול חדש לגמרי" של המתלים, לטובת שיפור התנהגות הכביש.

    באירופה, לפני מיסים, תעלה 718 הבסיסית 53,646 אירו, ואילו גרסת S תעלה "החל מ-66,141 אירו".

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    לקראת ז'נבה: פורשה חושפת את 718

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.