• Ad
  • קולין פורז, השרברב הבריטי שאוהב להתגרות בגורל עם כלים מוטוריים הזויים, חוזר והפעם משתף פעולה עם הסטיג מ"טופ גיר" כדי לקבוע שיא גינס חדש למכונית מתנגשת מהלונה פארק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    תאונות דרכים הן אחת הבעיות המרכזיות של האנושות בעידן המודרני ועד שהמחשבים יקחו את הפיקוד ויהפכו את התאונות לנחלת העבר, על מי שאוחז בהגה מוטלת אחריות לעשות הכל כדי להימנע מהתנגשות.
    עם זאת, למרות שכולם יודעים שהתנגשות בין כלי רכב היא מאורע מצער עם הרבה השלכות שליליות, בכמה מקומות מאוד ספציפיים על פני הכדור הזה אין דבר יותר כיפי מלהתנגש שוב ושוב בכל רכב בסביבה, מקדימה ומאחור, מימין ומשמאל.

    אנחנו מתכוונים כמובן למתחמי "המכוניות המתנגשות" בגני שעשועים, ירידים ולונה פארקים עם המכוניות הקטנות המצוידות בפגושי גומי עבים ואנטנה ארוכה שמעבירה את הזרם למנוע.על אף התחושה התזזיתית שכלי הרכב במתקן מעניקים, בפועל הם נעים במהירות איטית מאוד וזו הסיבה שאין חשש להתנגש זה בזה.

    וכאן בדיוק נכנס לתמונה קולין פורז, שרברב בריטי שהפך לכוכב רשת בזכות שלל כלי רכב מוטוריים שבנה כמו אופניים עם רקטת סלון, עגלת קניות ממונעת, אופנוע רחפת, קלנועית טורבו ועוד יצירות שהמשותף לכולן הוא היותן מסוכנות בצורה לא הגיונית.
    הפעם פורז החליט לקחת מכונית מתנגשת מהיריד ולנטרל את הסיבה שהופכת אותה לבטוחה לשימוש – מהירותה האיטית.

    כהרגלו של פורז חסר הפחד, גם הפעם הוא לא בדיוק טרח לשדרוג כללי של רכב הוינטג' שהשיג מיריד שנסגר והסתפק בהחלפת המנוע החשמלי הקטן במנוע בנזין של אופנוע בנפח 600 סמ"ק  המפיק מעל ל-100 כ"ס – הגיוני ללא ספק לכלי רכב עם גלגלי גומי יצוקים קטנטנים וללא בלמים שאמור לנוע במהירות של פחות מ-10 קמ"ש.

    עוד ב-TheCar:
    השרברב הבריטי שהמציא אופנוע רחפת
    ריצ'ארד האמונד התרסק במהלך צילומי "דה גרנד טור"
    שיא גינס: נהג הריקשה שמוכיח שאפשר להסתפק בשני גלגלים

    לשמחת סוכן הביטוח של השרברב הבריטי המטורלל, פורז, לפחות בינתיים, בחר שלא לבדוק את השימוש המקורי של הכלי (כמכונית מתנגשת) על האקזמפלר המשודרג אלא החליט לקחת אותו למסלול את "הסטיג", נהג המבחן המפורסם מ"טופ גיר", על מנת לקבוע שיא גינס למכונית מתנגשת.

    פורז הזמין את נציגי ספר השיאים, הסטיג בחליפת המרוצים והקסדה הלבנה התמקם במכונית הקטנה ובסיום צמד האצות לשני כיווני המסלול על מנת לבטל את השפעת הרוח או שיפוע בנתיב נקבע ממוצע של 165 קמ"ש לשעה, בהחלט די הרבה לכלי כל כך קטן.

    אנחנו מקווים שפורז מיצה את המכונית המתנגשת ושאין בכוונתו לבנות עוד כמה כלים כאלה כדי להקים מסלול מכוניות מתנגשות אימתני, אבל מאידך בטוחים שהשרברב כבר רוקח תוכניות לכלי מוטורי חדש שיהיה בוודאי מהיר ולא בטוח בעליל.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    שיא גינס: 160 קמ"ש במכונית מתנגשת מהלונה פארק

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.