• Ad
  • שברולט מציגה גרסה קרבית לטנדר הקטן שלה שתקרוץ למצביעי טראמפ ותקווה לנגוס במכירות הפורד F150 רפטור
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    2017-Chevrolet-Colorado-ZR2-6מאז שינוי התקנות ב-2005 שהביאו לביטול מקלט המס ממנו נהנו עצמאים, הפופולריות של טנדרי הפיק אפ בישראל ירדה באופן חד. עם זאת, מעבר לאטלנטי ובעיקר בקרב האנשים שהצביעו לטראמפ, טנדרים הם כנראה הבחירה הטבעית המבטאת יותר מכל את אמריקה הטובה של פעם ובמשך שנים הם נמצאים בראש טבלאות המכירות.

    המלך הבלתי מעורער של הסגמנט הוא ה-F150 של פורד שנמכר בשלל גרסאות, כולל בגרסת אקסטרים קיצונית העונה לשם רפטור וכוללת חיזוקי שלדה, מתלי פוקס ומנוע (בדור החדש וי 6 במקום וי 8) עם לא פחות מ-450 כ"ס.

    משום מה, למרות הפופולריות הלא מבוטלת של גרסת הקיצון, המתחרה הגדולה שברולט לא סיפקה עד כה תשובה ממשית לרפטור ועל אף שהיא מציעה את הסילברדו הענק בגרסת Z71 עם מנוע מסדרת LS של הקמארו בנפח 6.2 ליטרים המפיק 420 כ"ס, מעבר למנוע הקיצוני הדגם לא מציע את יכולות האקסטרים של הרפטור כשהאספלט נגמר.

    וכאן נכנסת לתמונה ה-ZR2- גרסת קצה חדשה של הקולורדו שנחשפה במסגרת תערוכת לוס אנג'לס השבוע.

    עוד ב-TheCar:
    בקרוב? ב.מ.וו שוקלת לייצר טנדר
    בתמונה לפניכם: טנדר טויוטה עם מיליון מייל
    לאב מי טנדר? מיצובישי טריטון במבחן

    2017-Chevrolet-Colorado-ZR2-12אמנם אי אפשר שלא להתאכזב מהעובדה ש ZR2-לא צויד במנוע אימתני מסדרת LS ומסתפק, לפחות בשלב זה, ב-V6 עם 306 כ"ס, אבל מעבר לכך נראה שהטנדר הקטן של שברולט (החולק שלדה  ומכלולים עם האיסוזו די-מקס) עבר סדרת שינויים מקיפה הכוללת פגושים קרביים, סבכה אגרסיבית, מכסה מנוע עם כונס אוויר בולט, חישוקים בעיצוב שונה, צמיגי שטח ובעיקר שינויים מכניים הכוללים הרחבה של הסרנים, הגבהה משמעותית של מרווח הגחון, תיבת העברה מתקדמת המאפשרת לבחור בין 9 מצבי נהיגה (כולל נעילות דיפרנציאלים והילוכי כוח) ומערך מתלים מתקדם שהוצג בדור העדכני של הקמארו בשםMultimatic Dynamic Suspensions Spool Valve, כאן לראשונה בגרסה לרכב שטח הכוללת בולמים שמאפשרים לשמור על קשר מיטבי של הגלגלים עם הקרקע בכל תוואי ובה בעת להעניק שילוב בין מינימום זוויות גלגול ונוחות מרבית.

    כאמור, לא ברור מדוע בשברולט החליטו בשלב זה להסתפק ביחידת הנעה חלשה משמעותית מזו המגיעה ברפטור והאם מדובר בהחלטה שיווקית שלא להתמודד בשלב זה ראש בראש אל מול הדור החדש של הסופר טנדר של פורד, או אולי במגבלה טכנית להשתיל מנוע וי 8 בתא המנוע של הקולורדו.

    כך או כך, אין ספק שהגרסה החדשה תהווה בסיס נוח למשפרים ובוודאי תשמח גם כמה ישראלים בעלי איסוזו די-מקס שיוכלו לשדרג את יכולת השטח של הכלי שלהם עם חלקים מקוריים.

    2017-Chevrolet-Colorado-ZR2-5

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    שברולט מציגה: קולורדו באקסטרים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.