• Ad
  • שברולט מאטיז או בוגאטי ויירון? איזה רכב מעדיפות חיות?

    אם הייתם צריכים לבחור בין מכונית סופר-על לבין מכונית מיני מיושנת וכושלת סביר להניח שלא הייתם מתלבטים פעמיים, אבל האם החיות שסביבנו מצוידות באותו טעם?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אם הייתם צריכים לבחור מכונית בין שברולט (דייהו) מאטיז לבוגאטי ויירון סביר להניח שאתם וכל אדם בר דעת לא היה מהסס פעמים ומעדיף את מכונית העל הקיצונית, על אף שיתכן שהיא קצת פחות פרקטית ביום יום, קשה בתמרוני חניה, בזבזנית בדלק ויכולה לשנע רק שני אנשים.
    מכונית המיני הקוריאנית, מהעבר השני, היא מאוד חסכונית בדלק, קלה לתמרוני חניה ומרווחת לארבעה נוסעים, אך גם נחשבת לאחת המכוניות העלובות של המילניום הנוכחי, זכר לתוצרים הבסיסיים של קונצרן דייהו לפני שזה נרכש על ידי שברולט.

    עוד ב-TheCar: 
    נקמה טורקית: הכלבים קרעו את הקורולה 
    צפו: מסתבר שגם כלבים יכולים לנהוג 
    איך עושים מיאו ביפנית? ניסאן דואגת לחתולי הרחוב בחורף

    האם בעלי החיים שסביבנו היו עושים את אותה הבחירה? סייגין ילצ'ין, מולטי מיליונר צעיר המתגורר בדובאי שלבד מעסקים גדולים בתחום המסחר האינטרנטי מתחזק גם ערוץ יוטיוב פעיל מאוד, החליט לבדוק את הסוגיה הרת הגורל הזו ולשם כך הציב באולפן סטרילי, ללא שום גורמים מסיחי דעת, שתי מכוניות: בצד אחד את הבוגאטי ויירון האישית שלו בשחור מט ובצד השני שברולט מאטיז אדומה השווה פרוטות.

    בהמשך הוא הכניס לאולפן חיה אחרת בכל פעם והמתין עד שהיא תבחר בצורה ברורה באחת המכוניות באופן עצמאי.
    ובכן, מסתבר שבממלכת החי לא רואים מכוניות באותה הדרך כמונו ובעוד שדי ברור ש-10 מתוך 10 בני אדם היו בוחרים בבוגאטי, רוב בעלי החיים (6 מתוך 10) שהשתתפו במבחן העדיפו דווקא את השברולט הקטנה.

    אז איזו מכונית העדיף החתול, מה בחר הכלב, לאן עף הנשר, לאן הביט הצב, על מי טיפס העכביש וכמה כוחות סוס ריגשו את הסוס? כל התשובות בסרטון המיותר (אבל המשעשע) שלפניכם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.