• Ad
  • טווינגו של רנו נכנסת לטריטוריה של פיאט 500 בניסיון להתחרות על תשומת הלב של מי שמבקשים מכונית מעצבים. מוצעת בישראל עם שני מנועים וארבע רמות גימור
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית קבוצת רנו-ניסאן לישראל, השיקה היום בתל-אביב את טווינגו החדשה יחסית – מכונית המיני של רנו.

     

    רנו טווינגו 2014 - 0040

     

    טווינגו, שמכירותיה באירופה החלו בשלהי שנת 2014, מוצעת בישראל תמורת החל מ-65,000 ש"ח לגרסת מנוע הבנזין האטמוספירי תלת-צילינדרי בנפח 1.0 ליטר (71 כ"ס) עם תיבת הילוכים ידנית, ותמורת החל מ-75,000 ש"ח לגרסה המאובזרת יותר שמונעת באמצעות מנוע הטורבו-בנזין התלת-צילינדרי בנפח 900 סמ"ק (90 כ"ס), עם תיבה רובוטית-אוטומטית בעלת מצמד כפול בעל שישה יחסי העברה.

    טווינגו היא מכונית מיני בעלת חמש דלתות במבנה לא שכיח בימינו – עם מנוע אחורי והנעה אחורית. המכונית מבוססת על פלטפורמה שפותחה במקור על-ידי מרצדס ורנו עבור הדור השני של סמארט, והיא מיוצרת על-ידי רנו בסלובניה, במפעל שבו היא מייצרת גם את סמארט פור טו ואת סמארט פור פור עבור מרצדס.

    טווינגו החדשה קצרה בכ-10 ס"מ מן הדור שקדם לה אבל ברנו מתפארים ביחס טוב מן המקובל בקטגוריה בין אורך בסיס הגלגלים לבין האורך הכולל, ולכן המרחב הפנימי מרווח יותר לארבעה מבוגרים.

    מאידך, מיקום המנוע שלה מאחור מצמצם למינימום את האפשרות להציע שם תא מטען בנפח סביר (אם כי הנפח התיאורטי של תא המטען שלה גדול מזה של קיה פיקנטו בכ-19 ליטרים).

    לזכותה של טווינגו עומד כושר תמרון טוב במיוחד שעושה אותה מכונית נוחה מאד לתנועה עירונית ולתמרוני חניה.

    טווינגו מוצעת בישראל בארבע רמות גימור: 'לייף', 'זן', 'דינמיק' ו'אינטנס'. כבר ברמה הבסיסית (ידנית,65,000 ש"ח) מוצעת בקרת שיוט, שליטה מההגה על מערכת השמע וסייען זינוק בעליה. רמת 'זן' (רובוטית, 75,000 ש"ח) מציעה בנוסף גם בקרת סטיה מנתיב הנסיעה, חיישני רוורס, מושבי ספורט, וחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינטש, לרמת דינמיק (79,000 ש"ח) נוספות "חבילות עיצוב", וברמה הגבוהה (87,000 ש"ח) נוספים גג פנורמי נפתח, עשוי קנבס, ועוד.

    טווינגו קיבלה ציון בטיחות טוב של 4 כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP, אולם זאת עם 6 כריות אוויר בטיחותיות בעוד שאצלנו היא מוצעת עם ארבע בלבד.

    לכאורה, מחיריה של טווינגו ממקמים אותה "ראש בראש" מול מובילת הקטגוריה, קיה פיקנטו, אולם ממדים צנועים יותר ורמת שימושיות נמוכה יחסית מציבים אותה בפועל מול פיאט 500 בתחרות על לקוחות שמבקשים לעצמם מכונית ייחודית. כך או אחרת, לעומת מספרי מכירות חמש ספרתיים שמהם נהנית פיקנטו היעד של יבואני רנו לטווינגו צנוע בהרבה: במהלך 2017 כולה הם מתכננים למכור 600 יחידות בלבד מן המכונית העירונית האופנתית של רנו.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רנו טווינגו בישראל: 75,000 ש"ח לאוטומטית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.