• Ad
  • איסוזו D מקס בגרסת B&W
    איסוזו D מקס, הטנדר הנמכר בישראל, מקבל רמת אבזור חדשה ובכירה. מחירו יעמוד על 250,000 שקלים - 8,000 שקלים יותר מרמת האבזור הגבוהה ביותר עד כה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    UMI החלה בשיווק רמת אבזור חדשה לאיסוזו D מקס – הטנדר הנמכר ביותר בישראל מיום הגעת הדגם לישראל. רמה זו תהיה המאובזרת ביותר בהיצע ומחירה יקר ב-8,000 שקלים ביחס לגרסה היקרה ביותר שנמכרה עד כה.

    הדור הנוכחי של איסוזו D מקס הגיע לישראל במרץ 2012 ומאז נמכר ללא שינויים מהותיים. הוא משווק בארץ במגוון רחב של תצורות: חד קבינה, דאבל קבינה, ידני אוטומטי, הנעה אחורית והנעה כפולה, וגם במגוון רמות גימור. עתה מתווספת רמת גימור חדשה, 'למיטיד', אשר תוצע בדגם הבכיר בלבד – דאבל קבינה, אוטומטי, הנעה כפולה. רמת גימור זו תהיה המאובזרת ביותר בהיצע וכוללת קוסמטיקה ייחודית כמו ג'אנטים כהים, גריל קדמי אפור, גגון שחור, קשת ספורט, מדרך אלומיניום בצבע שחור ועוד. שינויים ייחודיים נמצא גם בתא הנוסעים כמו גימור שחור לידיות הדלתות לקונסולה המרכזית ולמקומות אסטרטגיים נוספים. בנוסף יוצע הדגם עם מערכת מולטימדיה של 'קנווד' הכוללת ניווט ב'וויז', מצלמת רוורס וחיישני חניה.

    הגרסה החדשה תוצע בשני צבעים ייחודיים לה בלבד, לבן פנינה ושחור ולעת עתה ההיצע מוגבל ל-60 יחידות (20 שחור ו-40 לבן).

    איסוזו D מקס בגרסת B&W

    מחירה של רמת הגימור החדשה עומד על 249,900 שקלים – תוספת של 8,000 שקלים ביחס לרמת הגימור 'LS' שהיתה המאובזרת ביותר עד עתה.

    איסוזו D מקס הוא הטנדר הנמכר ביותר כבר 11 שנים – כמעט מיום השקת הדור הקודם בשנת 2002. על אף התחרות העזה בשוק מצליח הטנדר לשמור על הבכורה באדיקות כאשר בחמש השנים האחרונות הוא אוחז בנתח שוק של כ-50%. אבל לא לעולם חוסן ובפתח שחקנים חדשים שחלקם כבר החלו בשיווק ממש לאחרונה כמו טיוטה טאקומה – טנדר מקטגוריית ה-D מקס שנמכר ב-205,000 שקלים – ואחרים שיכנסו בחודשים הקרובים כמו ראם 2500 – טנדר בינוני במונחים אמריקנים שיוגדר בישראל כמשאית וישווק במחיר של 210,000 שקלים וגם ניסאן טיטאן – טנדר בגודל מלא שיתחרה בשברולט סילבראדו ודומיו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רמת אבזור חדשה לאיסוזו D מקס

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.