• Ad
  • רכב הפנאי הגדול של קיה עושה עליה

    הסורנטו בדורו השלישי נחת בישראל ומציג מימדים נדיבים יותר, פלטפורמה חדשה ושדרוגים רבים בעיקר בתא הנוסעים. החל מ-198 אלף שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    sorento4כשנה לאחר שנחשף, הסורנטו החדש עושה עליה ונוחת בלבנט עם תג מחיר של החל מ-198 אלף שקלים.

    הדור השלישי של רכב הפנאי הגדול של קיה מציג צמיחה במרבית המימדים, מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין וכולל בסיס גלגלים שצמח ל- 278 ס"מ (8 ס"מ יותר מבעבר) לטובת שיפור המרווח לשבעת הנוסעים בשלושת שורות המושבים.
    מבחינה עיצובית ניתן להבחין בפרונט שונה לחלוטין הכולל סבכה דומיננטית מאוד אך בפרופיל, למרות שמדובר ברכב חדש לחלוטין, ניכר דמיון רב לסורנטו המוכר.

    מבט אל תא הנוסעים חושף קפיצת מדרגה משמעותית באיכות החומרים ובעיצוב לעומת הדור הקודם עם דשבורד מרשים בקווים נקיים בכולל מסך גדול כסטנדרט בקונסולה המרכזית.

    מתחת למכסה המנוע ניתן לפגוש שתי יחידות הנעה שעברו שדרוג קל בעיקר כדי לשפר את נתוני פליטת המזהמים ומשודכות לתיבת 6 הילוכים אוטומטית בשילוב שמוכר מהדור הקודם.sorento3

    גרסת הבנזין מצוידת במנוע 2.4 ליטרים המפיק 188 כ"ס ומומנט של 24.6 קג"מ המאפשרים להאיץ את הרכב המסיבי בתוך 10.5 למאה קמ"ש ועד למהירות של 195 קמ"ש. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 11.3 קילומטרים לליטר.
    גרסת הדיזל כוללת מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטרים המפיק 200 כ"ס ומומנט של לא פחות מ-45 קג"מ הדוחפים את הג'מוס הקוריאני למהירות תלת ספרתית בתוך 9.6 שניות בדרך ל-203 קמ"ש מרבים. צריכת הדלק הרשמית מציגה נתון שבוודאי תתקשו לשחזר העומד על 14.9 קילומטרים לליטר.

    בדומה לדור השני ובשונה מאוד מהסורנטו המקורי, מדובר ברכב פנאי עם יכולות שטח מוגבלות מאוד ובהתאם לכך מרבית הגרסאות שמשווקות בארץ מסתפקות בהנעה לגלגלים הקדמיים.sorento777

    רמת הגימור הבסיסית "אורבן" מוצעת בשידוך למנוע הבנזין ולהנעה קדמית וכוללת בקרת אקלים דיגיטאלית מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם שליטה מההגה, בקרת שיוט, חיישני חניה ואורות וחישוקי 17' קלים ותעלה, כאמור, 198 אלף שקלים – 4,500 שקלים יותר מהגרסה הבסיסית של הסורנטו היוצא.

    רמת הגימור EX (גם עם מנוע בנזין והנעה קדמית) תכלול בנוסף ריפודי עור, תאורת לד DRL, חישוקים בעיצוב שונה וחלון גג בתמורה ל-220 אלף שקלים

    גרסת הפרימיום תוצע בשילוב הנעה כפולה בלבד ועם אופציה למנוע בנזין או דיזל ותכלול בנוסף מושבים עם כיוון חשמלי, פנסי קסנון, חיישני גשם, הנעה ללא מפתח וחישוקי 18'. המחיר 263 לגרסת הבנזין ו-273 לדיזל.

    עוד על קיה ב-TheCar:
    מבחן דרכים לקיה ספורטאז’ 1.6 אוטומטי

    שוברות שגרה: אופל מריבה מול קיה סול

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.