• Ad
  • רולס רויס במחיר של משפחתית עייפה מליסינג בת כמעט 10

    בטוחים שרולס רויס היא בהישג ידם רק של עשירים מופלגים? מסתבר שלא ממש, אם יש לכם זמן פנוי וידיים טובות אתם יכולים להפוך לבעליה של מכונית עם דמותה של "ספיריט אוף אקסטזי" בחזית באותו הסכום שתעלה לכם משפחומטית ליסינג משומשת היטב משמימה ועייפה 
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כבר יותר מ-100 שנים שמכוניות רולס רויס נחשבות לסמל ליוקרה אריסטוקרטית. יותר מכל רכב אחר בעולם, רולס רויס היא הבחירה האולטימטיבית למי שהפרוטה נמצאת בכיסו ואין לו בעיה שכולם ידעו זאת.

    בתמורה לתג מחיר יותר מכפול מאשר זה של ספינות הדגל של יצרניות יוקרה כמו מרצדס, אודי או יגואר, יודעי דבר מדווחים כי מעבר לסמל בחזית הרוכשים מקבלים גם נוחות נסיעה יוצאת דופן, בידוד מושלם מהעולם החיצון והבטחה לשירות תיקונים אישי בכל מקום בעולם.

    רכבי המותג מעולם לא יובאו ללבנט באופן סדיר אך הקבלן ואספן הרכב עודד שריקי מחזיק בבעלותו, לצד עוד כמה מכוניות "עממיות" מתוצרת פרארי, למבורגיני, מרצדס וכיוב', גם שתי רולס רויס נוצצות. אבל מסתבר שלא חייבים להיות הקבלן שבנה את חצי מדרום הארץ כדי לראות את דמותה האלמותית המהממת של "ספיריט אוף אקסטזי" בקדמת תא המנוע ובימים אלה מוצעת למכירה בקרייגסליסט בקליפורניה רולס רויס שאחרי מיסים ושאר אגרות גזל תעלה לכם, כאן בארץ הקודש, בערך כמו משפחומטית עם עבר בליסינג בת 7-8 שנים.

    כן כן, זו לא טעות, הרולס מוצעת למכירה ב-2500 דולרים לפני מיקוח ואחרי הובלה ומיסים היא צפויה לעלות כאן כ-30 אלף שקלים.

     

    אולי תופתעו אבל זה אינו מקבילו של הרכב מהמערכון של הגששים "המכונית המגוייסת" וממש לא מדובר בגרוטאה חלודה מתפוררת בלי גלגלים, מושבים ומנוע, אלא ברולס רויס סילבר ספירט מודל 1987 שנראית שלמה לחלוטין עם קווי מרכב יפים ושעברה בכל ימי חייה רק 65 אלף קילומטרים – בערך מה שרכב ליסינג עובר בשנתיים.

    אמנם לא הכל מושלם, ממש לא מדובר במכונית במצב תצוגה ובתור התחלה הרוכש יצטרך לצבוע את הרכב שחלקו עבר הכנה וצבוע בצבע יסוד, גם תא הנוסעים צריך בהחלט הרבה תשומת לב וניקוי יסודי ובתמונות ניתן לראות גם קרע קטן בריפוד העור הבהיר של המושב האחורי, אבל חוץ מזה הכל נראה שלם יחסית ולא חסרים שום חלקים נראים לעין.
    בכל הנוגע לצד המכני המוכר מספק רק תמונה אחת ולא חדה במיוחד של מנוע והוי 8 ומציין כי יש צורך להחליף משאבת דלק.

    בדרך כלל מכוניות מהסוג הזה המצוידות במגוון מערכות מורכבות דורשות טיפול שוטף קפדני ולפי מצבה של הסילבר ספירט שבתמונות לא נראה שהיא זכתה להרבה אהבה בשנים האחרונות ויותר מסביר להניח שידרשו עוד כמה תיקונים מעבר למשאבת דלק כדי להחזירה לכביש, וזה עוד לפני שהזכרנו את כל מערכות הנוחות החשמליות ומערכת המתלים ההידראולית.

    אין ספק שהמציאה המדוברת לא מתאימה לכל אחד ואם אתם מתכוננים להפקיד את הרכב במוסך רכב מפונפן לרכבי אספנות "כדי שיסדר מה שצריך", סביר להניח שיהיה לכם נכון יותר (וכנראה גם זול בטווח הארוך) לא להסתנוור מתג המחיר המגוחך של 2500 דולרים ולהשקיע בין 10 ל-15 אלף דולרים באקזמפלר שמור הרבה יותר.

    עם זאת, יש לזכור שמעבר לסכום הנכבד הנוסף ברכישה תהיו צריכים לשלם גם מכס ומס קניה לפי ערך הקניה הגבוה וכך מחירו של רכב במצב טוב יותר יזנק כבר לבין 90 ל-140 אלף שקלים, לא בשמיים אבל הבדל משמעותי של בין 60 ל-110 אלף שקלים אשר הופך את הרולס שלפניכם  למי שיש את הפנאי, היכולת, הכישרון והסבלנות לעשות את רוב הדברים בעצמו לדיל מעניין מאוד.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.