• Ad
  • רגע לפני שסוגרים שנה: קבלו את העולות החדשות של סוף 2015

    שוק הרכב המקומי יחגוג בעוד שבועיים את סיומה של השנה הטובה בתולדותיו, אולם למרות המספרים המדהימים נראה שהיבואנים לא שוקטים על שמריהם וכבר עכשיו ממלאים את המחסנית בתחמושת של דגמים טריים לקראת השנה הבאה. קבלו את העולות של סוף 2015  
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רגע לפני ששוק הרכב הישראלי סוגר את השנה הטובה בתולדותיו עם מעל לרבע מיליון מכוניות מודל 2015 שעלו על הכבישים הפקוקים של ארץ הקודש, כמה מהיבואנים כבר מכינים את התחמושת לשנה הבאה ומנחיתים כאן בימים האחרונים של 2015 כמה דגמים חדשים למכורים הכבדים לקריעת ניילונים מהמושבים ולהסנפת ריח של פלסטיקים חדשים.
    העולות החדשות באות ממגוון סגמנטים ורמות מחיר שונות, ממכונית מיני קטנה ועד למפלצת נהיגה.

    עוד ב-TheCar:
    7 מכוניות שאנשים מצטערים שקנו אותן
    הוכרזו המועמדות הסופיות לתואר "מכונית השנה"

    שברולט ספארק החדשה
    הדור השני של הספארק מעניק ליבואנית שברולט את הקלף שכל כך היה חסר לה בסגמנט הקטנטנות – גיר אוטומטי (רציף) שבשילוב מנוע 1.4 עם 98 כ"ס יאפשר לה להתחרות עם מובילות הסגמנט מבית יונדאי וקיה.גרסת הבסיס מצוידת במנוע 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר וגיר ידני.
    המחירים פחות תחרותיים מאשר בדור הקודם ונעים מ-61 אלף שקלים לידנית ברמת הגימור LS, דרך 79 אלף שקלים לגרסה האוטומטית ברמת הגימור LT ועד 82.5 אלף שקלים לגרסת ה-LTZ.מבחינה עיצובית הספארק החדשה פחות נועזת מקודמתה אך מציגה מראה מגובש בהרבה, היא רחבה ונמוכה יותר וקלה יותר לעיכול.
    גם תא הנוסעים ויתר על כל מיני מוזרויות כמו לוח מחוונים בסגנון אופנוע ומציג כעת עיצוב נעים לעין עם מערכת מולטימדיה מתקדמת עם ממשקCarPlay  מבית אפל, מצלמת רוורס ותפעול מההגה ברוב רמות האבזור (למעט גרסת הבסיס הידנית), וכן 6 כריות אוויר.

    2016 Chevrolet Spark

    סאנגיונג טיבולי
    על אף חיבתם של הישראלים ליצרנים קוריאנים, עד היום מותג סאנגיונג לא זכה כאן להצלחה גדולה. יתכן שליין הדגמים לא התאים לשוק המקומי, שהתמחור לא היה אטרקטיבי מספיק או שעיצובם של מרבית הדגמים היה פשוט מכוער מדי בעיני מרבית האנשים, אולם כעת נראה שזה הולך להשתנות בזכות הטיבולי – קרוסאובר קטן שלא סובל מאף אחת מהבעיות שהוזכרו להעיל.

    הטיבולי אמנם לא יזכה בתואר "חתיך הסגמנט" אך העיצוב בהחלט נעים לעין ועם מימדים נדיבים מאשר של מרבית מתחריו, מנוע 1.6 המפיק 128 כ"ס עם תיבת הילוכים אוטומטית מבית איסין, רשימת אבזור ארוכה יחסית ותג מחיר אטרקטיבי של 120 אלף שקלים בהחלט יש לו סיכוי לזכות כאן להצלחה לא מבוטלת.

    54546777

    ניסאן XTRAIL
    האקס טרייל בדורו השלישי שונה מאוד מקודמיו ובעוד שבעבר היה מדובר ברכב פנאי-שטח עם יכולות מסוימות כשהאספלט נגמר, כעת למעשה מדובר בגרסה ארוכה יותר עם שורת מושבים שלישית לקרוסאובר הפופולרי של החברה, הקשקאי.

    בארץ בשלב זה האקס טרייל יוצע עם יחידת הנעה אחת המשלבת בין מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטרים המפיק 130 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה קדמית. למרות המימדים הנדיבים וההספק הצנוע, דף הנתונים מדווח על ביצועים סבירים עם האצה למהירות תלת ספרתית בתוך 11.3 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.

    האקס טרייל מוצע בשתי רמות אבזור ובמחיר שבין 185 ל-200 אלף שקלים ומציע מערך מכובד של אבזור בטיחות מתקדם הכולל חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, מערכת התראה מפני סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית במקרה חירום במהירות עירונית וברמת האבזור הגבוהה גם מערכת התראה על רכבים בשטחים המתים, התראה מפני הולכי רגל מתפרצים לכביש ובקרת עייפות נהג.54656566565

    אודי A4
    למרות הדמיון הרב ל-A4 המוכרת מדובר במכונית חדשה לחלוטין המבוססת על הפלטפורמה המודולרית של קונצרן פולקסווגן ומציגה ירידה של כמעט 100 קילוגרם במשקל.
    תא הנוסעים עבר שדרוג ממשי בעיצובו וכולל מגוון מערכות מתקדמות ואת ממשק ה-MMI המרשים של אודי ואין סוף של אופציות לשדרוגים בתוספת מחיר.

    משפחתית המנהלים מבית אודי מגיעה אלינו עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים אוטומטית ובשלוש גרסאות מנוע: 1.4 טורבו עם 150 כ"ס ו-2.0 ליטר עם 190 כ"ס, שתיהן עם הנעה לגלגלים הקדמיים, וגרסת קוואטרו עם הנעה כפולה ומנוע 2.0 ליטרים המפיק 225 כ"ס.

    גרסת הבסיס מאיצה למהירות תלת ספרתית בתוך 8.5 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 210 קמ"ש ואילו הגרסה הבכירה מסיימת את המאוץ הקלאסי בתוך 5.8 שניות ומגיעה למהירות של 250 קמ"ש.
    המחירים מתחילים ב-235 אלף שקלים לגרסת ה-1.4 ומגיעים עד 332 אלף שקלים לגרסת הקוואטרו הבכירה.אודי A4 החדשה 2015

    ב.מ.וו M2
    אמנם, עם תג מחיר התחלתי של 515 אלף שקלים, הבימר השרירנית הקטנה היא לא ממש מכונית השווה לכל נפש, אבל אין ספק שה-M2 החדשה תאפשר ליותר ויותר חובבי רכב אדוקים לפתח מערכת יחסית סוערת עם שושלת M הנחשקת מבוואריה.

    390 כ"ס, 4.3 שניות בדרך למאה קמ"ש ומהירות מרבית (מוגבלת אלקטרונית) של 255 קמ"ש הם רק חלק מהסיפור ועם הנעה אחורית, חישוקי 19", מערך מתלים ספורטיבי, מרכב קרבי עם כנפיים תפוחות ודיפרנציאל מוגבל החלקה ללא ספק מדובר בכלי הפורט על הנימים הנכונים של כל מי שנהיגה עבורו היא הרבה יותר מדרך להגיע מנקודה א' ל-ב'.

    מפרט האבזור כולל מושבי עור ספורטיביים עם תיפורים כחולים, מערכת מולטימדיה משוכללת עם מסך 8.8" ואופציה לגיר ידני או רובוטי-אוטומטי כפול מצמדים.3455454

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.