• Ad
  • רגע לפני האולימפיאדה: הנבחרת המוטורית של ישראל רושמת הישגים מרשימים בעולם

    לתשומת לב מירי רגב: בעוד שבכדורגל הנבחרות הלאומיות לא רשמו הישג משמעותי כבר 4 עשורים, השבוע 6 ספורטאים מוטוריים ישראליים רשמו הישגים מרשימים מאוד בזירה הבינלאומית ועשו הרבה כבוד למדינה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רוי ניסני סילברסטוןבעוד שבוע וחצי יפתחו המשחקים האולימפיים ולמשך שבועיים כולנו נתמקד בסיכוי של הספורטאים שלנו להשיג מדליה בענפים כמו ג'ודו, שיט, טאקוונדו וקליעה, אבל אז המשחקים יסתיימו ומדורי הספורט יחזרו להתעסק בעיקר בכדורגל וחמור מכך, גם האחראים מטעם משרד הספורט והטוטו שמחלקים את התקציבים לעידוד הספורט ימשיכו לחלק אותו בעיקר לענפים בהם מעולם לא התבלטנו.

    עוד ב-TheCar:
    רז והלל שוב בדרכים: יוצאים לראלי דרך המשי
    אלפא רומיאו בדרך חזרה לפורמולה 1
    צפו: שיא עולם חדש בשריפת צמיגים

     

    ממש כמו בג'ודו ובקליעה בשנים האחרונות, למרות כל הקשיים ועל אף שבארץ לא מתקיימת פעילות רציפה בתחום זה, יצאו מארץ הקודש כמה ספורטאים מוטוריים שהצליחו להתברג ברמות הגבוהות ביותר בעולם ולעשות הרבה הרבה כבוד למדינה שאף פעם לא ממש הכירה ותמכה בהם.

    השבוע, בצירוף מקרים נדיר, מעין זעקה שמישהו שם ישים לב אליהם, רגע לפני האולימפיאדה, אותם ספורטאים מוטוריים עבריים, שכדי להתחרות משקיעים ללא הפסקה לא מעט ממון פרטי, רשמו כמה הישגים מרשימים מאוד בעולם.

    רוי ניסני: "התקווה" בסילברסטון, מקום ראשון על פודיום
    נהג המרוצים הישראלי רוי ניסני בן ה-21 רשם הישג חסר תקדים כשניצח בשני מרוצים ברצף במסלול סילברסטון הבריטי במסגרת סבב אליפות פורמולה 3.5 לרכבי סינגל סיטר שנחשב כחממה לסבב מרוצי הפורמולה 1 היוקרתי בעולם.

    הניצחון הכפול קידם את ניסני במחצית העונה למקום השני בדירוג האליפות השנתי בפער לא גדול במיוחד מהמקום הראשון, כשלפניו 8 מרוצים עד סיום העונה.

     

    Podium2%2c Silverstone-45

    אלון דאי: מתקרב לצמרת האמריקאית

    Alon_Day_202נהג המרוצים אלון דאי בן ה-25 נחשב כבר זמן רב להבטחה הישראלית אולי הגדולה ביותר בתחום המוטורי.
    דאי, שפרץ לזירה הבינלאומית בסערה בגיל 16 כשזכה באליפות אסיה לפורמולה רנו, רשם הישגים נאים בפורמולה 3 באירופה ואף נבחר להשתתף באקדמיה לכישרונות צעירים של ה-FIA אך על אף שהרשים במרוצי GT לא מצא בשנים האחרונות את מקומו בסבבים המתאימים ליכולותיו.
    כעת נראה שסוף סוף הדבר הולך להשתנות לאחר שהנהג, שהתחיל את דרכו בקארטינג השכונתי בקניון באשדוד, חתם בסוף השבוע עם קבוצת מרוצים אמריקאית על חוזה להשתתפות בסדרת Nascar Xfinity, ליגת המשנה של הנסקאר – הספורט המוטורי החשוב והפופולרי בארצות הברית.

    ראלי דרך המשי: הופעה מכובדת לצוותים ישראלים במרוץ המפרך

    image007גם שועלי שטח הותיקים שלנו הרשימו השבוע כששני צוותים ישראלים סיימו בהצלחה את מרוץ ראלי דרך המשי, אחד ממרוצי הראלי המפורסמים והקשים בעולם שבשנים האחרונות הפך למתחרה ישיר לדקאר עם תוואי דרך מאתגר וקשה ביותר הנמתח לאורך יותר מ-11 אלף קילומטרים בין מוסקבה לבייג'ין.
    יותר מ-100 כלי רכב יצאו לדרך ו-72 מהם הגיעו לקו הסיום בסין.

    הנהג אביב קדשאי והנווט יזהר ערמוני הצליחו להפתיע את עצמם ולמרות תקלות בימים הראשונים של המרוץ הביאו את רכב הדזרט וורייר שלהם למקום ה-28 הכללי.

    הנהג רז הימן והנווט הלל סגל שאפו לסיים בין 20 הראשונים עם הצוללת הצהובה המקצועית שבנה סגל ועמה השתתפו בהצלחה כבר במספר רב של מרוצים חשובים בעולם, כולל הדקאר, אך שבר בתושבת מסרק ההגה שחייבה אלתור מסובך בשטח ותקלה במערכת ההנעה הכפולה שהשאירה אותם עם הנעה אחורית בלבד כשלפניהם עוד 70 קילומטרים של דיונות תובעניות גרמה להם בשבוע השני של המרוץ להידרדר בדירוג ולסיים בסופו של דבר במקום ה-32 הכללי שאמנם היה נמוך ממה שציפו אך בהחלט מרשים בפני עצמו.

    מאז שנבחרה, מירי רגב, שרת התרבות והספורט, עסוקה בשינוי סדרי עולם בכל הנוגע לקריטריונים לתקצוב המוסדות והיוצרים עליהם אחראי משרדה.
    הרשו לנו להזכיר לה שהגיע הזמן להפנות קצת מהאנרגיות שלה גם לבחינה מחדש של המקומות אליהם הולכים תקציבי הספורט ולהתחיל להפנות לפחות חלק מהם לענפים כמו הספורט המוטורי שעושים הרבה כבוד למדינה גם מעבר לים.

    -Image-201607241

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.