• Ad
  • צפו: נהג המרוצים והפעלולן האמריקאי חוזר עם סרטון מושקע שלא במסגרת סדרת ג'ימקאנה בו הוא עולה בדרכו המעושנת לפסגת ההר המפורסם בעולם בקרב חובבי הרכב
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אין ספק שקן בלוק היה מהראשונים שהיטיבו להבין כיצד לחבר בין מוטוריקה לבין תפוצה ויראלית וכל אחד מסרטוני הג'ימקאנה שלו שעלו לרשת בשנים האחרונות זכה לעשרות אם לא למאות מיליוני צפיות.

    אבל על אף שרמת ההשקעה וההפקה רק עולה, יש מי שמרגישים שהגימיק קצת מיצה את עצמו ולמרות שהדברים שבלוק מחליק סביבם משתנים וברקע כל פעם יש נופים אחרים, בסך הכל מדובר במיחזור של אותם טריקים שוב ושוב ואם כבר יש משהו שמדהים את הצופים אלה הם אתרי הצילומים המרהיבים.

    עוד ב-TheCar: 
    הכי קרוב לקן בלוק: חובב מאיים לכבוש את הרשת עם ג'ימקאנה תוצרת בית 
    ג'ימקאנה 9: קן בלוק מעלה עשן על מציאות אמריקאית קשה 
    צפו: הדוד הרוסי של קן בלוק 

    אמנם סוס מנצח לא מחלפים ולמרות שאין ספק שגם סרטון הג'ימקאנה הבא יזכה לעשרות מיליוני צפיות בתוך ימים ספורים, בלוק הקשוב למערציו החליט לעשות עוד משהו טיפה שונה ומאוד מושקע ולקח את הפורד מוסטנג שלו, שכזכור נבנתה במיוחד לסרטון ג'ימקאנה 8 שצולם ברחובות לוס אנג'לס, וטיפס איתה לפסגת הפייקס פיק שבמדינת קולורדו.

    פסגת ההר נכבשה ב-1806 על ידי משלחת מחקר שהוביל זבולון פייק ושמו ניתן להר, אך המקום הפך לאייקוני יותר ממאה שנים לאחר הכיבוש, כשיזם מקומי ובעל מלון בפסגה סלל ב-1915 דרך עפר לפסגה וכדי ליצור פרסום לאתר התיירותי החליט לערוך במעלה תחרות מכוניות בנתיב שכולל, כאמור, 156 פניות על פי תהום ושינויי גובה של כמעט שלושה ק"מ מקו הזינוק שבגובה 1,440 מטר ועד הסיום ב-4,300 מטר.

    בראשית הדרך היה מדובר במרוץ חצי חובבני אך עם השנים הפך האירוע לאייקוני, בתחילה בארצות הברית ובהמשך בכל העולם, ובמקביל לנהגי מרוצים מקומיים עצמאיים שתמיד היוו את ליבו של האירוע, מאז שנות ה-80' של המאה ה-20 גם גופים גדולים ואפילו יצרניות רכב החלו לגלות עניין במרוץ והביאו עימם כסף גדול, יכולות טכנולוגיות לא מבוטלות ונהגים מהשורה הראשונה בעולם.

    במהלך השנים בהדרגה עוד ועוד קטעים של המעלה נסללו ובשנת 2012 קטע העפר האחרון כוסה באספלט.
    השינויים הללו הביאו כמובן לקביעת זמני שיא חדשים בדרך למעלה וירידה מתחת לרף 10 הדקות, שיא שלא נשבר במשך יותר ממאה, אך מצד שני הפכו את האירוע לפחות מרהיב ויותר טכני.
    כאן נכנס לתמונה קן בלוק שלא מנסה לקבוע שום זמן יוצא דופן או שיא חדש ורק רוצה לקחת את כל אחת מהפינות בדרך לפסגה כמו שאנחנו רוצים לראות בדרך המרהיבה והמעושנת ביותר על הצד ועל הקצה.

    לצורך כך הוא עושה, כאמור, שימוש במוסטנג 1965 שלו, מכונית שכל קשר בינה לבין הדור הראשון של מכונית הפוני, לבד ממשטחי הפח החיצוניים, מקרי בלבד ולמעשה מדובר ברכב מרוץ לכל דבר הבנוי על שלדת צינורות וכולל מנוע וי 8 אימתני שבגרסתו הנוכחית המשופרת מפיק בעזרת צמד מגדשי טורבו עצומים ומערכת פליטה מאוד חופשית לא פחות מ-1400 כ"ס המועברים דרך תיבת הילוכים סיקוונסיאלית לארבעת הגלגלים.

    ככל הנראה, כדי שלאף אחד לא יהיו תלונות בנוגע לכך שבלוק לא מציג את הזמן שקבע בדרך לפסגה, הסרטון כולל גם כמה סטיות מהמסלול להפגנת כמה טריקים מוכרים של בלוק הכוללים הפעם החלקות כוח מסביב למסוק ומזחלת שלג.

    על אף שהצמיגים הספורטיביים של TOYO, הספונסרית הראשית של הסרטון, נחשבים לבחירה מוצלחת בקרב חובבי הנהיגה ביחס בין עלות לתמורה, אין ספק שעם נהיגה כזו בלוק נאלץ בוודאי להחליף כמה וכמה סטים של גומי דביק בדרך לפסגה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קן בלוק עולה לעננים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.