• Ad
  • קלארקסון, מיי והאמונד חוזרים בסצנת הפתיחה היקרה בתולדות הטלוויזיה

    קצת יותר מחודש לפני שמנחי "טופ גיר" לשעבר יוצאים לדרך חדשה עם ה-The Grand Tour, מתברר שבאמזון משקיעים בתוכנית משאבים חסרי תקדים, כולל סצנת פתיחה בעלות של יותר מ-3 מיליון דולר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    4345435664קצת יותר מחודש לפני שג'רמי קלארקסון, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד חוזרים סוף סוף לחיינו אחרי שנה וחצי של היעדרות בעקבות פיטוריו של קלארקסון מהנחיית טופ גיר שהובילה לעזיבתם של שני עמיתיו, ולאחר עונה מבאסת למדי של תוכנית הרכב הבריטית האייקונית במתכונתה החדשה שהסתיימה בעזיבתו/פיטוריו של כריס אוונס שלא הצליח להיכנס לנעליו העצומות של קלארקסון, כעת מתברר שבאמזון החליטו לא לקחת שום צ'אנסים ולהשקיע ב-The Grand Tour תקציב גדול באופן משמעותי מזה שה-BBC השקיעה בתוכנית הדגל שלה ששודרה במעל ל-200 מדינות ונצפתה על ידי כ-350 מיליון אנשים בכל השבוע.

    בהקשר זה הסאן הבריטי מדווח שסצנת הפתיחה לתוכנית החדשה שברה שיאים חדשים להפקות טלוויזיוניות ועלתה לא פחות מ-3.2 מליון דולרים.
    הסצנה צולמה במדבר הקליפורני בסגנון סרטי "מקס הזועם" כששלושת המנחים דוהרים ברכבי פורד מוסטנג ואחריהם 150 כלי רכב נוספים, 2,000 חולי הגה, שישה מטוסי סילון, צוות ארובטי ועוד.

    עוד ב-TheCar:
    מנחי טופ גיר חוזרים עם תוכנית רכב חדשה באמזון
    80 אלף מייל מסביב לעולם במכונית בת 100
    ג'רמי קלארקסון עשוי להשלח ל-3 שנים בכלא בארגנטינה

    547878686אמזון, מצידה, סירבה להתייחס לתקציב של התוכנית החדשה אך מקורות מדווחים על כ-200 מיליון דולר לשלוש עונות, או במילים אחרות – סכום חסר תקדים של כמעט 6 מיליון דולר לפרק – הרבה יותר מכפול מתקציב כל פרק של "טופ גיר" .

    קלארקסון היה ללא ספק טאלנט לא פשוט לניהול ובאופן רשמי אנשי ה-BBC לא הביעו צער על לכתו, אך מארק תומפסון, אחד האנשים הבכירים בתאגיד השידור הבריטי שפרש לא מכבר, הודה כי מעל לכל ולמרות התקריות קלארקסון היה כוכב שה-BBC לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד.

    לא ברור אם זה הרייטינג הנמוך של טופ גיר בעידן שאחרי קלארקסון או סתם יצר נקמה, אך ב-BBC פעלו בחודשים האחרונים באופן משפטי כדי למנוע כל אפשרות שה-GT תהיה דומה מדי ל-TG ובין היתר נאסר על אמזון לעשות שימוש בנהג מרוצים נטול זהות בסגנון הסטיג, לבחון מכוניות במסלול מרוצים ייחודי להפקה, לשחזר סצנות ממסעות ואתגרים שהיו ב"טופ גיר" ועל המנחים אף נאסר להשתמש בכמה מטבעות לשון שאפיינו אותם בעבר.

    השבוע, לראשונה מאז שעזבו את טופ גיר, זכינו לראות את קלארקסון, מיי והאמונד בסרטון באורך של יותר מטיזר בן מספר שניות, בכתבה לתוכנית הלייט נייט של ג'יימס קורדן.
    במסגרת הכתבה כל אחד מהמנחים עשה הקפה מהירה בקורבט Z06 עם 650 כ"ס במסלול ווילו ספרינגס (Willow Springs) אשר במהלכה קורדן שאל אותם מגוון שאלות משונות.

    מעבר לסצנת הפתיחה הדרמטית בסגנון מקס הזועם, בשלב זה הדבר היחיד שידוע על הפרק הראשון של ה-GT שישודר ב-18 בנובמבר הוא שסצנות האולפן בו צולמו באוהל ענק שהוקם במיוחד לצורך כך ביוהנסבורג שבדרום אפריקה.4547658798698

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.